Kirjoittaja Aihe: Mistä töitä arkkitehdeille?  (Luettu 4798 kertaa)

Kesäkuu 30, 2013, 22:29:25 ip
Luettu 4798 kertaa

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Hyvät ystävät venäjän maalta Novgorodista kyselivät apuja. Kielimuuri taitaa olla esteistä pahimpia. Mistä sitä kaikkea työtä olisi venäläisten mahdollista tarkastella. Ainakin puoli valmiita arkkitehtejä he ovat.

Hei Erkki on Oleg ja Dasha on rossii.pomogi meihin, me haluamme siirtyä elää Venäjällä Finlyandyu.Kakuyu työtä meille löytyy ja missä se on mahdollista tarkastella? Tiedämme hieman Suomea, angliyskiy.U hyvin tiedätte minulla on ajokortti ja rakentaminen obrazovanie.Mogu työn kuljettaja, jossa voit puhua hieman.
Napahulluna on hyvä olla.

Heinäkuu 03, 2013, 08:35:12 ap
Vastaus #1

lassi paavola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mopolla pääsee :)
ei arkkitehdillä tee mitään, edes suomalaisella
nimimerkillä asun entisen arkkitehdin asunnossa, tyylikkäät lamput otettu vanhasta koulusta ja kangaseristeillä johdot = vaihda polttimoa, poltat sulakkeet tai saat tällit, ja piha täynnä kaiken maailman istutuksia ja pihähäkkyröitä = nurmikon leikkaaminen vieläkin vaikeaa, vaikka puolet puskista laitettu kaivurilla nurin, tälläisiä epäkäytännöllisiä ratkaisuja talo täynnä >:(

Heinäkuu 03, 2013, 10:29:06 ap
Vastaus #2

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
nimimerkillä asun entisen arkkitehdin asunnossa, tyylikkäät lamput otettu vanhasta koulusta ja kangaseristeillä johdot = vaihda polttimoa, poltat sulakkeet tai saat tällit, ja piha täynnä kaiken maailman istutuksia ja pihähäkkyröitä = nurmikon leikkaaminen vieläkin vaikeaa, vaikka puolet puskista laitettu kaivurilla nurin, tälläisiä epäkäytännöllisiä ratkaisuja talo täynnä >:(

Ehkä siinä pätee se vanha kunnon sananlasku suutarin lasten kengistä.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Heinäkuu 03, 2013, 14:50:33 ip
Vastaus #3

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Mulle pukkaa uutta rakkautta ja rahaa ihan urakalla! Tämmöinen viesti tänään...

Alkaen Sandrina Omaru
Abidjan. Cote Divoire,
Länsi-Afrikassa.

Hei rakas,
Olen syvä se kunnioitus ja nöyrä mukaan pyydän ilmoittamaan seuraavat pari riviä ystävällisistä käsiteltäväksi, toivottavasti säästän joitakin arvokkaita minuutin lukea seuraava valituksen sympaattinen mielessä. Minun on tunnustettava, että se on erittäin suuria toiveita, iloa ja innostusta, että minä kirjoitan sinulle tämän sähköpostiviestin, jonka tiedän ja uskon, uskon, että se on varmasti löytää sinut hyvässä kunnossa terveyden.

Nimeni on Sandrina Omaru, olen ainoa lapsi edesmennyt vanhempien Chief. Mr. Williams Omaru. Isäni oli erittäin arvostettujen yritysten magneetti, joka toimi pääkaupunki Norsunluurannikko hänen päivää.

On surullista todeta, että hän kuoli mystisesti Ranskassa aikana yksi hänen liikematkoja ulkomaille Vaikka hänen äkillinen kuolema oli sidoksissa tai pikemminkin epäillään olleen pääsuunnittelija jonka setä minun joka matkusti hänen kanssaan tuolloin. Mutta Jumala tietää totuuden! Äitini kuoli, kun olin juuri 6v vanha, ja sen jälkeen isäni vei minut niin erikoista.

Ennen kuin isäni kuoltua, hän soitti minulle ja ilmoitti minulle, että hänellä on summa viisi miljoonaa kuusisataa tuhatta United State Dollars. (USD $ 5,600,000.00) hän talletetaan yksityisen pankin täällä Abidjanissa Norsunluurannikolla .. Hän kertoi minulle, että hän talletettu rahaa minun nimeäni, ja antoi minulle kaikki tarvittavat oikeudelliset asiakirjat koskevat tämän talletuksen pankin kanssa,

Olen vain 23 vuotias ja yliopiston perus-ja todellakaan tiedä mitä tehdä. Nyt haluan rehellinen ja Jumalaa pelkäävä kumppani ulkomailla, jotka voin siirtää rahat hänen apua ja kaupan jälkeen minä tulen ja oleskella pysyvästi omassa maassa asti niin aikaa, että se on kätevä minua palaamaan takaisin kotiin, jos niin halu. Tämä johtuu siitä, että olen kärsinyt paljon asettaa selkänsä seurauksena jatkuvien poliittinen kriisi tässä Norsunluurannikolla.

Isäni kuoleman todella tuonut surua elämääni. Haluan myös sijoittaa rahastoon alla hoitoa, koska en tiedä, mitä liike-elämässä. Olen vilpitön halu teidän nöyrä apua näillä regards.Your ehdotuksia ja ideoita on arvostettu. Mikä osuus kokonaismäärästä kyseessä otatteko kun rahasto on tuottanut siirretään tilillesi ja tulen yli tavata?

Ole hyvä, pitävät tätä ja saada takaisin minulle niin pian kuin mahdollista. Välittömästi Vakuutan haluasi, minä lähetän teille kuvan ja kertoa teille lisää yksityiskohtia mukana tässä asiassa.

Ystävällisin terveisin,
Sandrina Omaru

MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Heinäkuu 04, 2013, 22:24:18 ip
Vastaus #4

Teuvo Lehtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mikä ristus on, kun ei aharista.
Ja tietysti tasakatto tai muuten ei vain vesi osaa katolta pois. ::)
Honda cb350 twin-71 Honda Vt Shadow 750 -97 Tunturi Super Sport-81

Heinäkuu 05, 2013, 06:03:17 ap
Vastaus #5

lassi paavola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mopolla pääsee :)
sitä ei ole, on jotain kuitupohjaista, keramiitti elementti tai jotian sellaisia 1x1metripaloja :P :P
isälläni kaustisen kunnan sen aikaisen yhtenäisen rakennusten ulkonäkötavoitteen seurauksena tasakatto :P
hienoo kun on uima-allas autotallin katon päällä, painamassa =keväisn autotallissa sadekausi  :laugh:

Heinäkuu 05, 2013, 08:26:55 ap
Vastaus #6

Timo Terho

• Vieras

Vähän samanlaiset mielipiteet ja kokemukset. Huoneet ovat epäkäytännöllisen muotoisia ja kokoisia. Makuuhuone on (oli) sellainen johon ei saa järkevästi sijoitettua (suorakaiteen) muotoista sänkyä parisängystä puhumattakaan. En tiedä ketä moiset vinkkelit kiehtoo.