Kirjoittaja Aihe: MYYNTI  (Luettu 3750 kertaa)

Helmikuu 23, 2014, 00:55:08 ap
Luettu 3750 kertaa

Markku Sotti

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aina olen ihmetellyt sitä,kun pyörä tai joku muu on myyty,niin ei poisteta ilmoitusta,vaan kirjoitetaan että myyty. Miksi
,

Helmikuu 23, 2014, 06:01:02 ap
Vastaus #1

Hannu Kylli

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsennumero 2573
Siksi että moni ei ilmeisesti hoksaa aiheen poistopainiketta joka sijaitsee alkaalla.

Aiheen voi poistaa viestiketjun aloittaja, ei siihen vastaajat. Pannaan tähän kertauksen vuoksi kuvat painikkeista.
Toisen kuvan aiheista on aloittanut minä ja voin sen poistaa mutta en tätä ketjua jonka aloitti Markku.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Helmikuu 23, 2014, 08:26:13 ap
Vastaus #2

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Oonpahan joskus haeskellu jotaki myyntikohetta, joka on kuitenkin jo poistettu ketjusta.

Tämmönen haeskelu aiheuttaa pienimuotosta turhautumista ja hiusten päästä kiskomista, joka kumminki on seki nykysellään melkoisen pienimuotoista perintötekijöistä johtuen.

Tämä MYYTY-ilmoitus toisaalta helpottaa asiaa myöhäisheränneen kiinnostuksen kannalta kun huomaa nukkuneen taas kerran onnensa ohi.

Kommentteja uuninpankolta.

Helmikuu 23, 2014, 08:31:25 ap
Vastaus #3

hannu Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • BMWMZGUZZI
Mä oon useimmiten laittanu myynti-ilmotuksiini ton ''myyty''- tekstin vähäks aikaa ja sitte vasta poistanu koko ilmon juuri Vesan esittämästä syystä.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 23, 2014, 12:39:20 ip kirjoittanut hannu Lahtinen »
HANE

Helmikuu 23, 2014, 08:43:15 ap
Vastaus #4

Jaakko Latvanen

• Vieras
Voihan tuon "myyty" lapun perusteella olettaa sellaisenkin ihmeen tapahtuneen, että tämän palstan kautta olisi joku OSTANUT jotakin!

"-kun ei mistään tahdo tähän osia saada
-et oo koittanu ostaa"

jv

Helmikuu 23, 2014, 09:07:00 ap
Vastaus #5

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Voihan tuon "myyty" lapun perusteella olettaa sellaisenkin ihmeen tapahtuneen, että tämän palstan kautta olisi joku OSTANUT jotakin!

"-kun ei mistään tahdo tähän osia saada
-et oo koittanu ostaa"

jv

Tuota oun käyttänny omassa toeminnassani. :-\

Kun kauppa ei käy alakuunkaa, ja rahat ja myytävä tavarakkii on vähissä, nii on se niin komijaa kun siellä "myytävät" palstalla on ies pitkä rivi semmosia vehkeitä joessa lukkoo että "MYYTY". 
Siinä satunnaenen sivuilla pistäätyjä suap semmosen mielikuvan että kylläpäs niillä siellä Vaunupoejilla tavara vaehtaa omistajjaa! :P
-pena-

Helmikuu 23, 2014, 12:32:28 ip
Vastaus #6

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Just tuo oli mielessä mikä Pentillä. Samoten asunnonvälittäjät laittavat vinoon  "myyty" lakaatin ilmotuksen päälle. Mielikuva tulee heti jotta tuollapase  käypi kauppa äkäseen.

Kaikkiin myytäviin kohteisiin sitä ei kuitenkaan ehken kannata laittaa?
Napahulluna on hyvä olla.