Tere!
Sinä Karri olet varmaankin suvereeni ammattimies moottoripyöräasioissa (minä en ole), mutta sen lisäksi sinä olet melkoinen humoristi, heh- heh! Huumoriksi on ymmärrettävä ohjeesi korjata paskaksi kulunut kytkimen kori (menikö oikein) simmiprikoilla. Jos taas esitit ohjeesi vakavissasi, älä ainakaan torilla mene tuollaisia esittämään, saattaa aiheuttaa suurempaakin hämmennystä.
Pelkän elämänkokemuksen avulla (vähemmälläkin kuin mitä minulla on)pystyy päättelemään, että osa on ensin korjattava, ja vasta sen jälkeen mietittävä mahdollisia prikkoja.
Kun kyselin apuja ko. osan mittoihin, en kuvitellut kenekään lähtevän sadan kilometrin päähän museopyöränsä varastolle talvipakkasessa purkamaan Ifaansa ja ja tutkimaan millainen koppa on. Mutta sellainen tuli mieleeni, että jospa siinä makuuhuoneen seinän takana autotallin hyllyssä irrallaan sattuisi jollakulla olemaan Ifan kytkimen kori. No, ei sattunut.
En oikein ymmärtänyt mikä tarkoitus oli kun laitoit viestisi liitteeksi ensiövedon (oliko oikea termi?)kuvan. On minulla muitakin aineksia entisöintiin kuin kytkimen kori ja itäsaksalainen haju. Kun kerran vaivauduit, olisit etsinyt netistä sen oikean kuvan jota olisin tarvinnut.
Mutta ei hätää Karri, menemättä yksityiskohtiin voin vakuuttaa, että selviän ihan itsekin tästä ongelmasta (vaikka termit on hukassa). On tullut elämän varrella vastaan jokunen tiukempikin paikka.
Kaikella ystävyydellä, onhan meillä jokaisella huonot hetkemme, kuten sinulla nuo simmiprikat ja minulla tuo kytkimen koppa.
Terveisin
reijo m