Itselläni oli Z750-P1 eli GT-750, kardaanivetoinen z-kawa vuodelta -82. Vahva ja hyvä kulkija: oli tosin isonnettu wisecon mäntäsatsilla 810-kuutioiseksi. Kawassa en ollut kovin ihastunut niihin venttiilien säätöpaloihin, mutta eipä noihin liiemmmälti tarvinut koskeakaan. Myin pyörän pois, kun se oli jotenkin "tylsä": ei paljon ääntä kuulunut ja lähdön jälkeen mittarissa oli jo 120 km/h. Pyörä oli ajo-ominaisuuksiltaan paras pyörä mikä minulla on ollut, sopii varmasti pitkän matkan tekijöille, mutta se ajamisen riemu siitä puuttui minun osaltani
Ai niin: ne tyyppiviat. Ei suoranaisia vikoja, mutta hankaluuksia: pitkä nokkaketju, joka rallattaa helposti. Monet ovat vaihtaneet automaattisen kiristimen käsisäätöiseen. Kytkimen vaimenninkumit kovettuvat ajan myötä ja kytkin alkaa kolista vapaalla. Ei aiheuta ongelmaa kytkimen toimintaan, mutta ääni ei ole mukava. Ongelmasta saa varmistuksen jos kolisevakytkimisen pyörän tyhjäkäyntikierroksia nostaa ja vika poistuu. Jotain pientä sähköhäikkää minulla oli, mutta ei kovin vaarallista. Jos pyörässä on ilmakeula, niin sen toimivuus kannattaa tarkistaa, koska teleskoopeissa olevan paineen määrä vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin merkittävästi. Sama pätee, mikäli takana on ilmaiskarit.