Kirjoittaja Aihe: Kahvasta puuttuu osia,nyt myös kaasukahvasta  (Luettu 9223 kertaa)

Huhtikuu 08, 2014, 13:41:51 ip
Luettu 9223 kertaa

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro
Pari tällaista suoraan tankoon ruuvattavaa hyväkuntoista kahvaa olisi mutta puuttuu osia.Jospa joku tunnistaisi tai jopa olisi pyörässä tällaiset niin olisin kiinnostunut vaikkapa oikein kuvista minkälaiset osat minulta puuttuvat.Tekstejä kahvoissa ei ole paitsi kahvan alapuolella merkinnät L ja R.

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2014, 20:03:48 ip kirjoittanut Markku Juusela »
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Huhtikuu 08, 2014, 14:55:42 ip
Vastaus #1

Janne Lappalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Terve,
Mulla on Dürkopp MD 200 mallissa tuollainen vipu, ja taitaa olla
yksi ylimääräinenkin jossain tallin syövereissä.
Janne

Huhtikuu 08, 2014, 15:13:37 ip
Vastaus #2

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro
Olisko mahdollista saada niistä "sisäkaluista" kuva tai jos löydät sen syövereissä olevan niin vaikka myydä se?
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Huhtikuu 08, 2014, 15:39:34 ip
Vastaus #3

Janne Lappalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Terve Markku,
Voin laittaa kuvaa ja jos irto vivun löydän niin on joutilas.
Janne

Huhtikuu 08, 2014, 16:18:34 ip
Vastaus #4

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tere!

Villiers-vivussa on tämmöiset sisäkalut-luulen tosin,että
tuonne vivun uraan kuuluu puristusjousikin...

kiinnitys tankoon lenkillä ja kahdella ruuvilla.

t. Markku

[ylläpito on poistanut liitteen]

Huhtikuu 08, 2014, 18:55:27 ip
Vastaus #5

Janne Lappalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Terve,
Eipäs ollutkaan irto vivussa sisuskaluja. Otin malliksi
tuosta Dürkopista irti niin näet mitä puuttuu.
Janne

Huhtikuu 08, 2014, 19:46:33 ip
Vastaus #6

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro
Kiitos,jotain tämäntyylistä odotin puuttuvan.Ei ole ihan presis samanlainen kuin minulla mutta voisi olla että minulla tossa pikassa pitää olla hahlot jotka estävät pyörimisen.Joku valmis ruuvi tohon voisi käydä ja prikat tilattava koneistamolta (taas vaivataan koneistajaa).Vai löytyikö jonkun biljoonalaatikosta?
Tässä mallissa tuo sama ruuvi joka pitää kasassa vivun toimii koko kompletin kiinnittimenä tankoon eli tangossa on tuon ruuvin kierre ja ton runko-osan pohja on sopivan kupera 7/8":n tankoon.

Huhtikuu 08, 2014, 21:11:24 ip
Vastaus #7

Janne Lappalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Terve,
Kyllä tuo on aivan samanlainen vipu kun mulla. Irtovipu pääsi
hiukan sekottamaan pakkaa kun se näyttääkin olevan hiukan erilainen sisältä.
Tuossa vielä kuvat tuosta toisesta vivusta.
Janne

Huhtikuu 09, 2014, 08:07:27 ap
Vastaus #8

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro
Juurikin samanlainen,eikun osasia tekemään.Onko se "kiristysprikka" vivuvn vai prikan alla ja onko sillä kartiopinnalla vivun alaosassa mitään tarkoitusta?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 09, 2014, 08:10:20 ap kirjoittanut Markku Juusela »

Huhtikuu 09, 2014, 10:49:28 ap
Vastaus #9

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Mulla oli tuollaisessa pitkävartisessa hantaakissa tuossa keskustassa tanakka jousikin.Rakenteita lienee erilaisia.

Huhtikuu 09, 2014, 11:13:56 ap
Vastaus #10

Harri Kauranen

• Vieras
No eiköhän noita saa ihan uusiakin.Siinähän on melkein yhteystiedot tonne faaluniin,missä kyseinen kahva on valmistettu.Kyselee sieltä,on paljon viisaampi.

Huhtikuu 09, 2014, 11:30:44 ap
Vastaus #11

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro
Falunista ja muualtakin Ruotsista olen saanut paljon tarpeellista tietoa projektiin,internetistä ei tässä tapauksessa ole juurikaan apuja löytynyt.
Kaippa kahvoihin puuttuvat kilkkeet kotoaassakin syntyvät nyt kun on kuvat puuttuvista osista.
Yhdellä ruotsin pajalla on satulasta puuttuvia jousia mutta eivät ole vielä talven aikana saaneet toimitettua niitä,oikeastaan niistä on nyt enään projektin valmistuminen kiinni.

Huhtikuu 09, 2014, 12:21:55 ip
Vastaus #12

Janne Lappalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Terve,
Sakemannin tekemä vipu aivan varmasti. Tuo jousiprikka tulee
 laakeriosan päälle joka sitten painetaan keksinnön sisään.
Jousiprikka pitää liikkuvan osan sopivan tiukalla, ettei
pääse lenuamaan miten sattuu ja kiristyspultin voi vetää
kunnolla kiinni.
Janne

Huhtikuu 09, 2014, 19:42:03 ip
Vastaus #13

Pelle Lillkvist

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Museon pajasta just hemkommen tarkistin tänään mun Svalan NSU OSL 250:n kahvat. Ne ovat molemmat aivan samanlaisia kuin sun Svalanissa. Osta koko pyöräni! Se on myytäväksi:

Huhtikuu 09, 2014, 19:49:00 ip
Vastaus #14

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moro
Kiitos Pelle tarjouksesta mutta kun tuo minun parempi puoliskoni on sitä mieltä että ennenkuin edes voin havitella uusia projekteja niin nykyisiä on myytävä.Joku nyt tätä lukiessaan myhäilee että toi kundi on aika lailla tossun alla mutta minäpä en sitä myönnä,on vaan parempi pysyä välilöissä minun "taloudenhoitajani" kanssa. >:(