Kirjoittaja Aihe: Prätkämimmejä  (Luettu 5901 kertaa)

Maaliskuu 08, 2014, 18:28:06 ip
Luettu 5901 kertaa

Markku Salminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Maaliskuu 17, 2014, 21:54:54 ip
Vastaus #1

Jari Vanhanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2014, 22:23:57 ip kirjoittanut Jari Vanhanen »
< -83 Raisu
     Samoha

Maaliskuu 18, 2014, 07:27:10 ap
Vastaus #2

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Löytyi Rinteen Tarun haastattelu tuolta toisaalta. Hyvin harvoin mistään vihastun, mutta tässä kohtaa haastattelua vihan tunne kuohahti rinnassa:

"Ecclestone päätti tuohon aikaa, kuka saa kilpailla MM-tasolla ja kuka ei. Hänen allekirjoittamassaan kirjeessä ilmoitettiin, ettei minua kelpuuteta seuraavalla kaudella (1992) MM-sarjan starttilistoille. Harmittaa, että mies joka ei edes tuntenut minua, päätti kilpailemiseni. Tuskin hän edes tiesi, että olen nainen. En olisi halunnut muistella noita aikoja. Se kirje oli elämäni suurin pettymys, selvittelee Taru uransa päättymiseen johtaneita syitä."

Sitä minä vaan ihmettelen, että jos on kyse kisaamisesta, johon moni on jopa saattanut valmistautua koko elämänsä, niin millä pirun perusteella yksi miekkonen päättää ilmeisesti aika epämääräisin perustein siitä kuka saa osallistua ottamaan mittaa paremmuudestaan?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2014, 07:29:00 ap kirjoittanut Martti Korhonen »
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Maaliskuu 18, 2014, 13:48:11 ip
Vastaus #3

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hmmm...

Tämä maailma on täynnä äijänkyrpiä,jotka luulevat,
että sormensa tekee veteen painaessaan pysyvän kuopan
siihen nesteeseen...

Aika usein myös juuri "suurissa" johtajantehtävissä hääräävät
tämmöiset tyypit.