Kirjoittaja Aihe: Dellorto SHA 14,9  (Luettu 4866 kertaa)

Tammikuu 05, 2013, 18:35:20 ip
Luettu 4866 kertaa

Petri Nippala

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Fantic Super Rocketissa on tommonen kaasari. Ropleema on se,että bensa tulee kaasariin saakka hyvin mutta tulppa on kuiva.
Millä ne röörit saa puhtaaks,kun ei niitä saa irti sieltä kaasarista? Liuotin pesulla oon suihkutellu kaasarii ja paineilmaa perään.
Uskaltaako rassata mopovaijerin säikeellä? :-\

Tammikuu 05, 2013, 19:05:55 ip
Vastaus #1

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
No, sanotaanko näin, että vikana on kaasari. ei mikään osa, vaan se kokonaisuus, meinaan tuo dellorto SHA on pahamaineinen "korvauskaasari" toisilla se kaasari ei toimi millään ja toisilla toimii hyvin. Itselläni oli 14.14 mallinen kaasari tigerissä, muuten hyvä, mutta jos se suostui käymään tyhjäkäyntiä niin kierti suunnilleen puolet siitä mitä vakiomanki ja jos taas sai kiertämään, niin tyhjäkäynnistä ei ollut tietoakaan.
Ei mulla muuta.
-Jari
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Tammikuu 05, 2013, 19:36:33 ip
Vastaus #2

Petri Nippala

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Joo mutta mä ajoin sillä sillon ku se tuli,joskus pari vuotta sitte,toimi ok. Sitte alko kaasari tulvimaan,ja jäi seisomaan ku ei ollu aikaa..

Kuuluuko siinä olla joku kumi tiiviste mihin bensaletku tulee tankilta,ni sen kannen alla,siinä missä on se suodatin?

Tammikuu 05, 2013, 21:31:47 ip
Vastaus #3

Petri Nippala

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Noni nyt on rassattu ja vaihoin isomman suuttimen ja muuta osaa 14,12 Dellortosta.
Mutta kyllä on laiska ja huonosti käy.

Täytyy vissiin vaihtaa kaasari ajoystävällisemmäksi..

Löytyykö tommoseen sivu katteet joltaan?

[ylläpito on poistanut liitteen]

Tammikuu 05, 2013, 22:53:06 ip
Vastaus #4

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Katteista en tiedä, mutta suosittelen kaasuttimeksi esimerkiksi dellorto phbg kaasutinta, tosin pienin koko taitaa olla 16mm, mutta se on erittäin yleinen kaasutinmalli, niitä on uusenduroissa ja aika paljon viritysmiehillä, itsellänikin on tällä hetkellä 21mm phbg. Mutta phbn kaasutinta taitaa saada myös 14 millisenä.
-Jari
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Tammikuu 05, 2013, 23:20:43 ip
Vastaus #5

marko heikkilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
ne ei oo mittään tykkejä vakiona,nimimerkillä kokemusta löytyy noista.osta multa tehas uusi kone 1000,jos ääni ei miellytä 8)voi mennä koko loppu elämä löytyäi huiput katteet,sitä mieltä mää oon ???

Tammikuu 06, 2013, 12:29:40 ip
Vastaus #6

Petri Nippala

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Ei oo mulla semmosii rahoja :o Mieluummin ajan vaikka fillarilla :laugh:

Kyllähän tonkin varmaan liikkumaan saa,jos tosi tarve tulee..

Tammikuu 06, 2013, 12:46:03 ip
Vastaus #7

marko heikkilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
juu se noin 40 vakiona myötäseen.siin voi olla se vakio imukaula paikallaan,imukaulan vaihtoki piristää sitä. kyllä sen helposti kulkee 100kmh.näissä  mopoissa pakoputki syö tehoja hurjasti.itellä kossina ollessa omistin  tuli terän tuommoisen ja ihmettelin kanssa sen kulkua,kerran pako-putki lähti irti,niin sillon se mopo muuttu totaalisesti.