Kirjoittaja Aihe: Laakerirullaongelma  (Luettu 6786 kertaa)

Tammikuu 12, 2014, 20:22:12 ip
Luettu 6786 kertaa

Tauno Kojo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kertokaapas viisaammat mistä saisi 4x6mm laakerirullia/neuloja?

Laakerikaupat tarjoilee niitä kyllä,mutta koot ovat "vääriä"  :embarassed:

Tarve olisi n. 3,95 milliä paksuille rullille.Nykyään kaupan olevat rullat ovat n. 4,10 mm.

Tammikuu 12, 2014, 20:34:51 ip
Vastaus #1

Jani.Kosonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
http://www.valkeakoskenlaakeri.com/ Tuolta olen itse tilaillut. Lähettänyt postilla kirjekuoressa mulle  rullia joskus.

Tammikuu 13, 2014, 21:42:44 ip
Vastaus #2

sakari vesa

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä mikään viisas ole, mutta vastaan silti. Viime viikolla kyselin ympäri Suomea kyseisiä rullia. Valkeakoski tarjosi ei oota. Jokilaakerille ei harrastajan raha kelpaa. Sitten tärppäsi, Tampereen Laakerikeskus Kimmo Röyttä. Häneltä tilasin kahteen Demmin koneeseen 4x6 rullat ja kokeeksi 4,1 millisiä, kun on tuo toinen vetoakseli ja ulkokooli vähän kulahtaneet. Erittäin palveluhenkistä kaupankäyntiä, moottoripyöräharrastaja itsekin. Tuolta ostan tästälähin kaikki alan tuotteet. Pieni anekdootti, rullat 0,50 e kpl, Voimakoneella 1,50 e !!
Sitä en sitten tiedä löytyykö mistään 3,95 mm kokoa. Kannattaa kysyä Kimmolta.

Tammikuu 14, 2014, 00:16:28 ap
Vastaus #3

Jorma Mitro

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mercedes-Benz GLC Coupe 400d --22
Pengoin varastojani ja löytyi 3,99 x 5,99 rullia muutamia kymmeniä. Laittakee yyveetä jos vielä joku tarvitsee...

Tammikuu 15, 2014, 18:04:09 ip
Vastaus #4

Tauno Kojo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitoksia tiedoista!

Tuo n. 3,95 mm oli mitattu tönärillä.Taitaa tosiaan se oikea mitta olla tuo 3,99mm.

Tammikuu 16, 2014, 11:44:44 ap
Vastaus #5

Kari Halinen

• Vieras

Morjens
Katsoppa kexel.de kekseliäästä nimestään huolimatta  sieltä löytyy vaikka mitä. Esimerkiksi sieltä saa Sotasyndapin alakertaan sadasan välein ylikokoneuloja ja palvelu pelaa. Halpoja eivät ole mutta niita on ja niitä saa.
                    Kari

Toukokuu 13, 2015, 13:14:48 ip
Vastaus #6

Pauli Järnström

• *
  • Jäsentiedot Poissa
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2017, 16:01:55 ip kirjoittanut Pauli Järnström »
Tunturi Sport -75, Tunturi Start -73, Puch DS -71 ja montamonta projektia..

Toukokuu 13, 2015, 14:01:04 ip
Vastaus #7

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Minä ostin aikonaan Helsingin Laakerista rullia.
Firman nimi on muuttunut sen jälkeen mutta kyseessähän on tukku/maahantuoja joka esim toimittaa Etralle laakerit,eli kyseessä on ainakin ollut,Suomen suurin..ja käteismyyntikin/pientoimitus onnistunut.

Näin oli ennen en tiedä miten nyt ja onko tuommosta erikoiskokoa mutta ainahan voi kysäistä.

http://www.hlgroup.fi/fi/

ps.Kyllä se vaikuttas vaan edelleenkin olevan suurin ja paras valikoima.

Tommoset tulee helpolla mieleen kun olen ennen asunu lähellä niin tottui että kaikki vähänkin erikoisempi tekninen tavara löytyy vain pääkaupunkiseudulta.Johtuen etupäässä maantieteellisestä sijainnista,logistiikasta ja muista sekoista.Eikä siihen aikaan ollu tapana tilailla ulkomailta eikä ollu kaikilla nettiäkäään :-)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2015, 14:07:08 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »