Kirjoittaja Aihe: Yamaha XJ Foorumi  (Luettu 7873 kertaa)

Toukokuu 09, 2013, 21:47:14 ip
Luettu 7873 kertaa

Kasper Kyrklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Perustin XJ harrastajille foorumin osositteeseen http://www.foorumi.info/yamahaxj/index.php

Toukokuu 19, 2013, 20:26:26 ip
Vastaus #1

Juhani Kaski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
xj 650 osio puuttui

Toukokuu 19, 2013, 20:35:52 ip
Vastaus #2

Ari Loukkalahti

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tekee mieli kysyä, että miksei tänne?
Ari, Honda CB350 K4 1972 ja Honda CB450 K5 1972

Toukokuu 19, 2013, 21:55:33 ip
Vastaus #3

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Yks vähemmän originaali Yamaha XJ kävi meillä tänäpäivänä.
Kommentteja uuninpankolta.

Toukokuu 22, 2013, 23:23:03 ip
Vastaus #4

Kasper Kyrklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Miksei tänne? Miksi muualle?

Siksi ei tänne koska tänne hukkuu kysymykset ja kirjoittelut kun tekstiä tulee koko ajan lisää.

Oli toivetta ihan oman XJ foorumin perustamisesta. Kunnioituksella kaikkia foorumeita kohtaan.

Nyt on lisätty XJ 650 ja 650 turbolle oma osio, pahoittelen puuttumista.

- Kasper Kyrklund

Marraskuu 11, 2013, 23:02:09 ip
Vastaus #5

Kasper Kyrklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Foorumi on suljettu. Tekstissä kiitetään kuluineista vuosista ja kaikki kirjoitukset ovat historiaa. Hyvää ja halpaa(ilmaista) ei ole olemassa. >:( >:(

Kasper

Marraskuu 12, 2013, 19:39:12 ip
Vastaus #6

Hannu Palm

• **
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Harmi, että jouduit sulkemaan Yamaha xj foorumin. Ajelin monia vuosia xj 750:llä, jonka tilalle hommasin viime kesänä xj ysisatkun. Luotettavan maineen ovat saaneet ja ihan syystäkin. Uskon, että täällä olisi monia klubilaisia, joita kiinnostaisi jutut Yamahan xj malleista..   

Lähetän ohessa yhteiskuvan "veljeksistä"

[ylläpito on poistanut liitteen]

Marraskuu 14, 2013, 17:24:11 ip
Vastaus #7

Kasper Kyrklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä en sitä sulkenut vaan kun kirjauduin forumille niin etusivulla komeili pikalainamainos ja ja pikku tekstillä luki että foorumi on suljettu.  >:(
Eipä meitä montaa siellä ollut kirjautuneena mutta juttua oli jo jonkin verran.

Minulla on ollut myös kuva että ysisatanen xj olisi todell luotettava. Ostin itse saksasta 31a mallin ja siinä on ollut murheita. Nyt talvella koneenvaihto edessä kun vanhasta hajosi startin vapaakytkin joka on lohkon sisällä eli moottorin purku olisi ollut edessä. Halvempi ja mielekkäämpi ratkaisu oli hankkia kone euroopasta.

Täytyy katsoa josko sitä löytyisi innostusta uuden xj foorumin perustamiseen.

Kasper

Marraskuu 14, 2013, 18:31:42 ip
Vastaus #8

Timo Majaneva

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Asiasta moottorisahaan,minulla on projektina tuollanen xj 600,onko se sitten 51j malli ,niin millaset venttiilin välykset siinä kuuluisi olla?
Ei kukaan tarvi tuosta samasta pyörästä tankkia,yms pikku osaa ja xj650:ntankki on myös ylimääräisenä.

Marraskuu 14, 2013, 19:31:31 ip
Vastaus #9

Asko Kuhanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä en sitä sulkenut vaan kun kirjauduin forumille niin etusivulla komeili pikalainamainos ja ja pikku tekstillä luki että foorumi on suljettu.  >:(

Minulla on ollut myös kuva että ysisatanen xj olisi todell luotettava. Ostin itse saksasta 31a mallin ja siinä on ollut murheita. Nyt talvella koneenvaihto edessä kun vanhasta hajosi startin vapaakytkin joka on lohkon sisällä eli moottorin purku olisi ollut edessä. Halvempi ja mielekkäämpi ratkaisu oli hankkia kone euroopasta.

Kasper
[/quote

Ala-satakunnassa on tuollainen kuin speederman tai tuo suuntaan nimi löytyy netti.fi varaosasta , niin siellä on -86 xj900 pienillä km ja moottori sama kuin -83 .
Itse hain kahvaosat kyseisestä hopeasta jammusta ja jotain muuta  , ja samanlainen näytty olevan myös kone kuin omassani  on sama kone -83--92 asti olettaisin.

Ja samalla jos joltain löytyy tuollainen -83 mallin pieni kate , että umpion ympärille tuleva ja mukana kääntyessä.
Niin laita viestiä tulemaan kuhasko@jippii.fi

edellisen xj foorumin 10/kymmenes jäsen  ;)

Marraskuu 14, 2013, 20:03:35 ip
Vastaus #10

kari lampinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mihin järki loppuu,siitä voima alkaa

Kasper

Meillä ollut tuolla jo vuosia .Tee sinne siirto tai kokonaan uudet .
 http://www.suntuubi.com/

Marraskuu 14, 2013, 20:17:26 ip
Vastaus #11

Harri Kauranen

• Vieras
Tee oma serveri niin ei kukaan pääse sitä sulkemaan.Tottahan toi serveri ois jonkun kolikon halunnu,kun sen konetta käytit.