Kirjoittaja Aihe: Lääketokkurassa ajaminen  (Luettu 2405 kertaa)

Maaliskuu 31, 2014, 10:41:48 ap
Luettu 2405 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
Kävin juur kaupalla ja sielä oli yksi vähän vanhempi herrasmies.Hän oli autolla liikkeellä,mutta soitti poikansa hänet noutamaan.Siinä juteltiin ja hän sanoi syövänsä kolmio lääkkeitä ja oli huomannut,ettei toi autoilu olekkaan nyt kovin terveellistä.Eli oli itse huomannut,että on vähän epävarmoja noi otteet autoa ajaessa.No hyvä niin,että sen huomaa ja että ottaa siitä opiksi.

Maaliskuu 31, 2014, 11:32:18 ap
Vastaus #1

Kari Vähäkainu

• Vieras
Söin kahta eri kolmiolääkettä selkäkipuihin, ei tullut mieleenkään lähteä autolla ajamaan. Mopolla en edes olisi pysynyt pystyssä, sen verran pahasti päässä huippasi. Ei sitä turhaan kielletä autolla ajoa, olo oli vähän sama kuin kännissä. Taatusti ajokykykin samaa tasoa.

Maaliskuu 31, 2014, 18:05:42 ip
Vastaus #2

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mulla on neljä kolmio lääkettä plus kipulaastari, neurologi sanoi että sun pitää itse arvioida ajokykysi. Koetan ajoittaa ajot aamuun ja otan lääkkeet vasta sitten, pitkäaikainen käyttö kyllä sopeuttaa rupin noihin myrkkyihin. Omasta pyynnöstä mulle tehtiin semmonen kliininen testi ja tulos oli et olen liikennekelpoinen. Silloin ku selkä oikein vihoittelee ajan taksilla koska voima jaloissa ei riitä äkkinäiseen jarrutukseen, saan niin kuin sähköiskun kun jarrua painan. Mitään sekavuutta en tunne paitsi viikonloppuna ku pitää tuon oluen kanssa läträtä, siihenki lääkäri sanoi et varovasti ja kuuntele kehoasi, väkevät olen heivannut, no Jouluna yksi rommitoti.