Kirjoittaja Aihe: Kummia tapoja...  (Luettu 7787 kertaa)

Helmikuu 17, 2014, 07:47:54 ap
Vastaus #15

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Moi!

Komiat kalasopat Penalla....maistuisi mullekin!
Tässä tapauksessa kuvaaminen saavutti päämäärän-nosti mulle
nälän ja lievän kademielen!

Mutta noiden parempien kuppiloiden annosten kuvaamisesta-siinä
tarvittaisiin oikein kunnon makrozoomi kameran linssiksi-ne annokset
kun yleensä ovat semmoisia,että liha on kruunukorkin kokoinen kökkönen,jota
tuskin silmällä erottaa-ja sitten on jotain tunnistamattomia heinänpätkiä
jokunen ja kastikkeenlieru,joka on roiskautettu silleen taiteellisesti pitkin
valtavaa lautasta...Zoomia vaan...zoomia.

Laskussa kylläkin yleensä numerot ovat sen verta isot,että ne kyllä sitten noteeraa...

t. Markku
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 17, 2014, 08:01:50 ap kirjoittanut markkukovasin »

Helmikuu 17, 2014, 17:11:29 ip
Vastaus #16

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Ei minun lautanen, mutta ukrainalainen ystävä veteli kaksi tuollaista lastia. Jälkiruokajäätelö ei enää mennyt alas.

Oon huomannu, että vaikka söisin ns. kevyttä ruokaa kuinka paljon tahansa, nii jonku ajan päästä tulee raskas olo.

Sitte ei maistu ees jätski.
Tuon kuvan oikeassa reunassa oleva "annos" uppoaa aina kitusiin. Sitä ihminen saattaa joskus paneutua niin voimakkaasti tuon kuningasjuoman tuomiin kulinaristisiin nautintoihin että se kiinteä ruoka meinaa ihan tyystin unohtua niitä maljoja nostellessa. Ne ruokareissut saattavat muuntautua ihan toisenlaiseksi reissuiksi, jos sitä innostuu lähtemään viikonloppuisin ravintolaan lounastamaan.

Eikä ole vielä tähän päivään mennessä tarttenut kipata yhtään mukia lavuaariin. Valveutunut henkilökunta osaa kertoa milloin asiakas on nauttinut pöydän antimia tarpeeksi, ja kehoittaa pikku hiljaa lähtemään kotia päin "ruokaperäisille", jos on tullut lounastettua sillein pohjanmaan ja pitemmän kaavan kautta.
 Eikä ole tullut pieneen mieleenkään kuvata yhtään ainoata mukia.  Samalta ne näyttävät kaikki, ja maistuukin ihan samalle.

Raskas olo vaivaa vasta aamuisin.