Kirjoittaja Aihe: Kahlasin  (Luettu 3376 kertaa)

Helmikuu 07, 2013, 19:14:31 ip
Luettu 3376 kertaa

Markku Annala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
ebay:sta yhtä  määrättyä myytävää osaa .de ja .uk sivuilta.
Löysin niitä 2,EI toimiteta Suomeen.

Mitä pahaa minä oon niille  p....e t...y

Helmikuu 07, 2013, 19:26:32 ip
Vastaus #1

Jussi (Otus) Lipponen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kantsishan se varmaan kysästä, josko vaikka suostuisivat lähettämään. Aika usein omalla kohdalla ainakin toiminut.  ;)

Jenkeistä ei vaan kaikki suostu lähettämään. Kuulemma liikaa hankaluuksia tullut tullihommien kanssa?
Ei se vauhti, vaan se tyyli.

Helmikuu 07, 2013, 20:11:19 ip
Vastaus #2

Pasi Mäkiranta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei riemulla rajaa ku Rojaalilla ajaa
ja jos myyjä suostuu lähettämähän niin sitte saattaa vielä tulla eBay esteeksi ettet pysty laittamahan huuota koksak myyjä ei toimita suomehen, sekään kylläkään aina ei oo niin, mutta jos myyjä siis lupaa niin pyyrä että muuttaa toimitustavan ainakin eurooppahan niin saat huurettua sitä.

T:Rojalisti
Royal Enfield J2, 180 8HP(1924), 180 6HP(1917)+ 20's caferaser, Constellation, KX, RE Indian Chief. 1936 G, 1936 JF, Carberry  Enfield 1000cc INDIA. Carberry Australia 1070cc

Helmikuu 08, 2013, 14:13:58 ip
Vastaus #3

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä mulla on nuo (britit ja usalaiset) toimittaneet tavaran Suomeenkin, kun olen kysynyt (samalla pyytänyt rahtikulujen hintaa).
Eli muuttaneet huutoehtoja.
Mutta tavaran pitää olla kohtuukokoinen, että viitsivät.
Lisäksi huutajan täytyy käyttää maksuissa paypalia ja ostohistorian täytyy olla moiteeton.
Monet jopa edelyttävät että  ostajalla on jo vähintään kymmenen huutoa.

Helmikuu 08, 2013, 14:19:28 ip
Vastaus #4

Harri Kauranen

• Vieras
Joo kysyä kannattaa.Mäkin ostin skootterinosan jenkeistä,jota ei suomeen toimitettu.Kysyin ihan suomeksi s-postilla ja vastaus tuli parin päivän päästä.Toimitti suomeen,eikä kinunnu edes isoja posteja.No tosin tehtiin suunnilleen kympin kauppaa ja kirjelähetyksenä tuli.