Mulla ei oo taiwalkosken männässä mitään nuolta ja se nyt sitten nähtävästi oikein päin. Tekniikka mulla on tossa koneessa vakiokansi jossa vajaa milli sitä korokeosaa, vakiobing 13mm poraa saaneena (ei minun tahosta) ja siinä on 60 suutin, itse tehty putsari, ruma mutta toimii, ei kehtaa alkuperäistä putsariakaan täyteen reikiä porata. Vakiopaisariputki josta on ilmeisesti kaikki roinat sisältä poistettu + isompi loppupilli + vapaavirtausvaimennin, 13-42, vakiopytty 55cc, imua levennetty milli sivuunsa ja alaspäin reilu milli-puolitoista, pakoa levennetty muistaakseni milli per puoli ja korotettu millipari. Kulkua 55 tasasella, alamäkeen enemmän tietysti, mäet vetää hyvin ylös nelosellakin.
Tehomännän meinottelin silleen tehdä, että imukaula irti, mäntä yläkuolokohtaan, piirtopuikolla sen muotoinen viiva, mikä nyt aukon peittää, sitten kansi veks, mäntä alakuolokohtaan, pakoon ja huuhtiksiin merkinnät ja viisteet niihinkin. Milläköhän tuota olisi hyvä viilata, paineilmavinkua on mahdollista lainata, mutta millanen terä siihen? kovempien metallien terät repii ihan liikaa, kellarissa myös kopiodremelin teriä, voisi kokeilla niitä, entäs käykö moottorisahaviila + porakone kombinaatio mäntään, pytyt on sillä tullu siistittyä.
Tarkoitus olisi tuntsa saada kulkemaan noin 60 ja vääntämään siihen malliin ettei joka mäkeen tartte pykältää pienempää + hyvä olisi edes viimesen vuoden kestää tuo keksintö kunnes pääsee autolla ajelemaan. Ja koska vuoden päästä alkaa autokortin hankinta olemaan lähellä, täytyy mopon kulku pitää alle 65 koska a1 ei ollut varaa hommata.