Kirjoittaja Aihe: Kenellä eniten lunta?  (Luettu 6965 kertaa)

Maaliskuu 14, 2013, 18:20:40 ip
Vastaus #15

Kari Vähäkainu

• Vieras
Omistusoikeuden päättyminen lumen sulaessa vedeksi voinee liittyä suunnitelmiin pohjaveden myynnistä esim jollekin kansainväliselle suurfirmalle (vaikkapa tietty virvoitusjuomayhtiö). Eihän se passaa että köyhältä suuryhtiöltä varastetaan arvokasta vettä, pitäähän heidän saada myydä pohjavetemme meille kalliilla hinnalla pulloissa.

JOS tuo pohjaveden myynti on totta niin minun mielestä kaupoista vastuussa olevat pitäisi saattaa oikeuteen valtakunnanpetoksesta ja tuomita vaikkapa kuolemaan. Vesi on tärkeintä kaikelle elolliselle, se joka hallitsee vesivaroja hallitsee maailmaa.

Maaliskuu 15, 2013, 06:57:31 ap
Vastaus #16

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Mutta kun viisaat sanoo, että suojalumi ja pakkaslumi on saman painoista, niin miten siinä sitten voi olla enempi vettä.
Minä kyllä teen lumitöitä mieluummin pakkaskelillä, kun lumi "tuntuu" silloin köykäsemmältä.

Ihan selvä juttuhan tuo on. Tonni suojalunta painaa yhtä paljon kuin tonni pakkaslunta   ;D
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Maaliskuu 15, 2013, 07:05:28 ap
Vastaus #17

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Meilläpäin on myös paljon luonnonlunta, mutta olen varmuudenvuoksi tehnyt sitä lisää
yli 30 000m3. Ettei vaan kesken lopu! ;D
Otin työkaverista pari kuvaa..Kaveri on tuossa kasalla noin 5 metrin korkeudella, ite vähän ylempänä.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2013, 07:07:04 ap kirjoittanut ARI JUMPPANEN »
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"