Kirjoittaja Aihe: Kohti laatuaikaa  (Luettu 11152 kertaa)

Kesäkuu 02, 2015, 13:54:07 ip
Vastaus #15

Jari Eronen

• Vieras

En sitten tiedä, onko rikollista ladata netistä tavaraa itselleen vai toisaalta laittaa sinne inhottavasti anastettua?

Netistä voi ladata kolmenlaisia asioita: maksullisia, ilmaisia ja varastettuja. Microsoftin ohjelmia ei yleensä saa ilmaiseksi.
Aha.

Kesäkuu 02, 2015, 14:09:58 ip
Vastaus #16

Jari Eronen

• Vieras
Niin sitä tarkoitin että tänään Win 7 ja 8.1 koneisiin on tullut mahdollisuus tehdä Win 10 ohjelmistovaraus klikkaamalla alapalkin kuvaketta ilmestyminen on heinäkuu.Syksyn aikana pyrkiivät päivittämään pikkuhiljaa ison kasan maailman koneista.Näin käsitin.Ja tuo 10 siirtyminen on maksuton vuoden ajan ja sit kai tulee joku päivitys maksu oletan..

terv tane
Täydellisen tietämättömyyden tuomalla varmuudella tiedustelen, mitä ihmettä noilla kaikilla Windowsseilla tehdään?
Siis muita oheislaitteita, ulostin, skanneri ja muut, mitä en osaa tietää -huomioiden. Alapalkki puuttuu osittain, ehkäkö.

Pitääkö ne kaikki olla ollut samassa koneessa? Löytyykö kovalevyltä tiedostot? Pääsenkö aikuisviihdesivustoille - jos pääsen, olenko depofiili-osaston miehiä? Jos olen niin mitä sitten? Miksi sinne pitää päästä, nehän raunioittaa (Rauni, kiitos) selkärangan ja muut.

"Syksyn aikana pyrkiivät päivittämään pikkuhiljaa ison kasan maailman koneista" Kuka, mitä ihmettä, maailmalla tapahtuu? Päivi? Apuuvva?
Miten linukka suntautuu tähän? Ubuntu ja Red Hat? Tä?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2015, 14:15:12 ip kirjoittanut Jari Eronen »

Kesäkuu 02, 2015, 14:27:44 ip
Vastaus #17

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Otin tarjouksen vastaan, myös kännyn kävin sopimassa. Perhana kun poistavat media playerin jolla kiva kattella televisiota, no pian tulee jokin ilmainen tilalle.

Kesäkuu 02, 2015, 15:10:10 ip
Vastaus #18

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nythän oli netissä ohjeet kuinka Androidin saa uuteen uskoon, piilotettu ylläpidon menu tulee näkyviin kun 5 kertaa painaa asetuksia. Varovainen pitää olla kun nämä muutokset ei palaudu tehdasasetuksilla. Ohje lienee AfterDavissa ja oli iltasanomissakin, kaverin känny nopeutui huomattavasti niillä ohjeilla.

Jakelu alkoi jo jos on joku mikrosoftin asiakas, tuli ilmo ettei mahdu mun c levylle. Se on semmonen ssd levy niin vastasin että pankaa f levylle jossa tera tyhjää tilaa, saan kuulemma ohjeet mitä mun pitää tehdä jotta onnistuu. Se asennus tekee ensin täydellisen palautuspisteen vanhasta ja ei tohon puoliteraseen enään mahdu. Mulla win ultimate ja tietenkin ware versio mutta menee kaikista aitoustarkistuksista läpi, mallia joka ei kysy mitään koodeja. Söin vuosia mikkisoftan leipää ja luvattiin käyttöoikeus kaikkiin, no eivät ole peruneet ja ex työkaverit välillä lähettää jonkun rompun. Muistan ajan kun kerran kuukaudessa tuli satoja romppuja töihin, ne oli kaikki bisnes mallia joten ei mitään numerorimpsuja tarvinnut.

