Kirjoittaja Aihe: Saunalahti  (Luettu 4677 kertaa)

Huhtikuu 13, 2013, 01:20:26 ap
Luettu 4677 kertaa

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Täti Saunalahdelta soitti viikko sitten ja halusi tarkistella hintoja. Laskettiin tabletin liittymän hintaa eurolla alaspäin ja vielä puoli vuotta puoleen hintaan. Tuli puheeksi jos otetaan pöytäkoneeseen kanssa  liittymä ja lopetetaan se Sonera. On sitten kaikki samalla laskulla. Lupasi vielä uuden tikun samaan hintaan. Puhe oli että kokeilen jos toimii yhtä hyvin tai paremmin kuin Sonera niin sitten otan, jos ei niin palautan.

Etämyynnissä on tietenkin se 14vrk palautusoikeus. Tänään se sitten tuli tikku ja kortti ohjeineen. Jos liittymä on avattu tai laitetta käytetty palautusoikeus raukeaa. Miksi minä sillä tulen jos saan katsoa paketissa olevaa laitetta jota ei voi kokeilla. Saman asian ajaa jos katsoo nettitikun kuvaa mainoksesta. Niin asia kuulema on, vahvisti yli puolen tunnin jonotuksen jälkeen kiinni saatu "asiakaspalvelija". Panin pussin kiinni rojuineen ja palautuslankettiin livakat vittuilut päälle.
Napahulluna on hyvä olla.

Huhtikuu 13, 2013, 01:41:59 ap
Vastaus #1

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En oo kyllä ikuna kuullu  tommosesta liittymästä  että jos meet kokeilemaan  niin pakkoo ottaa  vaikkei toimiskaan, ootko ihan varmasti kuullu oikeen kun kyllä meillä aina tääläpäin vaasanseudulla on aina sanottu että kokeile jos ei toimi niin palauta ainakin mulle ja kaverillekin joka kokeili soneraa muttei toiminut niin sai purkaa, ja minä kun menin saunalahden littymään muutamaa vuosi sitten niin tottakai ne sanoi tuo tikku takaisin jos ei toimi.

Huhtikuu 13, 2013, 06:00:52 ap
Vastaus #2

Tero Kivimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Nyt Erkki menit vit..,,..aan väärällä ihmiselle,saa sitä laitetta kokeilla estotta pari viikkoa.
Itsellä on tapana ollut ottaa puhelin myyjän yhteystiedot talteen joka on saanut hoitaa asiaa mahdollisissa
ongematapauksissa.

Huhtikuu 13, 2013, 09:06:55 ap
Vastaus #3

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Yritin muinoin purkaa mobiilitikun ja liittymän kauppaa kun ei toiminut muuton jälkeen uudella asuinalueella. Lyhyesti sanottuna, laitteessa ei ollut vikaa vaan asuinalueessa. Myyjän mielestä tikku toimi kuten kuuluu. Ei ole kuulemma heidän ongelma jos yritän käyttää paikassa jossa."kuuluvuus" on huono. Voi olla, että tilanne on muuttunut.

Huhtikuu 13, 2013, 09:46:40 ap
Vastaus #4

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Ei se niin mene etteikö jotenkin mene. Tahti on muuttunut, kyllä se on maksettava jos simmikorttia kokeilee vaikka toisella, omalla tikulla. Jos pakkauksessa tullutta tikkua varsinkin kokeilee se on vielä varmempi ostopäätös. Avattu pakkaus on ostolupaus. Sisältöön voi tosin tutustua rauhassa katselemalla. ???

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 13, 2013, 10:04:13 ap kirjoittanut Erkki Korhonen »

Huhtikuu 13, 2013, 10:45:48 ap
Vastaus #5

Jari Eronen

• Vieras
En oo kyllä ikuna kuullu  tommosesta liittymästä  että jos meet kokeilemaan  niin pakkoo ottaa  vaikkei toimiskaan, ootko ihan varmasti kuullu oikeen kun kyllä meillä aina tääläpäin vaasanseudulla on aina sanottu että kokeile jos ei toimi niin palauta ainakin mulle ja kaverillekin joka kokeili soneraa muttei toiminut niin sai purkaa, ja minä kun menin saunalahden littymään muutamaa vuosi sitten niin tottakai ne sanoi tuo tikku takaisin jos ei toimi.
Samat sanat Lassen kanssa. Kokeilla on saanut, kolmen eri kauppiaan langatonta liittymää. Laitteet oli saatu netistä ja ihan kivijalkakaupasta. Palautin ne kaikki, veloituksetta tapahtui tämä. Ja noutopaikkoina oli Jyväskylä ja Lahti.

Mainittakoon, että kaikki toimivat hyvin ja sovitulla nopeudella, molemmissa kaupungeissa.

Huhtikuu 13, 2013, 14:05:56 ip
Vastaus #6

Antti Jokinen

• Vieras
Minäkin kokeilin Saunalahden liittymää ja säikähdin samaa asiaa kuin Erkki. Soitin varmuuden vuoksi Saunalahden asiakaspalveluun, ja sieltä vakuutettiin, että saa kokeilla. Näin tehtiin, minä kokeilin ja palautin. Ei tarvinnut edes selittää miksi palautin.

Huhtikuu 13, 2013, 15:39:05 ip
Vastaus #7

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 Mulla on nokian E7 tai N8  puhelin missä tämä symbian belle ja ennen toimii tämä verkon jakaminen puhelimelta vaikkapa tablettiin sillä jokuspot light ohjelmalla muttei enää ja ei kait vaan se saunalahti olis laittannut tähän verkon jakamiisen jonkinlainen stoppi? Tietääkö kukaan muuta  keinoa tai ohjelmaa jaakaa verkkoa kännykästä (symbian belle) esim. tablettiin?

Huhtikuu 15, 2013, 10:44:04 ap
Vastaus #8

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Nyt on riesa ja mielenvaiva saatu postiin. Kyllä se niin on ettei liittymää eikä nettitikkua saa ottaa käyttöön ilman että palautusoikeus raukeaa.

Viiteen eri kertaan kysyin, kahdessa tapauksessa olisi saanut laittaa kortin omaan tikkuun ja kokeilla sillä. Noin kaksi ja puoli tuntia jonotusta, pelkkä palautuksesta ilmoittaminen vei tunnin.

Helpotuksen huokaus, toivottavasti se nyt menee perille eikä katoa. Olen näet vastuussa lähetyksestä siihen saakka kunnes se on perillä.