Kirjoittaja Aihe: Arhinmäki  (Luettu 12361 kertaa)

Helmikuu 26, 2014, 08:11:59 ap
Vastaus #15

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi!

Juu...toki..

Mutta pioneerileirillä siinä oli kuulemma mukana
se aatteen palo!

t. Markku

Helmikuu 26, 2014, 08:20:53 ap
Vastaus #16

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Moi!

Juu...toki..

Mutta pioneerileirillä siinä oli kuulemma mukana
se aatteen palo!

t. Markku

Aha!
Mulla ei ou kokemusta kummastakkaa, ihan oun kuulopuhheitten varassa minäkii.  :-X
-pena-

Helmikuu 26, 2014, 08:30:50 ap
Vastaus #17

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mutta..Pena!

Kai sentään rippikoulun käynyt olet...Jos et,
niin mirriä ei ollenkaan silittää saa!

Ainakin ennenmuinoin niin oli.

t. Markku

Helmikuu 26, 2014, 08:39:48 ap
Vastaus #18

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Mutta..Pena!

Kai sentään rippikoulun käynyt olet...Jos et,
niin mirriä ei ollenkaan silittää saa!

Ainakin ennenmuinoin niin oli.

t. Markku

Toki rippikoulun oun käynynnä, ihan kirkossa, vuan sekkii koulutus mäni hukkaan kun tuomari tuomihti meijjät naemisiin. :-X
-pena-

Helmikuu 26, 2014, 08:46:22 ap
Vastaus #19

jouni.halme1@suomi24.fi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Korpit haaskalla, itse ex- ministeri Ikekin kerkesi jo moralisoimaan Paavon käytöstä, voe helevata...

Helmikuu 26, 2014, 08:51:48 ap
Vastaus #20

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo...

Nyt en enää ole huolissani Penan moraalista...huhu..

Mutta Ikellä taitaa olla jännäkakka aika löysässä
ittelläänkin-eikös se lopullinen oikeuskäsittely hälläkin ole jo aika kohtsillään?

t. Markku

Helmikuu 26, 2014, 11:50:24 ap
Vastaus #21

Antti Jokinen

• Vieras

Helmikuu 26, 2014, 17:41:00 ip
Vastaus #22

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Mitenkäs ne siellä raflassa Arhinmäen porukoessa ronssia juhlineet kiakkoilijat, onko niistä uutisoetu mittään?
-pena-

Helmikuu 26, 2014, 20:26:39 ip
Vastaus #23

Tauno Nousiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Katkaisu hoidossa luulisin...
GoldWing 1100 Interstate - 81

Helmikuu 26, 2014, 20:28:17 ip
Vastaus #24

Markku Hakola

• Vieras
Mitenkäs ne siellä raflassa Arhinmäen porukoessa ronssia juhlineet kiakkoilijat, onko niistä uutisoetu mittään?

Rariossa juttelivat tänään, että kiekkoilijat oli suunnitellusti keppostelleet Arhin kanssa.
Olivat kuulemma vuoronperään käyneet Arhin kanssa nostamassa maljaa, useammankin kierroksen ja huolehtineet,
ettei Arhilla vaan ole lasi tyhjänä, eikä mitään paljon lantattua.
Eihän Arhikaan voi tietty kieltäytyä, kun pelaajat kukin vuorollaan halus ministerin kanssa kilistää.
Eipä  Arhikaan sitten enää pysyny luvussa, että samat kaverit asialla, ties monettako kertaa.

Helmikuu 26, 2014, 20:32:26 ip
Vastaus #25

Markku Hakola

• Vieras
Tosin kerran oon sammunu, vuos 1974, elokuun 20pv.

Se on huonon viinapiän ja alakohoolismin merkki jos sammuu!
Minen ou sammunu ikinä, aena oun sitä ennen nukahtanu vaekka miten juovuksissa oesin ollu. ::)

Toi pitääkin muistaa jos  taas sattuis tuollanen tapaturma.

Urheilukisojen päättäjäisiin toi mun väsähtäminenkin liittyy, eli liekö tässä sitten ministeriainesta, meikäläisessäkin.
Ainakin yhtäläisyyksiä on urheilu, päättäjäiset, viina ja väsähtäminen.

