Sama täällä, takavetoisuus tuntuu teineille olevan edelleenkin "the juttu". Saksan tuonnit ovat hiukan sitten nostaneet kaluston (teho)tasoa. Itte muistelen että "aikoinaan" tonnikuussatanen oli jo kova juttu ja (oikeasti) yli 100 heppaiset oli harvinaisia tapauksia
Nyt jo vähän jokaisella on parisataa hummaa, niillä sitten saadaankin jo melkoista tuhoa aikaan aina välillä :-(
Tuttu juttu, olen autojen (kin) saksantuontia harrastanut enemmän tai vähemmän työkseni, ja minun tuomistani autoista nopeimmin tuhoutui vasta kortin saaneelle nuorelle miehelle tuotu BMW 325, taisi olla reilu kuukausi luovuksesta kun pojan isä soitteli että auto oli mennyt pöpelikköön kovassa vauhdissa, loivassa mutkassa vastaantulijaa väistäessä, onneksi kuski pääsi pikku naarmuilla mutta auto meni ns, lunastuskuntoon, sääli sinänsä kun auto oli vähän ajettu, yhdellä omistajalla ollut helmi, uudenveroinen ulkoisesti ja muutenkin siisti sekä huippukunnossa, toin sen itse ajamalla saksasta suomeen.
Muistelen vain omia alkuaikojani (1970) auton ratissa kun vaaleanvihreällä Triumph Heraldilla kurvailin menemään, on se luojan lykky ettei siihen aikaan tommosia parisataaheppasia bemareita ollut saatavilla pilkkahintaan niinkuin nyt, ittesä niillä olis telonut, kun välillä sen Triumphin 50 brittihevosvoimaakin olivat liikaa....
[ylläpito on poistanut liitteen]