Kirjoittaja Aihe: yamaha xt 250 -83  (Luettu 3647 kertaa)

Syyskuu 30, 2013, 09:54:14 ap
Luettu 3647 kertaa

Jaakko Leksis

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Muistaisiko kukaan kuinka tuommoisesta lähtee ilmanputsarin kotelo irti? Täytyykö se irroittaa "takakautta" eli päästää swingi tipahtamaan? Tunnin verran tuijottelin ja yritin kiskoa sitä pois mutta ei se kummaltakaan sivulta lähde ehjänä irti :(
HORSE POWER TO THE PEOPLE

Syyskuu 30, 2013, 11:31:03 ap
Vastaus #1

Matti Lehto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Morjens,

juuri olen itse tuommoisen purkanut, enkä minäkään keksinyt muuta konstia kun irroittaa iskarin. Tosin mulla purku jatkui aivan "atomeiksi" muutenkin, kun kaikki runko-osat vaatii ruosteenpoistoa ja maalaamista...

t. Matti

Syyskuu 30, 2013, 11:35:53 ap
Vastaus #2

Matti Lehto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
PS. vielä, sattuisko sulla (tai jollain muulla?!) olemaan vinkkiä XT 250:n kunnollisesta (kullanväriseksi eloksoitu) takavanteesta tai pohjapanssarista, ne on vielä puutoslistalla... Ebaytä on surffattu innokkaasti, mutta kaikki jenkit ei lähetä Suomeen, ja hinnatkin alkaa siellä olla aika korkeita!

Matti

Lokakuu 07, 2013, 11:58:15 ap
Vastaus #3

Jaakko Leksis

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minulta uupuu magneeton koppa, jos joltain löytyisi niin saisin pyörän kilpiin.
HORSE POWER TO THE PEOPLE

Lokakuu 14, 2013, 22:27:47 ip
Vastaus #4

Pentti Vaherkoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
PS. vielä, sattuisko sulla (tai jollain muulla?!) olemaan vinkkiä XT 250:n kunnollisesta (kullanväriseksi eloksoitu) takavanteesta tai pohjapanssarista, ne on vielä puutoslistalla... Ebaytä on surffattu innokkaasti, mutta kaikki jenkit ei lähetä Suomeen, ja hinnatkin alkaa siellä olla aika korkeita!

Matti

Jos vaan ebaystä löytyy, niin rahtaus ei ole ongelma. Ostamani tavarat siirtyivät perin vikkelästi tuossa mainitun rahtifirman varasto-osoitteeseen. Kokonaistoimitusaika toki on pitkä, mutta jos ei ole kiirettä, niin ei kun ostamaan.

http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=85721.0
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 14, 2013, 22:29:45 ip kirjoittanut Pentti Vaherkoski »