Kirjoittaja Aihe: Akan kanssa riidoissa?  (Luettu 5142 kertaa)

Maaliskuu 29, 2014, 21:56:42 ip
Luettu 5142 kertaa

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 Kuinka ootte? Mä tapaan olla mykkäkoulussa kun olen sitä klassista juroa suomipoikaa :) Tämmönen akka olis kiva mutta taitaa olla harvinaista herkkua   8) http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288671395696.html
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2014, 23:39:55 ip kirjoittanut lasse roholm »

Maaliskuu 29, 2014, 23:51:11 ip
Vastaus #1

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Paree sitte, että akka on maailmalla hyvissä väleissä työkavereiden yms kanssa! :P

Maaliskuu 30, 2014, 05:39:54 ap
Vastaus #2

Markku Hakola

• Vieras
Kotopuolessa aikoinaan yhellä pariskunnalla alko mykkäkoulu.
Tais mennä muutama viikko, kun eivät toisilleen puhunu.
Kirjoittelivat asiansa lapuille ja niitä vaihtelivat.

Toisen pariskunnan riita meni sille asteelle, että akka sai passiyeyyua ukon hoitoon.
Aikansa ukko oli tutkittavana ja pääs kotiin, terveen paperit mukanaan.
Siitähän se lopullinen tora alko. kun ukkä vähänväliä muisti akalleen myistuttaa "mulla ne on terveen paperit, onkos sulla".

Maaliskuu 30, 2014, 08:05:03 ap
Vastaus #3

Antti Jokinen

• Vieras
Minä olen kuullut tällaisen jutun mykkäkoulusta:

Pariskunta ei enää puhunut toisilleen, vaan kirjoitteli asiansa paperilapuille.
Eräänä iltana huomasi mies, ettei herätyskello toiminut ja kirjoitti lapun yöpöydälle:
- Minun pitää keritä töihin huomenna, voisitko herättää ennen kello kahdeksaa?

Seuraavana aamuna heräsi mies yhdeksän aikoihin, vaimon sänky oli tyhjä ja yöpöydällä lappu:
- Kello on nyt viittä vaille kahdeksan.

Maaliskuu 30, 2014, 08:27:42 ap
Vastaus #4

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
On niitä muitakii keinoja ratkoo parisuheonkelmia kuin seksuaalisesta kanssakäymisestä kieltäätyminen tae sen tyrkyttäminen, tae sitten se mökötys!

Aekonaan nuapurin isännältä pitskahti joku verisuoni piän sisältä, ja eikun lasareettiin ja kallo auki suonen paekkausta varten.
Kun isäntä sitten kottiutui, niin kottiutumisjuhlia vietettäessä mäni emännän kanssa sukset ristiin. Niinpä emäntä kajjauttikkii kahvipannulla ukkoo kuopoliin sen verran tanakasti että pannukii siinä kolohiintu.

Niin palasi tuas rauha ja yhteisymmärrys talloon iliman sen kummempia neovotteluja, ja kottiutumisjuhlallissuuvet piäs jatkumaan.  :P
-pena-

Maaliskuu 30, 2014, 09:40:34 ap
Vastaus #5

Risto Saastamoinen

• Vieras
Kuinka ootte? Mä tapaan olla mykkäkoulussa kun olen sitä klassista juroa suomipoikaa :) Tämmönen akka olis kiva mutta taitaa olla harvinaista herkkua   8) http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288671395696.html

Kiva olis tuollainen akka eukkona!
Meillä kun vaimo on hiljaista sorttia muutenkin, niin riitaantumisesta
 en muuten juuri mittään tiiä, mutta illalla maata laittaessa huomaan että tuo minun cpap-laite on siirtyny toiseen makkuuhuoneeseen. Vissiin tarkottaa että ainakaan seksillä on turha yrittää rauhaa rakentaa. :'(

Maaliskuu 30, 2014, 09:50:57 ap
Vastaus #6

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
mutta illalla maata laittaessa huomaan että tuo minun cpap-laite on siirtyny toiseen makkuuhuoneeseen. Vissiin tarkottaa että ainakaan seksillä on turha yrittää rauhaa rakentaa. :'(
Eikö se häkkyrä nuamalla muutennii jo toemi jonniitasosena erotiikkakarkottimena, miksi se rouvasi sen toeseen huoneeseen vielä siirtää?  :P
-pena-

Maaliskuu 30, 2014, 20:38:00 ip
Vastaus #7

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Lainaus käyttäjältä: link=topic=92084.msg444894#msg444894 date=1396194188
Ostin talliin taas yhden projektin, vaikka ahdasta on muutenkin ja rahat vähissä.
 Kaveri kysy, että mitäs vaimos tykkäs uudesta ostoksesta noihin olosuhteisiin.
 Sanoin etten tiedä.    ?

No kun kerroin ja kysyin mitäs tykkäät, ni mitään ei o sanonu.   Viikkoon.

Ne on outoja luontokappaleita. Ei niiden kanssa meinaa oikein pärjätä mitenkään, eikä taas oikein meinaa pärjätä ilmankaan niitä.
 Soittelevat heti perään ja käskevät kotia jos roskapussin vienti on kestäny 2 päivää ynnä muuta vastaavaa ilon pilaamista, eivätkä muutenkaan ymmärrä mitään harrastusten päälle.  :-[
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2024, 09:37:45 ap kirjoittanut Moderaattori1 »

Maaliskuu 30, 2014, 21:03:40 ip
Vastaus #8

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei se kannata akaitten kans riijellä. Son aivan turhaa, net on kuiten aina oikiasa.
Vaimot häätyy vain pittää niin kiireisinä, ettei net huomaa, jos roskapussinvienti kestää kaks päivää ja autotalliin on ilmestyny uusia romuja..

Maaliskuu 30, 2014, 22:35:24 ip
Vastaus #9

Jouko Pajunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa