Kirjoittaja Aihe: Oletko käynyt Ikeassa?  (Luettu 16221 kertaa)

Helmikuu 09, 2013, 00:48:06 ap
Luettu 16221 kertaa

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Vielä on käymäti sisällä asti Kuopion jättiläisessä. Kerran kävin Haaparannan Ikeassa eksymässä sen labyrintteihin.

Napahulluna on hyvä olla.

Helmikuu 09, 2013, 05:05:28 ap
Vastaus #1

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Kaikki Suomen Ikeat on tullu koluttua, ainakii jos ei lasketa Tamperetta ja Raisioo.
Ja vieläpä ulukomaillakii semmosessa olen käyny. Haaparannassa.

15 vuotta sitten Espoossa tulin siihen tulokseen ettei Ikea ole minua varten, samalta tuntu Vantaalla viitisen vuotta sitten, ja tunne eikun vahvistu kun viime talavena kävin Haaparannan Ikeassa. ::)
Mutta heti kohta kun Ikea tuli Kuopioon olin kantamassa 19 euron lastulevypakettia sieltä Volovon perälle. Ja muutaman hikisen tunnin aherruksen jäläkeen mulla on nyt pystyssä semmonen 40 x 200 mappihylly.

Hyvä liike onkii Ikea! :P
-pena-

Helmikuu 09, 2013, 08:37:48 ap
Vastaus #2

Harri Kauranen

• Vieras
Syssyllä mamman kanssa käytiin vantaalla.Ei me mitään ostettu,mutta ei oltu mentukkään ostoaikeissa.

Helmikuu 09, 2013, 08:40:35 ap
Vastaus #3

Antti Jokinen

• Vieras
19 euron lastulevypakettia sieltä Volovon perälle.

Tämänkö? Ihanko se on vielä arkiajossa?

Helmikuu 09, 2013, 09:32:54 ap
Vastaus #4

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onhan noissa ikävä kyllä tullu käytyä.  Haparandasta espooseen. Joka verkkokauppaa olen kokeillut. Viimeksi ostin lavuaarin joka maksoi ikeassa 120€. Vastaava esim idolta n. 400€. Sanotaan, että köyhän ei kannata ostaa halpaa. Olen tulut siihen tulokseen, että samaa pashaa ne kalliimatkin nykyään (ei toki kaikki). Ja sellaista ei ole keksittykkään, mitä kaksi poikaa ei saisi palasiksi. Pitää kai laske vielä itsenikin mukaan. Olen saanu rautaisen kahvakuulankin käytös rikki...

Helmikuu 09, 2013, 09:38:26 ap
Vastaus #5

Hannu Kolm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ikean leikkuulaudat on jo käymisen väärti.
Brittipyörien osat ja tietojakin:
      www.hannukolm.com

Helmikuu 09, 2013, 10:58:54 ap
Vastaus #6

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulle  iskee Ikean ovella aina aivan kauhian tekstiili-intoleranssikohtauksen päälle. Ennen se tuli vain vaatekauppaan mennessä vaan nykyään kohta kaikki putiikit aiheuttaa oireita.

Hikoilu, ajantajun menetys, näön hämärtyminen, ahistunta, ärtyneisyys.... ei oo hääviä. 
Kommentteja uuninpankolta.

Helmikuu 09, 2013, 11:10:52 ap
Vastaus #7

Jani Erola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Norton Big Four 1950 & Commando 961 Cafe Racer
Ikävä kyllä olen joutunut vaimon seurassa käymään muutamaankin otteesee IKEA HELVETISSÄ.
Olen jo oppinut sen oikoreitin millä pääsee tavaratalon sisuksista mahdollisimman nopeasti ulos.
On siellä ihan fiksuakin tavaraa. Keittiön kodinkoneet ostettiin sieltä ja hyvin on toiminu.
Astianpesukone ei jotenkin ole suunniteltu suomalaisille astioille. Lasit kaatuilee ja lautaset nojailee toisiinsa.

Helmikuu 09, 2013, 11:29:44 ap
Vastaus #8

Petri Nippala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Muutaman kerran on tullu käytyy pakon edessä,naisilla on kumma himo sinne.

Kerran tuli testattuu ne "kuuluisat" lihapullatkin. En ymmärrä mistä ne on saanu hyvän maineensa??

Ehkä määrä/hinta ;D

Helmikuu 09, 2013, 12:41:52 ip
Vastaus #9

esa kakkuri

• Vieras
Eilen viimeksi.Tampereella.
Meneillään olevaan saneerauskohteeseen ostin jääkaappipakastimen ja
omilla jaloillaan seisovan lieden.sepä on erikoinen laite ;)
Aiemmin viime syksynä haettiin samaan 14m2 remppakeittiöön kaikki palaset-erona jonkin "oikean"
keittiöpuljun vastaavaan tarjontaan voin sanoa että tuli vähintään puolet halvemmaksi
ja laatu aivan vastaava. Rungothan taitaa olla ihan samaa kuin muuallakin mutta Nuo Topit,
Juliskat yms. ottaa sen sikahinnan esim. ovista.
Joskus 2008 tehtiin omaan kotiin keittiöremppa-40m2 pinta-alaa.
Kyselykierros muualla tuotti 5000-15000e saaliin....IKEA möi suunnilleen vastaavan läjän 2580e hintaan!

Kaikkea muutakin tarpeellista on sieltä haettu ja tyytyväisiä on oltu.
Kuvassa osa Ikean tavarasta..maalattu myöhemmin talon tyyliin sopivaksi ;DKaikki on vielä ehjää ja toimivaa.
Tässä se vanha viisaus -hyvää ei saa halvalla- on todetttu vääräksi!
Ihan totta.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2013, 13:17:49 ip kirjoittanut esa kakkuri »

Helmikuu 09, 2013, 14:45:43 ip
Vastaus #10

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Ruotsissa joskus 70 luvun lopussa kävin ja heti perään noin vuosi sitten Tampereella kun emo pakotti.
Tässä loppuvuodesta emo jälleen hinkus Ikeaan ja vein hänet sinne ja itse pakenin naapuriin Biilteemaan.
Se on sellainen kauppa että ei mua sinne ihan hevillä viedä,no eipä se Biilteema juuri kummosempi ole,
hurrien vetonauloja kumpainenkin.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Helmikuu 09, 2013, 15:24:05 ip
Vastaus #11

Rane Nordfors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Morjens,
käynyt olen. Hinta laatusuhde on siellä kohdallaan, jopa edullista, kun kanta-asiakaskortilla saa kahvin ilmaiseksi.
Ei kai siellä muualla tarvi käydä?

Helmikuu 09, 2013, 16:56:53 ip
Vastaus #12

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mie kävin kerran. Sielä haaparannala. Soli karmia paikka. Yritin ettiä pakoreittiä, mutta eihän sieltä saatanallisesta lapyrintistä ulos päässy ko kiertämälä koko muovi-lastulevyhelvetin läpitte. Huh. En mene toiste. On meilä kaikkea ikea-kampetta piilotettuna varasthon, mutta net on äitin ja semmosten tilpehööri-ihmisten raahaamia.

Helmikuu 09, 2013, 17:09:57 ip
Vastaus #13

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
En ole, enkä ihan herkästi ole menemässäkään! Olen itse ollut erään Lahtelaisen huonekaluvalmistajan
kalusteasentajana ja tullut jo silloin siihen tulokseen, että halvalla ei saa hyvää. (Tämähän on huomattu muissakin asioissa ;) )
Eukko on käynyt muutaman kerran ja osa noista paskoista lastulevykeksinnöistä odottelee edelleen kasaajaansa.
Kolmin kanssa olen täysin samaa mieltä, ainut älykäs ostos minkä eukko on sieltä kotia tuonut on nuo muoviset leikkuulaudat!
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Helmikuu 09, 2013, 17:13:09 ip
Vastaus #14

Pekka Puoskari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • naavaparta
Vaikka asun tässä ihan vieressä Vojakkalassa ei ole tullut asiaa.
Lastulevy, kertakäyttökamaa.
On se ruottin poika keksinyt hienon tavan ansaita miljaardeja.

Työt orjamaissa, paketointi pienemmäksi mahdolliseksi ja sitten asennus ja kokoaminen ostajalle.
Kaikki on minimissä. Valmistus, kuljetus, kauppa ja kokoonpano.
Niin, ja ostajat vielä itse hakevat tavarat automaatti varastosta.

Kyllä ruottin poika osaa aina enemmän kuin suomalainen.