Eikö ole kivaa että tietävät mun levytilan, tuo win ikkuna tehtäväpalkista ei poistu uudelleen käynnistyksessä ja mitään ei näy tehtävä ohjelmassa. Siis mulla kuten muillakin on Billin kaulapanta kiinni, tämä on vuosisadan juttu. Saa toki vuoden harkita päivittääkö, koskahan Linux tekee saman, niin puhelimessa sama kun ilmoitin senki.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2015, 15:54:09 ip kirjoittanut Henry Eklund »

Kesäkuu 02, 2015, 15:54:35 ip
Vastaus #19

Antti Jokinen

• Vieras
Windowsia on pakko käyttää läppärissä kun ei ole Mac-laitetta rahaa ostaa.

Minä en käytä läppärissäkään Windowsia.

Kesäkuu 02, 2015, 16:16:42 ip
Vastaus #20

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Ja Vista ei tietenkään päivity 10:ksi... >:(

Kesäkuu 02, 2015, 17:23:01 ip
Vastaus #21

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä mun viestissä oli että Vistakin päivittyis, tulihan siihen ilmainen win 8.1 päivityskin. Se päivitys oli kyllä virhe, no äkkiä löytyi normi program palkki ja muutenki kuin win 7. Soon ny läppärissä joka on hyllyllä, epäiltiin kiintolevy vikaa ja kaapeli oli vaan melkein irti. En jaksanut taistella vaan hyppäsin autoon ja ostin uuden, win 8.1 olis pitäny asentaa niin vedin sileeksi ja paras win 7 sisään. Yksi ajuri piti hakea valmistajan sivuilta, kaikki muu tuli mikkisoftalta.

Kesäkuu 02, 2015, 17:45:57 ip
Vastaus #22

Jari Eronen

• Vieras
Nythän oli netissä ohjeet kuinka Androidin saa uuteen uskoon, piilotettu ylläpidon menu tulee näkyviin kun 5 kertaa painaa asetuksia. Varovainen pitää olla kun nämä muutokset ei palaudu tehdasasetuksilla. Ohje lienee AfterDavissa ja oli iltasanomissakin, kaverin känny nopeutui huomattavasti niillä ohjeilla.

Jakelu alkoi jo jos on joku mikrosoftin asiakas, tuli ilmo ettei mahdu mun c levylle. Se on semmonen ssd levy niin vastasin että pankaa f levylle jossa tera tyhjää tilaa, saan kuulemma ohjeet mitä mun pitää tehdä jotta onnistuu. Se asennus tekee ensin täydellisen palautuspisteen vanhasta ja ei tohon puoliteraseen enään mahdu. Mulla win ultimate ja tietenkin ware versio mutta menee kaikista aitoustarkistuksista läpi, mallia joka ei kysy mitään koodeja. Söin vuosia mikkisoftan leipää ja luvattiin käyttöoikeus kaikkiin, no eivät ole peruneet ja ex työkaverit välillä lähettää jonkun rompun. Muistan ajan kun kerran kuukaudessa tuli satoja romppuja töihin, ne oli kaikki bisnes mallia joten ei mitään numerorimpsuja tarvinnut.

Eikö ole kivaa että tietävät mun levytilan, tuo win ikkuna tehtäväpalkista ei poistu uudelleen käynnistyksessä ja mitään ei näy tehtävä ohjelmassa. Siis mulla kuten muillakin on Billin kaulapanta kiinni, tämä on vuosisadan juttu. Saa toki vuoden harkita päivittääkö, koskahan Linux tekee saman, niin puhelimessa sama kun ilmoitin senki.
Oho, melkoine seikka.

Mitähän tapahtunee siinä?

Kesäkuu 02, 2015, 18:04:01 ip
Vastaus #23

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Saat säätää kuinka nopeasti uusi sovellus aukeaa ja mitä sielä on käynnissä, kaikkea kivaa.

Kesäkuu 02, 2015, 19:00:23 ip
Vastaus #24

Jari Eronen

• Vieras
Saat säätää kuinka nopeasti uusi sovellus aukeaa ja mitä sielä on käynnissä, kaikkea kivaa.
Kuinka uudessa winkkarissa on tuo kertomasi säätö olemassa?