Kirjoittaja Aihe: Toosi pahat vitsit viikon lopun kunniaksi  (Luettu 15094 kertaa)

Helmikuu 15, 2014, 23:57:14 ip
Vastaus #15

juha helenius

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Matti ja Teppo oli keikkamatkalla,nunna liftasi kyytiin. Matti ja teppo lupasi kyydin jos saisivat vähän nusaista nunnaa,se sopi nunnalle mutta ainoastaan takaapäin.Aktien jälkeen Matti kysy nunnalta,mahrakkos tuntee keitten kans oot ollu tekemisis johon nunna vastas tottakai hän Matin ja Tepon tuntee,Mutta tiedättekö kuka minä olen?Matti eikä Teppo tiennyt.Nunna totes,että olen Jari Sillanpää musiikkimiehiä myös mutta nyt olen matkalla naamiaisiin.

Helmikuu 16, 2014, 09:54:15 ap
Vastaus #16

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Matti ja Teppo tappeli. Teppo voitti.

Tiijättäkö mitä sitte tapahtu?

Noh. Tuli Jouko ja kosti.
Kommentteja uuninpankolta.

Maaliskuu 15, 2014, 19:17:23 ip
Vastaus #17

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Matti ja Teppo oli keikkamatkalla,nunna liftasi kyytiin. Matti ja teppo lupasi kyydin jos saisivat vähän nusaista nunnaa,se sopi nunnalle mutta ainoastaan takaapäin.Aktien jälkeen Matti kysy nunnalta,mahrakkos tuntee keitten kans oot ollu tekemisis johon nunna vastas tottakai hän Matin ja Tepon tuntee,Mutta tiedättekö kuka minä olen?Matti eikä Teppo tiennyt.Nunna totes,että olen Jari Sillanpää musiikkimiehiä myös mutta nyt olen matkalla naamiaisiin.

Aikas hyvä :)

Mitä yhteistä on blondeilla ja jenkkiautoilla??

Molemmat imee pirusti satasella ;D
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Maaliskuu 17, 2014, 00:46:05 ap
Vastaus #18

juha helenius

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pikku-Kallen opettaja kyseli oppilailta mitä heidän perheistä puuttuu.Kaikilla oli jos jonkinlaista puutetta.
Kalle ilmoitti ettei heidän perheeltä puutu mitään.Opettaja ihmetteli miten se on mahdollista johon Kalle vastasi,viikonloppuna  isällä oli morkkis ja krapula se sanoi äitille,että mulla taitaa olla vielä tippurikin.Sitten äiti sanoi,että sehän tästä huushollista enään puuttuikin.

Maaliskuu 17, 2014, 20:17:55 ip
Vastaus #19

Teuvo Lehtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mikä ristus on, kun ei aharista.
Frederik ja Jari Sillanpää olivat samalla keikalla jossain kesälavalla. Keikan jälkeen kävelivät majapaikkaa kohti ja Reetu näki lampaan perse pystyssä kun oli jäänyt aitaan päästään kiinni. Reetun himot heräs ja hän kävi tekemäs temput ja sen jälkeen sanoi Sillanpäälle, että nyt on sun vuoro. No Jari meni ja vapautti lampaan ja laittoi vuorostaan oman päänsä aidansilmään.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2014, 21:18:05 ip kirjoittanut Teuvo Lehtinen »
Honda cb350 twin-71 Honda Vt Shadow 750 -97 Tunturi Super Sport-81

Maaliskuu 17, 2014, 20:39:23 ip
Vastaus #20

teuvo venäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olipa emäsika jäänyt aidanrakoon jumiin ja oli siinä peräpuoli tielle päin.
Kolme renkipoikaa siitä käveli ohi.Ensimmäinen sanoi"Olisipa tuossa nyt Marilyn,niin tietäisin mitä tekisin".Muut siihen myöntyvästi lausahtivat.Toinen sanoi"Olis edes meidän piika tuossa,niin tietäisin mitä tekisin".Taas sanoivat toiset,että niinpä.Kolmas sanoi,"Olispa edes pimeä"

Maaliskuu 17, 2014, 21:09:04 ip
Vastaus #21

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Visa Salojärvi, Juha För, ja Jari Sillanpää oli kapakassa. Salojärvi lähti vessaan, ja pojat mietti mitä tehtäs...

- Pannaan Visa vinkuun !

Maaliskuu 17, 2014, 23:06:15 ip
Vastaus #22

Arto Juntunen

• Vieras
Eihän tämä vitsi oikeastaan ole mutta meleko kauhia visio:
Tämmöinen elokuva saisi varmaan nykyään valtion tuet ja kriitikotkin puolelleen:
VAALEANPUNAISET BARETIT
Pääosissa:
Jarmo Outinen
Jiri Sallanpää
Markku Björstrym
Pikku Antonio
Pekka Haavi
Kulkukoira
Lokki
Satiainen

Juoni: Aivan alussa: Jarmo Outinen: Ahvenanmaa on valloitettava! Siitä on tehtävä heterovapaa vyöhyke!
Jatkoa seuraa ...Ruotsiin liittyminen.."pikku" vaikeuksineen.

Olisipa hyvä jos Soundista vapauduttuaan JJ piirtelisi vaikkapa Korkeajännitys -tyylin sarjakuvan
tuosta tahi ohjaisi peräti elokuvan. 

http://www.hs.fi/kulttuuri/Soundi-lehden+legendaarinen+toimittaja+Juho+Juntunen+irtisanottiin/a1394770016076?ref=hs-art-new-2

Huhtikuu 04, 2014, 19:06:57 ip
Vastaus #23

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.