Kirjoittaja Aihe: vanteiden pinnoitus Mikkelissä?  (Luettu 6017 kertaa)

Marraskuu 13, 2013, 15:41:17 ip
Luettu 6017 kertaa

petri ulmala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tervehdys.

Olisiko jollain tietoa mihin kannattaisi mopon vanteet viedä Mikkelissä pinnoitettavaksi.

-Petri
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 13, 2013, 15:55:24 ip kirjoittanut petri ulmala »

Marraskuu 13, 2013, 17:44:37 ip
Vastaus #1

jouni.halme1@suomi24.fi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mr. Ruuska, Mikonkadun ja Raatihuoneenkadun risteyksessä oleva pyöräliike.

Marraskuu 15, 2013, 18:58:02 ip
Vastaus #2

petri ulmala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos vinkistä. Pidän vaihtoehtona. Aika suolainen hinta tulee kylläkin. Tosin tuskin se hirveesti missään liikkeessä halpenee. Mikä mahtaa olla foorumilaisten mielestä / kokemuksesta sopiva hinta hommalle?

Marraskuu 15, 2013, 19:31:56 ip
Vastaus #3

petri ulmala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä, vanteeet olen kuvannut huolellisesti ennenkuin pistin päreiksi. Todennäköisesti teenkin tuon pinnojen paikalleen laiton itse. Joskus yhdet Jawan vanteet pinnoitin. Oli kylläkin helpommat niputtaa kun nämä. Mut en viitsi kokeilla et minkälainen kananmuna siitä tulee jos itse myös  kiristelee ne....

Marraskuu 16, 2013, 11:22:22 ap
Vastaus #4

martti.laaksonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro kyllä sinä opit kun vain harjoittelet, niin minäkin olen joutunut reenaamaan tosi paljon, teet vain niin että kasaat ja taas purat ja taas kasaat siitä se lähtee ,nyt pinnaaminen on minun intohimoni, onhan se ainoa työ jossa voi pinnata ,muissa töissä ei PINNATA vaan tehdään kunnolla.terv. entistäjä.

Marraskuu 17, 2013, 11:38:59 ap
Vastaus #5

Ilkka Haljala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Täällä onnistuu pinnaaminen kohtuuhintaan, myös osat, ei tosin Mikkelissä, mutta bussi ja posti kuljettaa.

http://www.finmopo.fi/vanteen-pinnaus-rihtaus-c-116.html