Kirjoittaja Aihe: Kilpaa kelkoilla  (Luettu 2841 kertaa)

Helmikuu 03, 2013, 08:42:35 ap
Luettu 2841 kertaa

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Kävin kelkkasprinttikisoissa. Kovaa ne menivät, mutta ei ehken niin kovaa kun olin kuvitellut. Vaan kyllä reittikin oli yhtä kimuranttia syheröä. Ura kuluu kourumaiseksi ränniksi, kurveissa alkaa maa paistamaan jo ensi kierroksilla. Peräti hankalaa lienee ajaa tuollainen ojanpohja.

Yhtä vaille olivat kaksitahtisia nuo kilpurit, iskunvaimennuksia niihin näytästi parannellun, muuten yllättävän vakion näköisiä laitteita.
Huoltomatto se on tärkeä asia, kaikki lupaehdot on silloin järjestyksessä.

Ladyt

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2013, 08:45:21 ap kirjoittanut Erkki Korhonen »
Napahulluna on hyvä olla.

Helmikuu 09, 2013, 18:37:30 ip
Vastaus #1

Hannu Säkkinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Vain Yamaha
Kyllä ulkonäkö pettää, tosiaan iskunvaimennus on muutettu (1000-3000€), matto(700€), sukset (400-500), voimansiirto(200-> ja lisäksi vahvikkeita siellä täällä. Huolto ja korjausvälit saattaa olla muutaman satakilometriä, eli vakiokelkalla ei tuonne kannata mennä harrastamaan.

Huntaloa puuhaa suoraan sanottuna, mennään tuolla möykkelikössä miljoonaa ja toivotaan että kivi,kanto tai puu koukkaa eteen.
Reikäpäitä sanon minä kun en enää itse aja tuolleen.... ;)
Olis edes lunta kunnolla että nuoret sais "urheilukelkkailun" syvimmän hengen kokea, eli otetaan pätkä sporttikelkka, mieshenkilö+40v ja syvää pehmyttä lunta ja pimeä metsä :D