Kirjoittaja Aihe: Mitä en ole touhunnut  (Luettu 22004 kertaa)

Tammikuu 23, 2013, 08:07:25 ap
Vastaus #30

tapio panttila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ottanu/tehny ajoneuvoa varten velekaa.

Tammikuu 23, 2013, 10:03:35 ap
Vastaus #31

Pekka Koivu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 8930
En ole koskaan käynyt McDonaldsissa syömässä
Honda VF1000F2: "Hillittyä charmia" TM 15/1985
Honda V65 Sabre: "A great,big bike" Cycle World 05/1984
Aprilia RST1000 Futura 2001

Tammikuu 23, 2013, 10:11:57 ap
Vastaus #32

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
En ole koskaan käynyt McDonaldsissa syömässä

Minäpäs olen, kerran. Heti sen jälkeen piti mennä torin grillille kun jäi nälkä.
Napahulluna on hyvä olla.

Tammikuu 23, 2013, 16:13:25 ip
Vastaus #33

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mäkin kerran Mäkkäristä ostin vuosia sitten hampurilaisen kun oli 1€ ja diapeetikkoa vähän heikotti, eihän sitä rääpälettä tarvinnu ees purra vaan nielaisu ja äkkiä kotiin lihapatojen ääreen.

Mitä en enään koskaan tee sopinee tähän, ei velkaa ikinänsä. Sitä on ollut jopa 16% korolla eli ei lyhentynyt vaikka lyhensi, tana.
En ole oppinut kunnioittamaan kalastus lupia kun paappa opetti et nälkäänsä saa kalastaa jos vaan vettä on.
En kunnioita mettsästyssääntöjä jos mäyrä tai supikoira häiriköi MUN pihassa. Exodus kuten Kylmälehto sanoi.
En ole oppinut laskemaan dynamentin painoa eli jos kaksi kiloa ei riitä niin lisää sit. Hommat pitää tehdä.
En näytä kädellä kääntymis merkkiä kun ajan apumoottori polkupyörällä koska kaikki tietää et menee rantaan tai lähimpään baariin.
En kunnioita koiran kiinnipito määräyksiä, millä mä kipee perässä juoksen ja fleksi kolisten pian tuo näytille et mäkin hommasin lihaa.

Siinä ny vähän ja lisää tulee mutta nyt poijaat SÄRKEE selkää, näkö rupeaa hämärtymään mut ennen nukkumattia koiro ulos. Morfiiniä kielenalle niin hetki menee.

Tammikuu 23, 2013, 16:13:44 ip
Vastaus #34

Timo Terho

• Vieras
On vielä toinen juttu. En laula. Etenkään en osallistu kara-åkeen missään oloissa enkä minkään vaikutuksen alaisena. En edes hyräile. En edes itsekseni. Pahaa tekee kuunnella kun tuo kumppani hyräilee ja ainakin yhtä tiukasti nuotin vierestä kuin itsekin tekisin jos hyräilisin. Se, että en kykene tuottamaan nuotilleen menevää ääntä ei poista sitä asiaa, että minulla on herkkä sävelkorva, jota vihloo kauhealla tavalla epävireinen mölinä. Tästä olen NIIN saanut kärsiä tässä elämässä.

Allekirjoitan Eskon kirjoituksen täysin. Olen samaa mieltä enkä myöskään ole osallistunut enkä osallistu kara-åkeen missään tapauksessa. Japanista on rantautunut tänne meille paljon laadukasta tavaraa. Autoja, moottoripyöriä, hifiä, kameroita yms yms yms mutta yksi asia olisi saanut jäädä rantautumatta ja se on juuri tuo edellämainittu karaoke. Se että suomalainen mies mölisee kännissä mikrofoniin ja laulaa epävireisesti ohi nuotin vaikkapa "olen aikuinen nainen" ei voita kuin yksi asia... se on se että suomalainen nainen kimittää mikrofoniin kännissä...

