Kirjoittaja Aihe: laminaatin korjaus/paikkaus  (Luettu 11913 kertaa)

Maaliskuu 31, 2013, 19:32:18 ip
Luettu 11913 kertaa

heikki fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mc bloodsuckers
jäi tuosta sohvan keskijalasta tuohon laminaatti lattiaan ikävä naarmu/kolo millä sen korjaisi?
onko arvon tovereilla mitään ehdotuksia?

Maaliskuu 31, 2013, 20:05:08 ip
Vastaus #1

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Pura sitä palapeliä senverran että siirrät sen palan johonkin huomaamattomampaan paikkaan. Mulla on tuolla kaapin alla se pala mihin keskellä lattiaa tiputin yhen vaihdelaatikon. Oli mulla varastossa muutama varapala, mutta eipä ne enään olleetkaan samanvärisiä.

Maaliskuu 31, 2013, 20:06:01 ip
Vastaus #2

heikki fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mc bloodsuckers
Pura sitä palapeliä senverran että siirrät sen palan johonkin huomaamattomampaan paikkaan. Mulla on tuolla kaapin alla se pala mihin keskellä lattiaa tiputin yhen vaihdelaatikon. Oli mulla varastossa muutama varapala, mutta eipä ne enään olleetkaan samanvärisiä.

harmi vaan kun ei ole vara palaa...

Maaliskuu 31, 2013, 20:08:44 ip
Vastaus #3

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minulla on ollut laminaattilattia yli 12 vuotta. Muutama naarmu ja kolhu on tullut, ne olen paikannut
rautakaupasta saatavalla vahalla jota sulatetaan pienellä kolvilla kolhuun ja jäähtymisen jälkeen vuollaan
liiat pois partakoneen terällä. Kannatta tarkistaa värisävy. Parketti on muuten pehmeämpää ja laminaattiin ei
lika helposti tartu.

L&K.

Maaliskuu 31, 2013, 20:23:29 ip
Vastaus #4

heikki fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mc bloodsuckers
täytyyki kävästä rautakaupassa ...

Huhtikuu 03, 2013, 15:55:01 ip
Vastaus #5

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Liiterissä näkyy olevan maanantaista 8.4. alkaen myynnissä Laminaatin ja parketin korjaussetti, 14,99€.

Huhtikuu 03, 2013, 20:42:11 ip
Vastaus #6

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Laminaattlaattiai, koirankynnet ja aamuyön tunnit eivät oo oikeen hääppönen yhdistelmä.

Vein viime yönä koiran porstuaan ku rapisteli pitkin huushollia, että saisin vielä vähä nukuttua.
Kommentteja uuninpankolta.

Huhtikuu 04, 2013, 06:20:56 ap
Vastaus #7

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Mie tein toistakymmentä vuotta sitten itelle lattiaremontin ja tilasin saksasta lavallisen kallista laminaattia, kun ei kotomaasta
löytynyt mieleistä.(2 sauvanen koivulaminaatti) Suuri oli pettymys asennuksen jälkeen. Aivan älyttömän liukas, villasukat jalassa
ei meinannut pystyssä pysyä selvinpäinkään. ;D Kylmän tuntuinen jalan alla. Ja se kopina ja rapina.
No sitten tuli se salamanisku/tulipalo ja kaikki taas uusiks, sitten laitoin kotimaisen koivuisen lautaparketin. Paljon parempi, vaikka
naarmuuntuupi herkemmin. Nyt ollut noin 10 vuotta ja alkas olla paikkapaikoin huollon tarvetta.
Mitä tuohon Rauzin palapeli ohjeeseen tulee, niin eipä aina onnistu. Nykyisin iso osa laminaateista on lukkopontilla, ei saa ehjänä
purettua. Tai jos on käytetty liimaa kasatessa. Ja oma tivolinsa tuossa purkuhommassa muutenkin kaikkine listoineen yms.
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"