Kirjoittaja Aihe: kestopuu?  (Luettu 15335 kertaa)

Joulukuu 02, 2012, 07:04:09 ap
Vastaus #30

teuvo. puhakka

• Vieras
piirros "montusta" tää oli loivassa rinteessä siinä maatunutta maata noin 30cm päällä. Ajatuksia tekeleestä on vaikka millasia..
sattumalta löytyi kun osui siihen puunpilkonta paikkani. :-) VAikea tuollasta löytää metsässä samoillessa.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 02, 2012, 09:18:27 ap
Vastaus #31

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Yhäkkii olen siinä uskossa että kysseessä on geokätkö jossa on piiloteltu jotakii valonarkaa tuotetta. ::)
-pena-

Joulukuu 02, 2012, 09:26:45 ap
Vastaus #32

teuvo. puhakka

• Vieras
piirsin vähän luonnosta maisemasta jossa tää oli.. ?? ja kannenpäällä samanlaista rämettä kuin ympärillä..

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 02, 2012, 09:56:11 ap
Vastaus #33

Ilkka Eronen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • 8 SPEED
Ettei unohdu, sodan aikana oli oma käyttäjä ryhmä em kuvauksien kuopilla,korsuila ja muut maa kuopat.. METSÄKAARTILAISET...tunnetaan myös käpykaartilaisina.

Joulukuu 02, 2012, 10:30:18 ap
Vastaus #34

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Ettei unohdu, sodan aikana oli oma käyttäjä ryhmä em kuvauksien kuopilla,korsuila ja muut maa kuopat.. METSÄKAARTILAISET...tunnetaan myös käpykaartilaisina.
Kai ne osa käpykaartilaisista on lymynny jossakii piiloissa.
Mulle kerto isävainaan serkku nyt tänä kesänä ettei isäni, vaikka olikii ollu "käpykaartilainen", ollu piilotellu, vaan oli asunu ja käyny ihan julukisesti savotassa Pielaveillä ja Muaningalla.
Toisen kerran kun oli rintamalla haavoittunu, niin oli tullu siihen tulokseen ettei sota yhtä miestä kaipaa.
Isä ite ei noilla sotajutuilla kyllä koskaan kerskunu, vaikka luulen että pikakivääriampujana oli joutunu jonkun naapurimaan toverin teilaamaankin.
Vaan sitten oli kuitenkin joutunu pallaamaan takaisin sotimaan, ja passissa lukee että "sotilaskarkuruudesta" langetettu vankeustuomio on mitätöity.
-pena-