Aaaaaaaaaarrrrrrrrrgggggghhhhhhhhhhhhhhhh............. >:(

Tammikuu 23, 2013, 16:38:20 ip
Vastaus #35

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kun Somali lauloi oon Suomalainen meni manne laulamaan mä joka päivä töitä teen.

Tammikuu 24, 2013, 19:49:54 ip
Vastaus #36

Markku Annala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jatkumona "Mitä olisin joskus halunnut tehdä tai osata."

Tammikuu 24, 2013, 19:53:16 ip
Vastaus #37

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei kysymystä voi asetella noin! Sehän meinais, ettei sitä ole aikomus enää opetellakkaan!
Mie halvan oppia lentämmään helikopterilla.

Tammikuu 24, 2013, 20:01:04 ip
Vastaus #38

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Hieman harmittaa kun ei ole tullut opetelluksi soittamaan mitään instrumenttia. Tai no huuliharpulla joskus vähän koittanut mutta se nyt oli semmosta korvakuulolta fiilistelyä :-\

Ja olis kiva osata hitsata "kunnolla" ja käyttää ammattimaisia metallintyöstövälineitä (sorvi, jyrsin ym). Varmaan nää jälkimmäiset olisivat helpompia opetella kuin soittaminen :)
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Tammikuu 25, 2013, 07:41:46 ap
Vastaus #39

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei kysymystä voi asetella noin! Sehän meinais, ettei sitä ole aikomus enää opetellakkaan!

Siinä tuntuu ajortin hinta olemattomalta rinnalla. Joskus asiaa kopterilentäjältä kyselin. Ei ollut edullista harjottelu eikä lentäminen. Useammassa vispilässä kyytissä istunu. Parissa semmosessa pikku robbanissakin, joita kai kouluttamiseenkin käytetään. Isot koneet tuntuu melkein lentokoneilta, pienet siltä että niitö ei ole oikeasti tarkotettu lentämään...

Tammikuu 25, 2013, 08:28:50 ap
Vastaus #40

Antti Jokinen

• Vieras

Tammikuu 25, 2013, 10:52:01 ap
Vastaus #41

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
En ole herkkä uskomaan, jotta oikeen kopperin lentäminen ois noin vaikeeta! ;D
Helevetillinen kiire rämpätä hiirtä, jotta pysys etes hetken kuosissaan ja sitten kohta
kuitenkin tulee äkkikuolema! Jos oikee on tuommonen, en lähe ikuna kyytiin! En uskalla! ???
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Tammikuu 25, 2013, 11:06:20 ap
Vastaus #42

matti heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nyqvistin Artsi sanoi noin v-79 että en ikinä oo syöny elannon makkaraa, ENKÄ SYÖ.

Tammikuu 25, 2013, 12:13:48 ip
Vastaus #43

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Siinä tuntuu ajortin hinta olemattomalta rinnalla. Joskus asiaa kopterilentäjältä kyselin. Ei ollut edullista harjottelu eikä lentäminen. Useammassa vispilässä kyytissä istunu. Parissa semmosessa pikku robbanissakin, joita kai kouluttamiseenkin käytetään. Isot koneet tuntuu melkein lentokoneilta, pienet siltä että niitö ei ole oikeasti tarkotettu lentämään...
Joo olen perehtyny hintoihin, kallista on :D Mutta isona mie varmasti olen keksiny jonku rikastumiskeinon. Ja ensiksi pittää oppia soittammaan tuota haitaria kunnola.

Tammikuu 25, 2013, 13:21:14 ip
Vastaus #44

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Nyqvistin Artsi sanoi noin v-79 että en ikinä oo syöny elannon makkaraa, ENKÄ SYÖ.

Se meni silleen että toimittaja kysyi Artsilta onko mitään mitä hän ei uskaltaisi tehdä ? siihen Artsi : "Serven makkaraa en uskalla syödä"   Servehän oli Elannon oma makkaratehdas.
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781