Kirjoittaja Aihe: Mihin tämä maailma on menossa...  (Luettu 14116 kertaa)

Huhtikuu 08, 2013, 13:11:41 ip
Luettu 14116 kertaa

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu

Huhtikuu 08, 2013, 13:21:02 ip
Vastaus #1

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Siinäpäs on oivallinen esimerkki kaikille häirikköoppilaille ja heidän vanhemmilleen, nyt saa koulussa tehdä mitä tahansa opettajan voimatta puuttua asiaan millään lailla.

Tuosta päätöksestä ei hyvää seuraa, kohta kouluissa on oltava virkapukuisia poliiseja tai vartijoita järjestystä valvomassa, vai saisivatko hekään puuttua näitten herranterttujen toilauksiin ?
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Huhtikuu 08, 2013, 13:25:28 ip
Vastaus #2

Risto Saastamoinen

• Vieras
Etteenpäin, etteenpäin maalima mennee...  tässä asiassa kyllä sopisi ottaa takapakkia. Kansalaiskoulussa oli yksi oppilas, johon ei mikkään puhe, eikä muukaan kurinpito tehonnut, vaan kerranpa sattui yksi Paavo K. tuuraamaan toista opettajaa. Ensi töikseen laittoi hän tämän häirikön turpa edellä liukumaan pitkin käytävää. Kaverista tuli kerralla ihan kelpo jätkä ja hyvä kaveri kyseisen opettajan kanssa.

Huhtikuu 08, 2013, 14:09:13 ip
Vastaus #3

Antti Jokinen

• Vieras

Huhtikuu 08, 2013, 14:27:39 ip
Vastaus #4

Pekka Hakkarainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Zündapp 428 Combinette
Nämä säännöt voimaan ja heti!

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 08, 2013, 14:38:46 ip kirjoittanut Pekka Hakkarainen »
- a rebel without a clue -

Huhtikuu 08, 2013, 14:33:47 ip
Vastaus #5

lassi paavola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mopolla pääsee :)
kyllä nuissa kouluissa on vielä kurin pitoa
on vain siittä kiinni milloin opettajan hermot viimein pettää
tuskin tuostakaan olisi potkuja tullut jos ei olisi kameralle kiinni jäänyt nimimerkillä kokemusta on = opettaja irtisanoi itsensä ja minä sain jälki istuntoa opettajan taklaamisesta sen jälkeen kun opettaja oli ottanut minua kurkusta kiinni  ::)
kuitenkaan en ollut edes se luokan pahin oppilas...,

Huhtikuu 08, 2013, 21:56:23 ip
Vastaus #6

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lainattu yheltä foorumilta "Alppilan koulun rehtori siirtyy Kauniaisiin opetuspäälliköksi 1.4.13 alkaen. Julkinen haku tänne oli tammikuussa ja valinta on tehty helmikuussa. Rikosilmoituksen opettajasta tehnyt naisrehtori on rikosilmoitusta tehdessään tiennyt olevansa enää muutaman päivän Alppilassa. Jokainen voi vetää tästä omat johtopäätöksensä.." pankaa nimi tonne  http://www.adressit.com/pelastakaa_opettaja_antti_korhonen

Huhtikuu 08, 2013, 22:22:36 ip
Vastaus #7

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Ei se ole ipanoitten vika. Ei riiviöt ite tollasta hommaile jos muuten ovat kurissa. Satana mullakin oli viiden ipanan talous, ja ei siinä kerkee niitä lellimään pilalle. Kun meitä seittemän istu pöytään niin jokainen tiesi asemansa. Jos sikiöt ei asemaansa tiedä niin tekeehän ne mitä vaan.

Mitäs olette mieltä, kenen kuuluu sikiöille niitten paikka näyttää?

Ja jos ei se näytä jolle homma kuuluu, niin lopulta lainsäädäntö näyttää. Sininen takki päällä.

Tästä en sitte lähe neuvottelemaan, en ole koskaan lähtenyt enkä lähe. Jumalauta jos vanhemmat ei ota vastuuta vaan jättää kasvattamisen linjalle opettaja, poliisi, vankeinhoitolaitos niin pieleen menee. Kyllä munkin faija teki aika selväksi millasta käytöstä se multa odottaa.

Hauskaa on se että keskimmäinen tytäs aina arvosteli mun kurinpitotapaa, nyt kun kasvattaa omiaan on selvästi tiukempi.

Lasten hommiin kuuluu hakea rajoja, vanhemman hommiin näyttää ne. Jos ei vanhemmat näytä niin hallintokoneisto näyttää. Ja pitää muistaa että lapsi tarvitsee turvallisuutta joka on niitä rajoja joita auktoriteetti näyttää. Kysehän on siitä onko auktoriteetti vanhempi vai joku ulkopuolinen. Joka saa potkut kun kerran näyttää.

