Joo paksu on lompakko,en tosin tarkota että sielä seteleitä olis.Mulla ei muuta rahaa ole lompakossa,kuin viis senttinen ja se sielä aina onkin ollu.Mutta noita kaikenmailman kortteja on siunaantunnu pirusti.Juuri laskin,mulla on 32 korttia lompsassa ja just suunnittelin,voisko niistä jotain pois jättää.No tavallaan kaikille kyllä on käyttöä,ei tosin päivittäin,mutta käyttöä kumminkin,eli ei ollu yhtään turhaa korttia.Nykyään kun on vähän jokapaikkaan joku kortti.Kohta meen tohon lähikauppaan röökiostoksille,sieläkin vilautan kahta korttia,ensin bonukset ja millä perseaukinen muuton maksaa,ellei kortilla.Iltapäivällä tankkaan auton ja siinä touhussa vilautetaankin jo kolmea eri korttia.Ensin taas ne bonukset,sit liiton alennus ja taas se kun on persaukinnen,joutuu kortilla maksaan.Noi bonuksetkin on ihan haitarista,varsinkin keskolla.Mik´sei niitä vois suoraan hintoihin laittaa,vaikka näin kauppias pystyy sua seuraamaan ja luulee että olet pysyvästi hänen asiakas.Eikö se kauppias tiedäkkään,että mulla on kaikkiin muihinkin kauppoihin samanlaiset kortit.