Juu, joku tuolla aikaisemmin sanoi että tämä sachs olisi hyvä jumittamaan kytkintä, jopa vaan talven jäljiltä. Mutta epäilen hiukan, jos vaikka pari kertaakin lämpimäksi käyttää.
Taidampa tehdä niin että sanon kaverille terveisiä, pistää mopon pyörimään ja ajelee pihalla vähän suvikelillä, tai jos pitää tallinsa lämpimänä, niin yö tallissa ja seuraavana päivänä kovaa ajua. Kaikista paras vaihtoehto

Kieltämättä mäntä oli huolella jumissa myös tässä, kun seisonut "ilmavasti", tosin tulppa puolipuristin kaasari ja pakoputki kaikki paikallaan, räystään alla. Huolimatta viikon CRC kylvystä sai käyttää aika reilusti vasaraa/hylsyä ennenkuin irtosi, onneksi en pyttyä saanu särettyä tuossa savotassa. Jonkin verran oli hapettunut/syöpynyt pytyn pinta, mutta pari ylikokoa isompi meteor, ja kunnon poraus, ei onkelmia

Oon vissiin vähän neuroottinen tämän vehkeen kanssa, muttakun kerran on aikalailla aikaa ja vähän rahaakin käyttänä niin yrittää pitää hyvin. Opiskelijaksi siirtymisen jälkeen tälläinen projekti on vähän kallis, mutta kieltämättä mukava on ollut antaa uusi elämä vekottimelle!
Tuota oli itse kukin vuosien saatossa yrittänyt vanhalta herrasmieheltä ostaa (siis emännän ukilta) mutta tuloksetta. Mä sain sen hakupalkalla, ja mielelläni antaisin entisen omistajan ajaa sillä pikku pätkän vielä joskus. Kuulemma oli kommentoinut, ettei olisi ikinä uskonut että sillä ajetaan enää (kova luotto :O ) Ikää kuitenkin on herralla yli 80, niin ei vuositolkulla viitsi projektia pitkittää.