Kari, milläs se pelätin kiinnitetään.
musta Dopperi on kyllä komee sinivuokon päällä.
Lainaus käyttäjältä: Henry Eklund - Helmikuu 11, 2013, 18:47:39 ip musta Dopperi on kyllä komee sinivuokon päällä.Tässä on minun lemmikkini, lemmikkien (Myosotis arvensis) päällä. Komeeta? Itse asiassa koira taisi pikkuisen ujostella kameraa, kuten ilmeestä näkyy, mutta istui kuitenkin siinä kun käskin. Sinivuokkojen päälle me ei käydä, ne on rauhoitettuja!
Lainaus käyttäjältä: Antti Jokinen - Helmikuu 12, 2013, 20:56:27 ipLainaus käyttäjältä: Henry Eklund - Helmikuu 11, 2013, 18:47:39 ip musta Dopperi on kyllä komee sinivuokon päällä.Tässä on minun lemmikkini, lemmikkien (Myosotis arvensis) päällä. Komeeta? Itse asiassa koira taisi pikkuisen ujostella kameraa, kuten ilmeestä näkyy, mutta istui kuitenkin siinä kun käskin. Sinivuokkojen päälle me ei käydä, ne on rauhoitettuja!Ihmekkö tuo on jos ujostuttaa kun kesken tortunteon kuvataan.
Kovin on laiha Antin koera,lieneekö ollut ruoka-aikoina kylillä...
Toivottavasti edes kenkä pitää.
Lainaus käyttäjältä: Risto Sollo - Helmikuu 13, 2013, 18:29:56 ipKovin on laiha Antin koera,lieneekö ollut ruoka-aikoina kylillä...Se ei ole vain laiha, vaan myös luihu. Isältään belgian paimenkoiralta peritty ominaisuus.
Pitäs kysyä veli venäläiseltä mutta arvaan sen olevan eräänlainen kemikaalivaunun väliaikainen vuodonhaihdutinneutralisointistapilaattori.
Nyt kun isäntä itse sanoo noin, niin, kyllä se tuossa kuvassa näyttää kovasti epärehelliseltä.t . iL