Helmikuu 26, 2014, 22:15:25 ip
Vastaus #26

Antti Jokinen

• Vieras

Rariossa juttelivat tänään, että kiekkoilijat oli suunnitellusti keppostelleet Arhin kanssa.
Olivat kuulemma vuoronperään käyneet Arhin kanssa nostamassa maljaa, useammankin kierroksen ja huolehtineet,
ettei Arhilla vaan ole lasi tyhjänä, eikä mitään paljon lantattua.
Eihän Arhikaan voi tietty kieltäytyä, kun pelaajat kukin vuorollaan halus ministerin kanssa kilistää.
Eipä  Arhikaan sitten enää pysyny luvussa, että samat kaverit asialla, ties monettako kertaa.

Mullekin kerran kävi noin. Kirkkokuoron harjoitusten jälkeen menimme ottamaan yhdet. Siellä kapakassa sattui olemaan vireessä oleva piano, enkä minä voinut vastustaa, vaan istuin sen ääreen ja rupesin soittamaan (= aloin soittaa).

Heti kohta tuli asiakas täyttä tuoppia mulle tarjoomaan, että enkös soittais sen ja sen kappaleen. Tällaista jatkui, kunnes olin melkein humalassa.

Helmikuu 27, 2014, 06:25:28 ap
Vastaus #27

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Mullekin kerran kävi noin. Kirkkokuoron harjoitusten jälkeen menimme ottamaan yhdet. Siellä kapakassa sattui olemaan vireessä oleva piano, enkä minä voinut vastustaa, vaan istuin sen ääreen ja rupesin soittamaan (= aloin soittaa).

Heti kohta tuli asiakas täyttä tuoppia mulle tarjoomaan, että enkös soittais sen ja sen kappaleen. Tällaista jatkui, kunnes olin melkein humalassa.

Meillä tuossa nuapurissa, Pekan pupissa, olivat kaekki niin pihtareita ettei kukkaa ikinä tullu tarjoomaan mulle mittää, vaekka miten vornaelin.
Julistin koko pupin poekottiin! >:(

Sitäpaitsi se kuuluu sannoo että "alkasin soittaan", tuo aloen soettammaan.  :-\
-pena-

Helmikuu 27, 2014, 07:40:08 ap
Vastaus #28

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi!

Nyt voi sitten rippikoulullakin päästä toimintaleffaan...No ainakin,jos ulkotiloissa..hmmm:

"Pirkanmaa IS kertoi muutama päivä sitten, että Sastamalan seurakunta harkitsee rippileireille kameravalvontaa. Seurakunnan kirkkoneuvosto näyttää valvontakameroille nyt vihreää valoa.
- Asia laitettiin kiinteistötoimikunnan jatkovalmisteluun, sanoo kirkkoherra Ari Paavilainen.

- Jos löytyy edullinen, toimiva ja tarkoituksenmukainen järjestelmä, niin sellainen hankitaan. Jos laitteisto on kohtuuttoman kallis, niin sitten sitä ei hankita, Paavilainen sanoo.

Suunnitelma valvontakameroista on synnyttänyt melkoisen kohun, vaikka nykyään kyseiset värkit eivät ole kovinkaan poikkeuksellisia; niitä on aika monen omakotitalonkin seinässä.

Paavilaisen mukaan kohtuutonta olisi se, jos laitteisto ja sen käyttö maksaisi kymmeniä tuhansia euroja. Siinä tapauksessa laitteet jäisivät kaupan hyllyyn.

- Meillekin oli yllätys, että siitä syntyi tällainen kohu. Mutta elämä on ihmeellistä, sanoo kirkoherra Ari Paavilainen.

Paavilaisen mukaan tarkoitus ei ole rippileireillä kytätä rippilasten tekemisiä, vaan valvoa yöllisiä kulkijoita. Mopopojat ovat päristelleet yöaikaan katsastamaan, millaisia tyttöjä on rippileirillä.

- Kyse on turvakamerasta ja suojasta ilkivaltaa ja luvattomia vieraita vastaan, Paavilainen sanoo. "

*******t. markku

Maaliskuu 13, 2014, 15:47:21 ip
Vastaus #29

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
-pena-