Kirjoittaja Aihe: Apupitkät  (Luettu 4312 kertaa)

Syyskuu 20, 2013, 07:58:21 ap
Luettu 4312 kertaa

Tauno Nousiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro!
Tätä on varmaan puitu monesti,mutta kysyn kuitenkin.Pyörässäni on mahdollisesti alkuperäisasennuksena
2 kpl. apupitkää valoa ja ne palavat oman pitkän kanssa yhtäaikaa.Pyörä GL 1100 -81.Näitä valo kytkentöjä
näkee tiuhaan tien päällä.Kokemuksia varmaan on mitä sanoo katsastus mies museorekisteröinnin yhteydessä?

terv tane
GoldWing 1100 Interstate - 81

Syyskuu 20, 2013, 08:43:20 ap
Vastaus #1

Pekka Koivu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 8930
Ei varmaan mitään, minun pyörästäni katsottiin runkonumero museorekisteröinnissä. Museoajoneuvotarkastaja saattaa haluta dokumentin, että ne ovat joko originaalit tai tehtaan lisävarusteet.
On se jännää tuo katsastus. olen rekisteröintikatsastanut kaksi ja museorekisteröinyt yhden moottoripyörän kolemen vuoden sisään, kertaakaan ei ole vielä kokeiltu onko noissa jarruja edes.
Honda VF1000F2: "Hillittyä charmia" TM 15/1985
Honda V65 Sabre: "A great,big bike" Cycle World 05/1984
Aprilia RST1000 Futura 2001

Syyskuu 20, 2013, 10:30:44 ap
Vastaus #2

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei varmaan mitään, minun pyörästäni katsottiin runkonumero museorekisteröinnissä. Museoajoneuvotarkastaja saattaa haluta dokumentin, että ne ovat joko originaalit tai tehtaan lisävarusteet.
On se jännää tuo katsastus. olen rekisteröintikatsastanut kaksi ja museorekisteröinyt yhden moottoripyörän kolemen vuoden sisään, kertaakaan ei ole vielä kokeiltu onko noissa jarruja edes.

laita niihin vähän pitempi keula niin jo alkaa kiinnostaa ;D

Syyskuu 20, 2013, 11:05:34 ap
Vastaus #3

Pekka Koivu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 8930

laita niihin vähän pitempi keula niin jo alkaa kiinnostaa ;D
Velipojalla on sellaisesta omaa kokemusta, hiukka tarkempaa oli, kuitista keulakulmaan ;)
Honda VF1000F2: "Hillittyä charmia" TM 15/1985
Honda V65 Sabre: "A great,big bike" Cycle World 05/1984
Aprilia RST1000 Futura 2001