Kirjoittaja Aihe: Subaru Targa pick-up  (Luettu 4820 kertaa)

Maaliskuu 20, 2014, 09:18:52 ap
Luettu 4820 kertaa

aku virrankoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onko täällä ketään joka harrastaa tai tuntisi tällaisten Japanin "lelujen" harrastajaa?
Kuten arvata saattaa niin mulla olis pieniä osatarpeita sellaiseen.
Jos edes sais joitain vinkkejä missä esim. lojuisi "raatoja" niin vois metsästää omistajia.

Maaliskuu 20, 2014, 09:36:07 ap
Vastaus #1

Jasu Haapalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minulta löytyy pari sarjaa renkaita tuollaiseen. Toiset ovat leonen mutta toiset ovat targan omat valkoiset "mangelssit" Saa hakea pois.

Murros käy ainakin jonkinmallin leonesta. Pari tuollaista olen omistanut ja jo 5 vuotta sitten osien saanti oli hankalaa.

Maaliskuu 20, 2014, 12:08:50 ip
Vastaus #2

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Naapurin pojalla on peltoautona,ei ehkä tarvitse pisteosia nurkkarälläilyssä.Mitä osia olis tarvis?

Maaliskuu 20, 2014, 12:59:05 ip
Vastaus #3

aku virrankoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vasen etuvilkku/parkki-paketti olis akuutein leimalle.
Takalyhdyt myös tulee vaihdettaviksi joskus.
Tekniikkapuoli on mulla kunnossa...
On japanialaiset tehneet nuo lamput ihan omanlaisensa tähän pick-upiin....

Maaliskuu 21, 2014, 19:19:10 ip
Vastaus #4

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Valitettavasti oli Subaru ehtinyt paaliin peltorällääjän serkkupojan pihasta ja tietysti vielä vahingossa,ei pitänyt pistää kuormaan.

Maaliskuu 21, 2014, 21:46:35 ip
Vastaus #5

Henri Kuusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Täältä löytyy myös jaappanin vastaiskumoottorilla pöristelijä. Itsellä vm.89 Leone etuveto farmari ihan ympärivuotisena käyttöautona. Osien saanti tuntuu tuohonkin olevan aika nihkeänpuoleista. Ihan kulutusosienkin kanssa tulee eioota vastaan varaosaliikkeen tiskillä. Nettisurffailu on todella tarpeen. Onneksi ensimmäinen omistaja pitänyt huolellisesti autoa ensimmäiset 23 vuotta. 99,9% ruostevapaa ja olen itsekin myrkyttänyt koteloita ja alustaa nuukailematta. :) Tänään katsoin, että 167 000km seisoo matkamittarissa, sisäänajo siis jatkukoon ;D

[ylläpito on poistanut liitteen]