Kirjoittaja Aihe: Käsien pesu aineet  (Luettu 13926 kertaa)

Lokakuu 23, 2013, 20:36:04 ip
Luettu 13926 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
No joo
Olin taas pari tuntia räpeltämässä tuola tallissa ja näpit ihan rojun peitossa.Mulla oli samanmoista ainetta kun svartvega,tollasia reilun kilon purkkej parikin sielä tallissa.No eipä niillä kyllä oikein lähteny.Sit mulla on tollasessa pumppu pulossa kanssa sellasta hyytelöö,vaan ei silläkään.Joo sit mä otin tota suosikkia,eli hitlerinliiterin käsisoosia,pari euroo purkki.Johan läks.Siis se on mun ehdoton suosikki se liiterin kama.Muistan nuoruusvuosilta,samanmoista on ollut jo kymmeniä vuosia taaksepäinkin.Siis sellasta,tuntuu niinkuin ois hiekkaa seassa,mutta kyllä näpit puhdistuu.
Eli onkohan noin,että kun kaiken tarvii olla niin ekoa,ettei niillä enää tee mitään.Onhan se vanha rekkakuskien konstikin aika tehokas,eli pestään kädet öljyllä,ei tosin sekään kamalan ekoloogista ole,vaikka maastahan se öljykin on peräisin.

Lokakuu 23, 2013, 20:38:35 ip
Vastaus #1

Tatu Virtanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Toimivin konsti mun mielestä on fairy hierottuna kuiviin käsiin, eli ilman kastelua alle. Fairyyn kun lisää teelusikallisen sokeria, niin irtoaa kovemmassakin oleva törky.

Lokakuu 23, 2013, 20:47:37 ip
Vastaus #2

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Yksi hyvä konsti on pullataikinan alustus tai kalanperkaus.
Kyllä vaalenee kädet! :laugh: :laugh:

L&K.

Lokakuu 23, 2013, 21:07:50 ip
Vastaus #3

teuvo venäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Toimivin konsti mun mielestä on fairy hierottuna kuiviin käsiin, eli ilman kastelua alle. Fairyyn kun lisää teelusikallisen sokeria, niin irtoaa kovemmassakin oleva törky.
Komppaan täysillä.Kyllä Fairy puhdistus  ja sitten lämmin vesi on ollut paras kokeilemani yhdistelmä

Lokakuu 23, 2013, 21:34:16 ip
Vastaus #4

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ja samalla saatte posken pehmeitä käsiä  ;D Fairy liquid old finnish commercial

Lokakuu 23, 2013, 22:19:06 ip
Vastaus #5

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Fast Orangea saa ainakin Tokmannilta muutaman litran pumppukannussa, se on just sitä missä on "hiekkaa" seassa, aika hyvin lähtee. Kynnenaluset putsaantuu kans tukkaa pestessä ;D
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Lokakuu 23, 2013, 22:32:07 ip
Vastaus #6

Heikki Veijanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka

Älkää hyvät miehet käyttäkö Fairia käsien pesuun. Nimeltä mainitsematon BMW entisöijä Helsingingin kaupungin palkkalistoilta on entinen työntekijä, nykyinen sairaseläkeläinen. Fairin saamoilla käsillään ei voinut jatkaa ammatissaan. Muuta syytä ei löytynyt kuin remontin jälkeen käsien pesu raalla Fairilla.

Hessu

Lokakuu 23, 2013, 22:37:25 ip
Vastaus #7

Risto Saastamoinen

• Vieras
Kai se FastOrange jonkulaista on, kerta sitä niin ahnaasti kaikki sepät tuolta varaosakaupasta raahaa. (minäkin, vaikken ennää mikkään seppä ookkaan)
Ja noista allerkioista, yksi tuttu tuli allerkiseksi pihkalle, kun pureskeli maalarinteipinpätkää kovassa tupakintuskassaan. Jatkuvasti ei jouda tupakalle, sisällä ei maalaamossa saa polttaa, ja kiire on aina.

Lokakuu 23, 2013, 22:38:41 ip
Vastaus #8

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Motonetin "hiekkainen" toimii aika hyvin,luulisin olevan sama aine kuin Valvoline Hand Cleaner.Melkein kaikki maalitkin lähtee käsistä ja jos ei lähde mulla on tapana kouraista sorakasasta lisuketta sekaan,niin sitten lähtee.
Svarfegalla ei oo jakoo näissä geimeissä ja sillä jää kädet omituisen tahmeiksi.
Lidlin W5 kokeilin just,omituisen näköistä märkää sahanpurua,mutta toimii.

Lokakuu 23, 2013, 22:57:33 ip
Vastaus #9

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 Ne puhdistavat rakeet on sitten ihan sitrushedelmästä saatavaa luonnontuotetta, yleensä tuoksukin juoruaa sinne suuntaan.
Suzuki VX 800 '92 sivuvaunulla, sekä MB 230CE ja SLK200
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!

Lokakuu 23, 2013, 23:25:28 ip
Vastaus #10

Kari Vähäkainu

• Vieras
Minulla on Lidlen W5 merkkistä käsenpuhdistustöhnää (todella rakeista) enkä koskaan ole parempaa testannut, edes autokorjaamoissa ei ole niin tehokasta ainetta. Ihan sama mitä likaa on käsissä niin taatusti lähtee, oikein pinttynyt lika vaatii avuksi kynsiharjan jotta saa kynsienalueetkin putipuhtaiksi. Voin kyllä lämpimästi suositella! En muista mitä purkki maksoi, ollut minulla jo vuosia eikä paljoa ole vielä edes kulunut purkista eli on vieläpä riittoisaa.

Lokakuu 23, 2013, 23:27:34 ip
Vastaus #11

Kari Vähäkainu

• Vieras
Yksi hyvä konsti on pullataikinan alustus tai kalanperkaus.
Kyllä vaalenee kädet! :laugh: :laugh:

L&K.

Kuulemma naapurikunnan lietekaivojen tyhjentäjä kävi tienaamassa lisätuloja leipomossa, ei niinkään rahan takia vaan siellä kädet puhdistuivat kuin itsestään :laugh:

Lokakuu 24, 2013, 06:13:04 ap
Vastaus #12

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Käsiä on ihan turha sotkee pikkuremonteissa, niitä vartenhan jokkaesella on varmaannii olemassa tuommoset asennussuojakäsineet.

Mutta miksiköhän nuo naisien mallit ovat himppu suojoovammat mitä miehien. ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Lokakuu 24, 2013, 06:22:43 ap
Vastaus #13

Viljo Lahma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Allegro con moto
Eivät naisten ranteet likaannu korjaushommissa, kuten noiden lyhytvartisten kanssa tuppaa käymään...
"Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
Bob Dylan: No Direction Home

Lokakuu 24, 2013, 08:34:21 ap
Vastaus #14

Pekka Koivu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 8930
Noita tiskiaineiden tuoteselosteita ja varoituksia kun katsoo, ei niillä pian uskalla ainakaan käsienpesuun käyttää..
Honda VF1000F2: "Hillittyä charmia" TM 15/1985
Honda V65 Sabre: "A great,big bike" Cycle World 05/1984
Aprilia RST1000 Futura 2001