Kirjoittaja Aihe: Muistaako kukaan tällaista  (Luettu 20405 kertaa)

Maaliskuu 27, 2014, 09:34:45 ap
Luettu 20405 kertaa

Markku Saarinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mc Debit
Jutan työsopimus.....

[ylläpito on poistanut liitteen]

Maaliskuu 27, 2014, 21:52:42 ip
Vastaus #1

Hannu Palm

• **
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Luin Jutan työsopimuksen. Kuulosti ihan hyvältä. Mihin voin pistää nimeni?

Maaliskuu 27, 2014, 23:05:44 ip
Vastaus #2

Antti Jokinen

• Vieras
Laita vaan tuohon viereen:

[ylläpito on poistanut liitteen]

Lokakuu 04, 2014, 16:50:51 ip
Vastaus #3

Harri Kauranen

• Vieras
Muistu äkkiä mieleen,taisi olla seitkytluvun alkua,tuli semmosta ihmeräkää kauppoihin.Taisi olla slime nimistä ihmeräkää.Kuka muu muistaa.

Lokakuu 04, 2014, 18:43:11 ip
Vastaus #4

Anssi Tötterström

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mopetilla mennää... jäsen 5030
Mun mielestä se tuli 2000- luvulla hetkeks uudestaan muotiin.

Lokakuu 04, 2014, 19:29:58 ip
Vastaus #5

seppo-heikkilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • vmpk jäsen n:ro 1961
Sillon -70 luvulla, ehki ennen -75 kuitenkin.. Maaseutulla kiersi talon lämpöeristys, "helpolla kuntoon", porukka.
Porasivat niihin rossipohjalattioihin n.20mm reijät ja letkulla eristettä sinne ja puutapit reikien peitoksi.  Meillä sanoivat sitä humpuukiksi, niin sitä ainetta.  Muistaako kukaan tällaista? 

Väli-mallin mies.

Lokakuu 04, 2014, 19:35:27 ip
Vastaus #6

Ilkka Eronen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • 8 SPEED
Muistan em , homman katselin kun naapurissa hommaa tehtiin, isäni mikä oli vanhan koulun kirvesmies, nauroi em saippua vaahtomiehiä, ei kuitenkaan ollu ns uretaania...

Lokakuu 04, 2014, 21:43:34 ip
Vastaus #7

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Hetken aikaahan se ureavaahto pysyi sellaisena kovahkona mutta huokoisena mutta aikaa myöten muuttui pölyksi. Eli hölynpölyksi joksi sitä myös kutsuttiin :) Ei se välttämättä (tahallista) huijausta ollut sen enempää kuin vaikkapa Windows Vista vähän myöhemmin.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Lokakuu 04, 2014, 22:41:58 ip
Vastaus #8

heikki fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mc bloodsuckers
Muistu äkkiä mieleen,taisi olla seitkytluvun alkua,tuli semmosta ihmeräkää kauppoihin.Taisi olla slime nimistä ihmeräkää.Kuka muu muistaa.

muistan tuon slimen hyvin,laitettiin sitä opettajan polkupyörän satulaan ja sen nähtyään kiljui kuin syötävä,kuka on menny räkimään mun satulaan..

hehe :D :D

Lokakuu 04, 2014, 23:02:29 ip
Vastaus #9

teukka alarotu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Varsin hyvin muistan, kyllä se oli silkkaa yritystoiminnaksi naamioitua vahingon tuottamista. Ureaformaldehydi oli vaahdon nimi. Sillä edesautettiin mm. lattiasienen leviämistä. Muistan korjausta varten purettuja seiniä joihin vaahtoa oli paineella ruiskittu, vanha purueriste oli pakkautunut reunoille ja vaahdon tilalla oli rippeitä kuivuneesta töhnästä. Jopa kirkkoihin sitä laitettiin eristeeksi.

TA
Nsu Quickly -58
MGA 1600 -61
Bmw Z3 1,9 -98
Finn Flyer 27 -83

Lokakuu 05, 2014, 00:01:09 ap
Vastaus #10

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä asustan talossa, johon on ruiskutettu jotain vaahtoa lattioihin ja seiniin ikkunan alle joskus 70-luvun lopulla.
Kun vaihdoin lattioihin lautaparketteja, avasin ja tarkistin vaahdot: siellä olivat kuin styroxit ikään!
Jote ei ne kaikki humpuukia ole olleet.    :angel:

Lokakuu 05, 2014, 01:04:42 ap
Vastaus #11

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Macrotalo taisi olla se elementti talofirma  jossa seinissä  oli sitä vaahtoa mutt noita suomen ensinmäisiä elementti omakotitaloja oli mun mielestä jotain sen nimistä kuin puutalo ja sen logo monta katon kuvaa peräkanaa muttei kookle muista semmosta.

Lokakuu 05, 2014, 07:49:42 ap
Vastaus #12

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hjuu...

Kaikkea hassunkurista on joutunut näkemään ja kuulemaan...

Oli niitä magneettirannekkeitakin,joiden piti auttaa kaikkiin vaivoihin.

Ja sitten se maasäteily-monen sängyn pohjassa lienee vieläkin se
kuparikaapelihässäkkä,jonka piti maasäteilyä estää.

Ja huippuna tietenkin se pajukeppihomma-tai varpuhan se on...Jolla kaivon paikka
katsottiin. Meillä kylillä tosin yksi ukko katsoi kaivoja vitjoissa roikkuvalla
taskukellolla.Siinä oli oikein junan kuva,joten se oli varmaan se parempi malli?

t. Markku

Lokakuu 05, 2014, 08:28:24 ap
Vastaus #13

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En miekään mihinkään pajukeppiin uskonu, ennenkuin ite sen koin, oltiin maanrakennustyömaalla ja kaveri sanoi, tuossa vois olla vesisuoni, temppas kakshaara pajukepin, ei ollu mikään varpu, sellanen senttiä paksu, no mie nauramaan moista, anto miulle sen ja sanoi, ota noista haaroista kiinni ja kävele tuosta, voit pistää hanttiinkin, no mie tein työtä käskettyä, ja kyllä käänty alas ja voimakkaasti, olin aivan ällikällä lyöty, marssin varmaan puolenkymmentäkertaa siitä ja vierestä yli, ja joka kerta sama juttu, mutta jokainenhan tietsti voi uskoo tai olla uskomatta, en miekään uskonu ???

Lokakuu 05, 2014, 08:32:46 ap
Vastaus #14

Harri Kauranen

• Vieras
No mulle yks vanhempi herra opetti semmosen tempun.Haetaan putkia maasta semmosilla kupati tangoilla.Perkele ja se homma toimii,meinaan aina oon löytänny,kun  olen katsonut.Olin kaivinkonekuskina ja hain semmoselta niityltä useamman sähköputkenkin ja joka kerta sen löysin.