Kirjoittaja Aihe: Nyt kyrsii...  (Luettu 9152 kertaa)

Huhtikuu 19, 2013, 10:29:01 ap
Luettu 9152 kertaa

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Muutettiin kerrostaloon.Saatiin viimeinen tolppapaikka autolle.Soitin äsken isännöitsijälle että mihinkäs motsikka parkataan??Tätit sanoi ettei mihinkään,ruutuja ei ole vapaana ja fillariparkkiin ei saa paloturvasyistä laittaa,nääs kun ovat parvekkeen alla.Jo nyt on v*ttu!!!Taitaa olla kansalaistottelemattomuuden paikka...

Huhtikuu 19, 2013, 10:50:55 ap
Vastaus #1

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Moottoripyörä parkkeeretaan omalle paekalle auton etteen poekittain. :-\

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 19, 2013, 10:54:00 ap kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Huhtikuu 19, 2013, 11:06:17 ap
Vastaus #2

Henri Lipsanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä mulla paikka löytyisi, mutten taida talon edessä uskaltaa pitää kun on niin helppo ilkivaltakohde. Olis oltava joku tallin tapainen.

Huhtikuu 19, 2013, 14:57:11 ip
Vastaus #3

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Muutettiin kerrostaloon.Saatiin viimeinen tolppapaikka autolle.Soitin äsken isännöitsijälle että mihinkäs motsikka parkataan??Tätit sanoi ettei mihinkään,ruutuja ei ole vapaana ja fillariparkkiin ei saa paloturvasyistä laittaa,nääs kun ovat parvekkeen alla.Jo nyt on v*ttu!!!Taitaa olla kansalaistottelemattomuuden paikka...
Mulla oli aikoinaan vähän samantyyppinen ongelma Vantaalla asuessani. En saanut taloyhtiön parkista ollenkaan autopaikkaa.
Täytyi säilyttää kadun laidassa Auto, katupyörä ja enduro. Siihen asti meni ihan mukavasti, kunnes tuli se vidun VUOROPYSÄKÖINTI !
Aamuisin viideksi töihin lähtiessä piti roudata 2/3 osaa ajoneuvoista toisellepuolen katua, kytäten onko parillen vai pariton päivä.
Kevyt aamu jumppa joka halvatun aamu. ;D
No eihän se onnistunut sekään, kun se vuoropysäköinnin vaihtumisaika oli 07.00 Yli-innokkaat lappuliisat alkoivat oikein kytätä mun
pysäköintejä. Välillä oli kaasukahvoissa peukalonhangallinen lappuja. Sitten kun päällimmäisenä oli se punainen siirtokehoitus, niin työntelin
2-pyöräiset talon taakse juurikin yhden mummon parvekkeen alle. Ihme kyllä, kukaan taloyhtiöstä ei siitä valittanut.
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Huhtikuu 19, 2013, 15:31:33 ip
Vastaus #4

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Luulin että kaupungissa on kaikki paremmin. Tuo jatkuva ahtaus on aina ihmetyttänyt. Parkkitilaa ei tahdo löytyä asukkaillekkaan, saati sitten vieraille. Jos moottoripyörä lähellä seinää pyörätelineen luona on paloturvallisuusriski, niin miten se ei sitä ole omakoti- ja paritaloissa. Niissähän autot ja muut ovat katoksessa aivan seinän vieressä.

Vai epäilläänkö kerrostalo asujien olevan niin varatonta väkeä että niiden autot ovat tulta kojelaudan alta iskeviä ikäloppuja rotteloita.

Saakohan akkupolkupyörää säilyttää pyörävarastossa ja telineessä seinän lähellä. Sehän voi vaikka syttyä tuleen huonolla tuurilla.
Napahulluna on hyvä olla.

Huhtikuu 19, 2013, 16:40:34 ip
Vastaus #5

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
eihän sellane lähiöbunkkeri millää edes syty!

