Kirjoittaja Aihe: Moottorin kiillotus ym.  (Luettu 23496 kertaa)

Toukokuu 31, 2013, 00:10:57 ap
Vastaus #30

Bo Rönnbacka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Oli hieno päivä, Jawa meni katsastuksesta läpi, ilman mitään moitteita, kuvistakin sanottiin että harvoin näkee noin hyviä. Yhden hyvän neuvon voisin  antaa, siinä minä tein väärin kun yhdet kuvaparit otin, kuvaparissa pitää olla prikulleen sama tausta, pyörää pitää kääntää, etupyörä vasemmalle ja taas etupyörä oikealle, minä otin auringon laskuun päin ja auringon laskusta poispäin sen sijaan että olisin kääntäny pyörää, värit ei täsmänny ja taustat oli erilaisia.

Kesäkuu 04, 2013, 09:36:10 ap
Vastaus #31

Bo Rönnbacka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuli mieleen tässä kun mustia kilpiä ja ajolupaa odottelen, onko kenellekkään Jawan omistajalle sattunu tulipalo kun sitä on käynnistetty, kävin yhtä Jawa katsomassa ennen kuin ostin omaa, tämä ei ollut myynnissä mutta tää kaveri oli yrittnäy käynnistää ja näyttää tuttavilleen niin se syttyi palamaan, epäili että liekki oli iskeny kaasuttajan kautta ja sytyttäny pensan palamaan(ainahan pensaa suotaa yli ja valuu maahankun pumppaa) maalipinta oli kärsiny ja tietysti muovitötterö sulanu.

Kesäkuu 09, 2013, 09:04:52 ap
Vastaus #32

Markku Hakola

• Vieras
Muutamaan hiekka- ja lasikuulapuhalluslaitteeseen oon tehnyt sovitteen, jonka avulla suuttimeksi on saanut laitettua
vanhan kunnon posliinisen tulppasulakkeen.
Noille käytetyillt tulppasulakkeille kun on ollu vaikea keksiä muuta kayttöä.
Kestävät aika hyvin ja tulee halvaksi ja saa harrastaa kierrätystä.