Kirjoittaja Aihe: Neloskalja kauppoihin  (Luettu 10472 kertaa)

Helmikuu 06, 2013, 13:07:28 ip
Luettu 10472 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
No nyt ne vääntää kättä saako neloskalja tulla tavallisiin ruokakauppoihin.Mun puolestani se on ihan sama,itse kun en edes kolmosta juurikaan osta,mutta jotkut kuitenkin ostaa.Sielä varmaan on jotain vanhoillisia muijia,jotka pistää hanttiin pirusti.Mulle tosin passaa.Mites muut?Tulishan siitä hyvät verotulotkin ja kaljan hinta putois liki kolmanneksen.Eli mitä ollaan mieltä?

Helmikuu 06, 2013, 13:08:45 ip
Vastaus #1

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No joo-lopulta vain varmaan käy niin,ettei saa kaupasta edes kakkosta (olutta siis) enää...

t. Markku

Helmikuu 06, 2013, 13:51:20 ip
Vastaus #2

Tuomas Korkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vuoden kaupoissa myynnissä sitten poistuu kolmonenkin alkoon, koska 4 kaljan myynti lisääntynyt räjähdysmäisesti kaupoissa  ;D

Helmikuu 06, 2013, 13:54:30 ip
Vastaus #3

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Mulle tuo on ihan yks´hailee tulleeko nelonen vai lähteekö kolomonen,
kun en ennää nykysin käytä noita väki- enkä muitakaan rosenttipitosia juomia. ::)

Kolomas päevä jo nyt puolessavälissä männeillään. :-\
-pena-

Helmikuu 06, 2013, 14:40:20 ip
Vastaus #4

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Olutta juon vain saksassa käydessäni, ja silloinkin Schweinehaxen tai Ziegeneurschnitzelin kyytipoikana lasin tai kaksi, joten ihan yks hailee minulle...

Jotenkin vain tuntuu etteivät kaljanjuonnista aiheutuneet haitat ainakaan vähenisi, jos se sama keppanamäärä mikä nyt kannetaan ulos kaupoista muuttuisi vahvemmaksi nelosolueksi, sillä niinhän siinä epäilemättä käy jos IV tulee kauppoihin, mutta eri mieltäkin asiasta varmaan ollaan..... :P
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Helmikuu 06, 2013, 15:34:01 ip
Vastaus #5

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Varmaan ne pelkää, että jos kauppoihin nelonen livahtaa, niin kohta vaaditaan taas viinejäkin sinne kaveriksi.

Helmikuu 06, 2013, 19:39:10 ip
Vastaus #6

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Josen tänään olis ottanu niin ylihuomenna olis tullu kolme päivää ilman.

Helmikuu 06, 2013, 21:01:25 ip
Vastaus #7

Teuvo Lehtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mikä ristus on, kun ei aharista.
Sama mulle tuleeko kauppoihin vai ei. Minäkään en nauti alkoholia uskonnollisista syistä.(vaan ihan muista syistä)
Honda cb350 twin-71 Honda Vt Shadow 750 -97 Tunturi Super Sport-81

Helmikuu 06, 2013, 21:41:45 ip
Vastaus #8

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ensinnäkin neloskalja on pahaa. Ja se menee liikaa päähän. En tarvitse mokomaa. Pitkän päälle vois olla paras, jos kaikkea alkoholia sais mistä putiikista tahansa milloin tahansa. Kielletyn hetelmän maku menis pois ja siihen suhtautuminen vois olla neutraalia. Tämä koskee suurinta osaa kuluttajista. Mutta ne jotka ovat niin sanottuja surkuluttajia ja jotka ovat siinä ja liepeillä että karkaako juominen käsistä vai ei, heille tuollainen vapauttaminen voisi olla se viimeinen niitti. Monipiippuinen on tuo juttu, siinä on pantava vastakkain se, että halutaanko valtiolle verotuloja ja panimoille liikevaihtoa vai onko alkoholiongelmaisten suojelu tärkeämpää. Arvovalinta jos mikä.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Helmikuu 06, 2013, 23:12:43 ip
Vastaus #9

Ipi Laaksonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Monikohan siirtyisi neloskaljaan vaikka sen hinta laskisikin neljänneksen? 24pack maksaisi kumminkin yli kolmekymppiä.

Helmikuu 06, 2013, 23:31:59 ip
Vastaus #10

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mie en juo kaljaa(tietenkhän, nätit tytöt ei juo kaljaa), ja asia on sinällänsä ihan samantekevä, ei sitä täälä kukhaan kaupasta kuiten ostas ko ruottin systeemistä saapi eurolla puolenlitran tölkin. Eteläsä ihmiset, jokka sitä suurkuluttaa, hakisivat sen eelleenki tallinnasta. Ravintelimyyntiä se kyllä saattas huonontaa, tai ihmiset olis enempi päissään tulleshan ja joisivat vähempi. Eli en taija kannattaa asiaa.

Helmikuu 07, 2013, 00:01:51 ap
Vastaus #11

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kun mut pakotetaan Alkoon ostan Karhu Strong ja en ole koskaan kysynyt hintaa, jos kysyisin ei mulla olis varaa ostaa sitä. Tärkeintä on et sitä saa ettei tarvi taas ruveta läträän viinan kanssa.

Helmikuu 07, 2013, 07:45:37 ap
Vastaus #12

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Monikohan siirtyisi neloskaljaan vaikka sen hinta laskisikin neljänneksen? 24pack maksaisi kumminkin yli kolmekymppiä.
En tiedä moniko vaihtaisi, mutta arvaan että ainakin ne jotka haluavat tulla känniin siitä ostamastaan oluesta... :P
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Helmikuu 07, 2013, 07:50:47 ap
Vastaus #13

Harri Kauranen

• Vieras
No ihan omakohtaisesti,kyllä kolmonen paremman makuista kuitenkin on.Minä en oikein kamalasti edes usko,että se lisäis paljonkaan kulutusta,vaikka k-marketissa nelosta oliskin.

Helmikuu 07, 2013, 08:47:44 ap
Vastaus #14

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Saunaoluena kuitenkin ykkös olut on paras...