Kirjoittaja Aihe: Ruutia lisää (condor)  (Luettu 13095 kertaa)

Tammikuu 10, 2013, 20:45:09 ip
Vastaus #15

Veli-Matti Järvenpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro! Mulla Condori on pelittänyt paremmin kuin mitkään muut laitteet. Tallista löytyy tarvittaessa vastiketta jos tarve vaatii.
V-M J

Tammikuu 11, 2013, 09:17:11 ap
Vastaus #16

Mika Komulainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro! Mulla Condori on pelittänyt paremmin kuin mitkään muut laitteet. Tallista löytyy tarvittaessa vastiketta jos tarve vaatii.
V-M J

Moron hanuristi,sä oletkin opetellut hurrrrjien itäpelien kanssa niin johan se nyt on opettanut... :)

Tammikuu 11, 2013, 19:23:16 ip
Vastaus #17

jyrkisyrmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro!

Kiitokset kaikille vastauksista, kun nosta vastauksista vetää yhteenvedon,eihän kondoolista mitään raketti saa, eli mennään näillä tehoilla mitä on ja nautitaan leppoosasta kyydistä :)
Kyllähän tosiaan tallista löytynee koveempia kulkusia pelei jos kondoolin vauhti ei piisaa 8).

js
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2013, 19:27:27 ip kirjoittanut jyrkisyrmä »

Tammikuu 11, 2013, 20:33:58 ip
Vastaus #18

Mika T Kyllönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vaihtoehto on myös laitteen keventäminen; otat ne kivääritelineet, sivulaukut ja niiden raudat pois ja vaihdat peltilokarit ja massiivisen ketjusuojan alumiinisiin, niin paino tippuu n 20  ;D  kg ja sehän vastaa jo melkomoista tehonlisää......mulla olis bolt-on alu lokarit ja ketjusuoja condoriin.... ;)

..mutta jos kyseessä on kitsastelun maksimointi ja muumiorekisteröity condori niin ... :embarassed:

Tammikuu 12, 2013, 01:42:53 ap
Vastaus #19

Veli-Matti Järvenpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mä oon aina tykännyt huonoista naisista ja IC-moottoripyörista, kummatkin tulee itänaapurista.

Tammikuu 12, 2013, 14:33:05 ip
Vastaus #20

jyrkisyrmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vaihtoehto on myös laitteen keventäminen; otat ne kivääritelineet, sivulaukut ja niiden raudat pois ja vaihdat peltilokarit ja massiivisen ketjusuojan alumiinisiin, niin paino tippuu n 20  ;D  kg ja sehän vastaa jo melkomoista tehonlisää......mulla olis bolt-on alu lokarit ja ketjusuoja condoriin.... ;)

..mutta jos kyseessä on kitsastelun maksimointi ja muumiorekisteröity condori niin ... :embarassed:

Moro Mika!

laitoin yv:tä