Kirjoittaja Aihe: Mitäs touhuat juuri nyt  (Luettu 295302 kertaa)

Heinäkuu 22, 2014, 00:10:19 ap
Vastaus #120

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hoh ei kai sitä kukaan ole niin pölö että pelkäisi salaman itteensä iskevän. Enempi olen huolissani materiasta.. Jos talo taikka talli pallaa ympäriltä ja siinä samasa syttyy mettäpalo, niin jo son suurempi vahinko ko se että yhestä loppuunajetusta akasta pääsis erhoon.. Tai mennee joku elukka, hevonen tai semmonen. Kotua joskus salama tappo lehmän välillisesti vesijohon kautta, mutta siiton toki kauan, mie olin sillon lähemmäs 30v nuorempi ko nyt. Ittelläni meinasi pallaa talo ko virtapiikki sytytti tietokonheen(en ollu kotona irrottamassa johtoja seinistä..)

Heinäkuu 22, 2014, 06:30:07 ap
Vastaus #121

Harri Kauranen

• Vieras
Koitan tässä vähän huilailla ja jopa nukkua,kun ois yövuoro edessä.No väkisin en kyllä aio maata,senhän lakikin kieltää.Mutta otetaan tälläi rennosti.

Heinäkuu 22, 2014, 23:34:49 ip
Vastaus #122

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Makaan tässä sängyssä ja kärsin vähän nälästä. En kuiten ole hankkinu minkäänlaisia ruokatarpeita, mitä saattasin syä. Ei oikheen tule syötyä näin nyttemin yksinäisenä. Tainnu pari viikkua mennä täsä niin että laitan kyllä lapsile ruan, mutta itte vähän närpin jotaki murenia ja unohan sitten koko syömisasian. Olenkhan mie vähän ko kana, ko ei kukko ole sanomasa että noki nuot jyvät tuosta, niin mie en ossaa syä ollenkaan..

Heinäkuu 23, 2014, 00:05:09 ap
Vastaus #123

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Mulla oli vähä samanlaesija oereita. Nälätti.
Vuan kun voetelin muutaman jäläkiuuniviipaleen, ja siivutin niijjen piälle suolasäynävätä paksun kerroksen, nii jopa helepotti kun ne hotasin. :-\
-pena-

Heinäkuu 23, 2014, 08:48:23 ap
Vastaus #124

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Se on tuo luonto hoitanu mukavasti tuon homman, että näläkä on sillai kivasti suurimmillaan siinä justiin ennen syöntiä.

Ja sama hommahan se on vaikkapa kusemisenkin kans.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Heinäkuu 24, 2014, 05:47:45 ap
Vastaus #125

Harri Kauranen

• Vieras
No juur tuliin niinsanotusta yövuorosta.Vaimo tossa touhuu töihinlähtöö ja itse ajattelin ottaa jonkinmoiset nokoset.En kyllä osaa päivällä nukkua, vaikka  pitäis kun on taas yö edessä.

Heinäkuu 24, 2014, 06:33:09 ap
Vastaus #126

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Mää mään tännään sukulaespoekiin (Matti 63v, Johannes 12v, ja vielä yks jonka nimmee en nyt muista 9v) kanssa ongelle.
Lähetään Suuren Ruokovein Tahkolahesta vesille minun venneellä, ajetaan akkumoottorilla niin etäs kun virta riittää, ja sitten ongitaan mato-ongilla tuommosia kaloja.  :-\

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Heinäkuu 24, 2014, 08:45:20 ap
Vastaus #127

juha helenius

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Harkitsen vakavasti siirtymistä sohvanpohjalta motonetin kautta talliin,pitäisi hakea meseen jousi ja vaihtaa se.Viikko kun alkoi lupaavast ialatukivarsi poikki, jousen korva repes ja kumi puhki.Ne viat tuli kuntoon jo tiistaina,silloin huomasin jousen menneen poikki toiseltakin puolen,vitutus kasvoi.Eilinen päivä meni itteensä psyykatessa ei auttanu.Nyt aamutuimaan katselin youtubesta Wall Martin asiakkaita saattaakseni itteni sopivaan shoppailu mielentilaan,kannattaa katsoa!

Heinäkuu 24, 2014, 11:26:36 ap
Vastaus #128

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
"Ostettiin" jääkaappi (taikka niinku täälläpäin usein sanotaan, jeekooppi) sekä pakastin tuossa yks päivä. Tänään niiden pitäisi kulkeutua kotiin, arvioitu saapumisaika 10-16 välillä. Sitä tässä kyttäilen, veikkaan että saapuvat n. klo 18 maissa. Lainausmerkit alussa sen takia kun eihän niitä koneita vielä täällä ole, eikä ole maksettukaan kun lasku tulee perässä.

Tässä samalla voi sitten suunnitella miten ne uudet "vapaasti seisovat" koneet tonne inttekroituun kaapistoryhmään ympätään. Timpurinhommia saa tehdä mutta ei oikein voi esivalmisteluja tehdä kun tarttee noi vanhat kaapit olla käynnissä vielä.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Heinäkuu 25, 2014, 02:16:35 ap
Vastaus #129

Tapsa Leskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kuuntelu päällä: J. Winter - Radio Suomi :)

Heinäkuu 25, 2014, 06:37:12 ap
Vastaus #130

Harri Kauranen

• Vieras
Juur tulin yövuorosta ja koitan ottaa pienet tirsat.Harmi vaan,kun juur nyt ei väsytä,mutta kyllä se kohta ramasee rajusti.

Heinäkuu 25, 2014, 22:23:59 ip
Vastaus #131

Kari Vähäkainu

• Vieras
Olo on turta. Äiti nukkui tänä iltana pois, onneksi olin vierellä kun lähtö tuli.

Heinäkuu 25, 2014, 22:32:33 ip
Vastaus #132

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Osanotot kaimalle.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Heinäkuu 25, 2014, 23:47:27 ip
Vastaus #133

Kari Vähäkainu

• Vieras
Osanotot kaimalle.

Sydämelliset kiitokset. Vaikka pitkään olikin tiedossa että näin tulee käymään niin kyllä se silti kirpaisee. Ahkerasti kuljinkin katsomassa, 1-2 kertaa joka päivä, poikkeuksena silloin kun olin itse toisessa sairaalassa pallolaajennuksessa. Kädet ja kasvot ovatkin nyt kohtuullisen ruskettuneita kun kuljin mopolla naapurikunnan sairaalalla. Mopo on saanut kyytiä.

Heinäkuu 26, 2014, 06:49:16 ap
Vastaus #134

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mun äiti eli kotihoidossa 3kk niin ettei saanu juoda eikä syödä mitään, hoitaja tuli kahdesti ja pani semmosta kuin maitoa rinnassa olevaan stunttiin. Kyllä mä katoin että tuota kipupumppua vois vääntää isommalle, kauheaa katsoa kitumista. Ei ollu kuulemma kipuja.

Osan otto vaan kaikille.