Kirjoittaja Aihe: Motorrad Meister Milz?  (Luettu 11413 kertaa)

Tammikuu 20, 2014, 23:54:10 ip
Vastaus #15

Jorma Drufhagel

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Pölvästi
Hieman of topikkia ;)   R35 alkuperäis kaasareissa on ongelmana se alumiiniseos se haurastuu aikojen saatossa ja katkeaa siitä kurkusta tai sitten kohokammio tipahtaa, R35 ongelma on ettei siihen tankin alle  mahdu kuin se alkuperäis vaaka luisti mallinen kaasari, mulla itselläni on puolalainen uustuotanto kaasari ostettu 5-6vuotta sitten ja on kyllä laadullisesti hyvä. T: Jorma
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2014, 23:55:45 ip kirjoittanut Jorma Drufhagel »

Tammikuu 21, 2014, 09:42:24 ap
Vastaus #16

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minulla on R35:ssa kaikki nykypyörän ominaisuudet
Tasanopeuden säädin eli kaasu täysille menee mitä menee maaston mukaan
Lukkiutumattomat jarrut
Sutimisen esto

Meni vähän ohi aiheesta mutta

Tammikuu 21, 2014, 14:47:34 ip
Vastaus #17

juha helenius

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tilasin heinäkuussa puolalaisesta nettikaupasta pakoputken sain sähköpostiviestin,että tilaus on käsittelyssä nyt onkin ollut vähän hiljaisempaa,ei ole tietoa missä putki kulkee.Kaupan luotettavuudesta enkä osien laadusta sano mitään mutta hitaalta vaikuttaa.niitten nettisivuilla kyllä oli maininta,että katsovat halvimman rahdin.
Itse jos olisin entisöimässä museorekisteriin jotain pyörää ensisijaisesti tekisin sen alkuperäis osia käyttämällä tai uustuotanto osan pitäisi vastata alkuperäistä ainakin ulkonäöltään.Kyllä saan sopiin minkä vaan kaasuttimen r35seen täytyy vaan modata tankkia,se ei ole entisöintiä millään tavalla kuten ei minkään sinnepäin samalta osalta näyttävän osan asentaminenkaan.Väitän,että suomalaisilla osakauppiailla on tietoa siitä mikä näistä uustuotanto osista täyttää museorekisteröinnin vaatimukset ja jos jostain syystä osa ei ole sopiva,vaihto onnistuu huomattavasti helpommin.Arin pyörän ominaisuudet kuulostaa niin hyviltä,että taidan pysytellä niissä alkuperäis osissa,kun toi kumin käry ei oo niin mukavaa.

Tammikuu 25, 2014, 20:54:17 ip
Vastaus #18

Kalevi Sundqvist

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen Nro: 3603
Moro Kuntit

Motorrad-Meiter-Miltz on ainakin minun kohdallani
toiminut vallan moitteettomasti. Tavara on tullut perille kohtuu
nopeasti ja hyvin pakattuna, hinnat omasta mielestäni
kohtuullisia.
Sitä saatiin mitä tilattiin.