Kirjoittaja Aihe: VISA-maksun salaperäinen 6-numeroinen koodi??  (Luettu 3697 kertaa)

Marraskuu 13, 2012, 23:20:17 ip
Luettu 3697 kertaa

Jorma Mitro

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mercedes-Benz GLC Coupe 400d --22
Saarivaltiosta tilailin taas osakasan mutta nyt eri firmasta kuin aiemmin. Maksoin Visalla ja maksutapahtuma mielestäni onnistui normaalista. Seuraavana päivänä sähköpostiini oli ilmestynyt viesti jossa he pyytävät "six digit code". Mistähän tällaisen koodin saisi, miten teilläpäin?

Marraskuu 13, 2012, 23:35:04 ip
Vastaus #1

Stefan Holmström

• Vieras
Siinä alkuperäisessä kuoressa missä pankkikortti tuli, oli A4 johon kortti oli liimattu. Siinä oli mahdollisesti se kuusnumeroinen koodi.

Mulla on muutamassa kauppapaikassa tullut vastaan vaatimus tuosta toisesta turvakoodista. Tosin se koodi on ollut vain MasterCardin paprussa, ei Visan vastaavassa.

Marraskuu 14, 2012, 14:04:36 ip
Vastaus #2

Jorma Mitro

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mercedes-Benz GLC Coupe 400d --22
Asia selvisi, soitto Sampo-pankkiin koska Sampo-Visa ei ole enää Luottokunnan hoidossa. Virkailija tarkisti maksutapahtuman ja kertoi tuon 6-numeroisen koodin, sitä ei saa asiakas itse näkyviin.
Kiitos mielenkiinnosta!

Marraskuu 14, 2012, 14:15:44 ip
Vastaus #3

Stefan Holmström

• Vieras
Hyvä. Muistin myöhemmin itse, että minä sain sen 6-numeroisen automaattisesti vain yhtiön luottokortin mukana, en oman henk.koht. korttini kanssa. Mutta sen saa näköjään pankista, hyvä tietää.

Marraskuu 14, 2012, 14:17:13 ip
Vastaus #4

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Nykyään niin pitkä voimassaoloaika niin nun varmistuskoodista kulunut 7 pois ja näyttää ykköseltä, hitto mikä taistelu luottokunnan kanssa joka lupas uuden kortin mutta uuden pin koodin ja sanoin ettei käy ku mulla puhelimet hälyttimet yms samalla koodilla enkä enään opi uutta. Niin tuli uusi kortti samalla pin koodilla ja aikaa oli niin paljon ettei kelvannut jenkki nettikauppaan niin sanoivat et ota vuosi tai kaksi pois niin toimii. Lähetin luottokuntaan 200€ laskun kun yökaudet istuin ja vastapuoli luuli rikolliseksi, hyvittivät 50€ joka on eläkeläiselle rahaa sekin.