Kirjoittaja Aihe: Samannimisiä ihmisiä  (Luettu 20404 kertaa)

Marraskuu 08, 2013, 21:57:11 ip
Luettu 20404 kertaa

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Iteselläni on hyvin ylein nimi mutta tietääkö kukaan onko missään rekisteriä tai muuta paikkaa mistä voisi etsiä samannimisiä ihmisiä
Kokeilin kaikkia kuukelin ehdottamia rekistereitä ym. mutta en mistään löytänyt tilastoa tms.
Ajattelin että vois vaikka pitää kokouksen missä kaikilla olisi sama nimi
Tiedän että täältä löytyy apu     aina

tai

Marraskuu 08, 2013, 22:00:53 ip
Vastaus #1

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vähän menee aiheen ohi, mutta kun nyt samoista nimistä on kyse niin sattuipa kerran niin, että muutaman kaverin kanssa istuskeltiin illanvietossa Suonenjoen juna-aseman huvimajalla. Tajuttiinpa yht'äkkiä paikalla olevan täyskäsi: meitä oli kaksi Marttia ja kolme Marjoa.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Marraskuu 08, 2013, 22:15:35 ip
Vastaus #2

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Luo tunnus tonne niin ainakin alkuun näet noin  192 samannimistä henkilöä puhelinnumeroineen ja osotteineen  :) https://www.fonecta.fi/kirjaudu

Marraskuu 08, 2013, 22:24:39 ip
Vastaus #3

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olenkin erikoinen, minun nimisiä ei ole maailmassa muita. :laugh:

L&K.

Marraskuu 08, 2013, 22:28:55 ip
Vastaus #4

Tatu Keränen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Oulusta löytyy ainakin kolme täyttä kaimaa minulle tai näin olen ainakin kuullut niiltä ihmisiltä, jotka ovat minun yhteystietoja hakeneet numerotiedustelusta. Se ensimmäinen kaima alkaa jo kuulemma hermostumaan, kun häneltä kysytään monta kertaa vuodessa joitain vanhan koneen osia, joista hän ei tiedä mitään  8) Ja tämä em. henkilö on myös sähköasentaja  ;D

Marraskuu 08, 2013, 22:31:24 ip
Vastaus #5

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olenkin erikoinen, minun nimisiä ei ole maailmassa muita. :laugh:

L&K.
Niinpä näyttää olevan ainakin suomessa mutt ainahan voi olla niitä samannimisiä jolla on salainen numero tai ei puhelinta ollenkaan mutta tuskimpa sinun kohalla   ;D

Marraskuu 08, 2013, 22:37:19 ip
Vastaus #6

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tiedän sukuni melko tarkkaan, toista etu-sukunimikaimaa ei ole.
Joitain vuosia sitten muistaakseni joku järjesti samannimisten ravintolaillan
jossain Keski-Suomessa. Oli siinä respa ihmeissään kun tuli pöytävarauksia
samalla nimellä useampia kymmeniä. Nimeä en muista. :laugh:

L&K.

Marraskuu 08, 2013, 22:37:36 ip
Vastaus #7

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Erhos Korkkeja joilla on puhelin on 174. Minun nimellä on hautakivikin liikkeen ikkunassa, kerran sitä kyselinkin kun on nimet valmiina, jos sais alennusta.

Erkki Korhonen kun tuli kansallisoopperan johtajaksi niin puolet porukasta otti lopputilin ja toinen puoli meni lakkoon. Viime vuonna annettiin Erkki nimeksi 25:lle ja niistäkin yli puolet oli koiria.
Napahulluna on hyvä olla.

Marraskuu 08, 2013, 23:50:01 ip
Vastaus #8

Kari Vähäkainu

• Vieras
Minun sukunimisiä on noin 170. Vähäkainu sukunimi on ainoastaan Vetelin keskustassa esiintyvä nimi, jos muualta löytyy niin sukujuuret ovat kuitenkin Vetelissä. Kari Vähäkainua ei (elossa) ole tietääkseni toista, tosin löysin Vetelin hautausmaalta hautakiven jossa oma nimi. Himpun verran säpsähdin (noin 7-vuotias olin) kun toinen nimikin täsmäsi minuun. Oli kuitenkin syntynyt ja ehtinyt kuollakin (5 kuukauden ikäisenä) ennen minun syntymääni.

Marraskuu 09, 2013, 00:58:05 ap
Vastaus #9

jere olmari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minun sukunimen omaavia on noin tusina suomessa ,molemmat nimet jere ja olmari tuskin löytyy toista...virossa ja italiassa google löytää muutamia olmareita lisää,eivät liene sukua...

Marraskuu 09, 2013, 08:03:22 ap
Vastaus #10

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Mua ei taida olla muita.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Marraskuu 09, 2013, 08:05:33 ap
Vastaus #11

hannu Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • BMWMZGUZZI
Tossa kuuklehaulla löyty heti ties kuinka monta hannulahtista.
HANE

Marraskuu 09, 2013, 08:10:06 ap
Vastaus #12

Jarno Aheinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "Kasikymppiset" kuuskytä/seitkytä-luvuulta
Ei oo munkaan nimistä toista, tämän sukunimen takaa tais suomes löytyä alta kolmekymmentä. Lähimaissa sitten muutamia lisää, kaikki samoista juurista.
Kaikkien jälkeen tänne on jäänyt tekemättömiä töitä.. mutta pitää sitä ny kuitenkin kokeilla...

Marraskuu 09, 2013, 08:30:01 ap
Vastaus #13

Harri Kauranen

• Vieras
Velipojan kuolin ilmoitus oli lehdessä,oli sama toinenkin nimi ja asuinpaikka.Velipojalla on lehtileike yhä tallella.Syntymä aika heitti muutaman kuukauden.

Marraskuu 09, 2013, 10:05:08 ap
Vastaus #14

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Taidan olla ainoa lajissani.Tuikitavallisella sukunimelläni löytyy sukulaisia Epsanjasta,Italiasta,Ameriikanmaalta,ja jopa Vilippiineiltä...Sollo on Espanjan kieltä ja tarkoittaa haukea tai suolakalan raaka-ainetta... 8)Ameriikan sukuhaara näkyy olevan ns.padawakseja ;D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 09, 2013, 11:00:02 ap kirjoittanut Risto Sollo »