Huhtikuu 08, 2013, 22:32:38 ip
Vastaus #8

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olen Rauzin kanssa samaa mieltä. Jo Suomisen Ollin elokuvissa sanottiin että ei saa kieltää, lapsi saa estoja.
Voi taivahan takoja!!!!

L&K.

Huhtikuu 08, 2013, 23:09:58 ip
Vastaus #9

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Laumassa on aina laumanjohtaja. Onko se isä vai poika? No sen saa valita.

Oletetaan että kun isästä ei ole niin se on poika. Ja kuitenkin, se poika tarvitsee laumanjohtajan, kuten on ollut ajalta ylemmät kädelliset. Se poika hakee sen laumanjohtajan kyllä. Ja löytää sen ennenpitkää. Kyse on vain siitä että ennen vai jälkeen sen kun elämä tuli pilattua.

Jumalaut jos mun pennut... Vaikka vanhin on jo 33 vuotta. Isän kädestä...

Jaa minä jyrkkä? Kuka niin väittää? No minä väitän ja olen mulle oikeessa. Eipähän ole tarvinnut opettajien pelätä.

Huhtikuu 08, 2013, 23:26:28 ip
Vastaus #10

jori luoma-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Huhtikuu 09, 2013, 00:18:55 ap
Vastaus #11

Vesa Ukkola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei tämä ole mitään uutta.
Jo 50-vuotta sitten eräs opettaja menetti paikkansa, kun oli nostanut oppilaan hartioista seinää vasten, eräässä kyläkoulussa.

Huhtikuu 09, 2013, 07:09:01 ap
Vastaus #12

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Teere!

Vaan meilläpä kyläkoulussa oli opettajapariskunta,joka tiesi,miten kuria pidetään ja opetetaan.

Molemmilla rintamamiestunnus,totta kai. Miesopettaja haavoittunut rintamaluutnantti.
Naisope rintamalla rajuihin paikkoihin joutunut lotta...

Ei perkele siellä luokassa turpaa soitettu tunneilla-kovinta "väkivaltaa" taisi kumminkin olla,kun
rautanäpit nappasivat korvasta kiinni ja matka nurkkaan alkoi-useimmiten vauhdilla.Totta perkkeleessä
siihen korvaan sattui,jos vauhdissa ei pysynyt.Useinmiten riitti haalea katse muistuttamaan kurin ulkoisen olemuksen...

Tämä naisopettaja osasi muuten vaan kurinpidon.

Mutta kukaan ei koskaan ole kyseenalaistanut opettajien auktoriteettia ja opetuksen tulosta.

Paljon kiitoksia siitä ajasta...äiti ja isä!

t. Markku

Huhtikuu 09, 2013, 08:11:08 ap
Vastaus #13

jussi koskinen

• Vieras
Lainattu yheltä foorumilta "Alppilan koulun rehtori siirtyy Kauniaisiin opetuspäälliköksi 1.4.13 alkaen. Julkinen haku tänne oli tammikuussa ja valinta on tehty helmikuussa. Rikosilmoituksen opettajasta tehnyt naisrehtori on rikosilmoitusta tehdessään tiennyt olevansa enää muutaman päivän Alppilassa. Jokainen voi vetää tästä omat johtopäätöksensä.." pankaa nimi tonne  http://www.adressit.com/pelastakaa_opettaja_antti_korhonen

... ja palautetta tuonne.:D

http://www.hel.fi/hki/alppy/fi/Yhteystiedot+ja+palaute/Palaute+sivuista

...ja pankaa nimi tonne ...
http://www.adressit.com/erottakaa_rehtori_sari_aarniokoski

.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 09, 2013, 10:49:19 ap kirjoittanut jussi koskinen »

Huhtikuu 09, 2013, 09:00:30 ap
Vastaus #14

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Meillä oli yläasteella ihmeellinen äidinkielen opettaja. Hän ei koskaan joutunut rähjäämään tai mainittavasti ääntään korottamaan. Jokin sellainen auktoriteetti hänestä huokui, keski-ikäisestä, hiljaisen hissukan näköisestä tyypistä, että luokan pahimmat mekastajatkaan eivät koskaan hänen tunnillaan häiriköineet. Jos yrittivät niin opettaja vain ilmoitti rauhallisella, vähän jäätävällä äänellä, että "minun tunnillani ei mekasteta". Luokka hiljentyi. Sellaisia opettajia koululaitos tarvitsisi lisää, oli nimittäin ihan mukava tyyppikin, joskin vähän etäinen ehkäpä.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.