Lainaus käyttäjältä: Antti Jokinen - Tammikuu 23, 2013, 08:01:53 apUrkuniekka.Matkamalli... kulkeeko pyöränpäällä, vai tarvitaanko auto? Kanttorille kävisi hyvin tuo, mutta mihin pannaan virren numerot..
Urkuniekka.
Meidän bändi 70-luvulla... (Minä toinen oikealta ylärivissä)
Vasta tänään satuin ihastelemaan tuollaista hienoa Steelphon -vahvistinta, samanlaista kuin keskimmäinen tuossa kuvassa. No soundista ja laadustahan en tiedä mitään, lasin läpi kun sitä tuli töllisteltyä, mutta ulkonäöstä pidän. Kaunis keltainen.
Enpä oo mussiikki miehiä ja siksi on tämmöinen satsi.
Lainaus käyttäjältä: seppo nykänen - Maaliskuu 02, 2013, 00:15:11 apEnpä oo mussiikki miehiä ja siksi on tämmöinen satsi.Itsekkin olen tuollaisista sähköpaukuttimista joskus haaveillu. No, ehkä sitten aikuisena.
Lainaus käyttäjältä: Uula Kuvaja - Maaliskuu 02, 2013, 09:41:19 apLainaus käyttäjältä: seppo nykänen - Maaliskuu 02, 2013, 00:15:11 apEnpä oo mussiikki miehiä ja siksi on tämmöinen satsi.Itsekkin olen tuollaisista sähköpaukuttimista joskus haaveillu. No, ehkä sitten aikuisena.Yllätyin kuinka tarkkaa hommaa tuo oli kuulokkeet päässä, virheet tuli ilmi heti.Aivan jotain muuta, kuin akustinen setti. ,
Kuulee millon naapurissa makuuhuoneessa paukutetaan menemään.Niillä on siellä siis rummut. No tietääpähän, että kummipojat on hetken poissa pahateosta ja jääkiekosta.
Lainaus käyttäjältä: Uula Kuvaja - Maaliskuu 03, 2013, 20:58:31 ipKuulee millon naapurissa makuuhuoneessa paukutetaan menemään.Niillä on siellä siis rummut. No tietääpähän, että kummipojat on hetken poissa pahateosta ja jääkiekosta.Velipojan kolmivuotias tyttö jääkiekkomailan nähdessään kuulemma sanoo, että "MIEKKA".