Huhtikuu 19, 2013, 16:54:38 ip
Vastaus #6

lassi paavola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mopolla pääsee :)
aja moottoripyörä olohuoneeseen tai keittiöön tai makuuhuoneeseen jos riittää hississä tilaa ::)

Huhtikuu 19, 2013, 17:41:13 ip
Vastaus #7

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
kyllä maalla on mukavaa. :police:
Sanoppa muuta! Nyt on 2-,3-,ja 4 pyöräisä aarteita tontti levällään! Ynnä muita löytöjä. ;D
Tosin taloyhtiönhallituksen puheenjohtaja joskus vähän niistä huomauttelee, ei ole nuo "pihakoristeet" ihan aina
Rouvan mieleen.... ;D
MC PÖLHÖLÄ President

Huhtikuu 19, 2013, 17:43:29 ip
Vastaus #8

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hallitukselle pitää tehdä "välikysymys". :laugh:

L&K.

Huhtikuu 19, 2013, 17:46:14 ip
Vastaus #9

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Asun luhtitalossa ja mulle menevien portaiden alla on mun Honda, apumoottoripyörää ei saanut laittaa fillarivarastoon vaan se on yhtiön ruohonleikkuritilassa jossa kipsilevyt seinässä. Pitää olla luova mutta hiljan muuttaneille ei heti tule oikeuksia, itellä tulee 19V täyteen ja saan tehdä mitä vaan. Tullaan pyytään häirikkövaristen poistoa ja on siinä menny joku kissakin, nyt ku on luotto niin eivät näe mua ja kivääriä. Kymmenkunta vuotta meni mutta tulos loistava, mulla parvekkeelta 2Km metsää ja kapinen kettu katoo ni kukaan ei ole nähnyt. Mä en muuta ikinä täältä, talveksi vien mpyörän siskon veistoluokkaan tai kummitytön kuuden auton tallin nurkkaan.

Huhtikuu 19, 2013, 17:55:56 ip
Vastaus #10

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuossa taloyhtiössä vallitsee kauhun tasapaino? Ehkä.. ???
MC PÖLHÖLÄ President

Huhtikuu 19, 2013, 18:37:07 ip
Vastaus #11

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Asuihan siinä oikea poliisikin kymmenkunta vuotta ja eipä ollut sanomista paitsi kun kävi mun lastenhuoneessa. Voi Jumalan pyssyt ja puukuulat, saitko tämän hyväksyttyä, sain mutta sanoi tarviiko kaikkien olla ladattuja johon sanoin kummipojan ne lataavan. Yhdessäkään ei ole panos piipussa mutta revolvereissa hieman eri juttu, tila on hyväksytty ja pateja saa olla lippaissa.

Mutta mennään vielä mpyörään, seinässä on palopeitto ja naapurit on hyväksynyt tämän. Isännöitsijä yski niin sanoin et voimme kyllä vaihtaa kun saan enemmistön äänet. Silloin ku on valtaa sitä pitää myös käyttää. :police:

Huhtikuu 20, 2013, 00:19:08 ap
Vastaus #12

juha kytö

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No vui perkele periköön kerrostaloisännöinnit!.Vaan tuoppa tuohon pihaan pyärä loikoilemaan, nin kyllä mahtuu ihan ilimaiseksi.
Tosin hakumatka on jokunen sataa metriä, mutta jos isännöinti on sitä mieltä,Rikun täytyy rampata niin kai se sitte niin on ...

Huhtikuu 20, 2013, 00:29:27 ap
Vastaus #13

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pohjanmaalla voi tulla pipi nenään ja isännöijä vaihtuu, rahastahan ne sitä tekee.

Huhtikuu 20, 2013, 09:03:31 ap
Vastaus #14

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
No nii,joku uskalias on tuonut tuonne pihanperälle koivunjuurelle pomperipyörän,sehän saa pian kaverikseen pappakustomin.Mp-parkki on näköjään tässä talossa merkattu keltaisella vinoviivoituksella... :D