Kirjoittaja Aihe: Toopinki ja hiihto  (Luettu 12870 kertaa)

Syyskuu 27, 2012, 15:40:36 ip
Vastaus #15

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Tuosta muuten ei ole rokkenrolli kaukana! ;D
Uusi idolini!
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Syyskuu 27, 2012, 18:16:17 ip
Vastaus #16

Vesa Ukkola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Näitä doupinkilpailujen julisteita olen säilyttänyt 11-vuotta.
Jokohan laittaisi nettiin myyntiin ? Hinta senkun nousee.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2012, 18:24:24 ip kirjoittanut Vesa Ukkola »

Syyskuu 27, 2012, 18:32:11 ip
Vastaus #17

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Nyt Mietaan Jussia kyrsii. ;D

-pena-

Syyskuu 27, 2012, 19:22:44 ip
Vastaus #18

Antti Jokinen

• Vieras
Se kalikka kalahtaa, jolle koira älähtää.  :D

Syyskuu 28, 2012, 08:08:41 ap
Vastaus #19

Hannu Pelkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
olen tuota miettinyt, että miten huippu-urheilijat eivät ole koskaan kuulleetkaan dopingista tai nähneet sen käyttöä, kun tavallisille ihmisille tietoa ja tarjontaa on ollut runsaasti. Kuitenkin huippuhiihtäjät ovat tehneet uraa tai kouluttautuneet mm. dipomi-insinööreiksi ja menestyviksi yrittäjiksi, eli ihan henkisesti jälkeenjääneitä ihmisiä hekään eivät ole. Viekö aktiivihiihtäminen jotenkin ymmärrystason nolliin, kun ei kuule eikä näe mitään? Ihme on, jos asioista ei urheilupiireissä ole puhuttu: kumma, kun kukaan ei tunnusta edes sitä
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 28, 2012, 11:59:59 ap kirjoittanut Hannu Pelkonen »

Syyskuu 28, 2012, 10:34:12 ap
Vastaus #20

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
olen tuota miettinyt, että miten huippu-urheilijat eivät ole koskaan kuulleetkaan dopingista tai nähneet sen käyttöä, kun tavallisille ihmisille tietoa ja tarjontaa on ollut runsaasti. Kuitenkin huippuhiihtäjät ovat tehneet uraa tai kouluttautuneet mm. dipomi-insinööreiksi ja menestyviksi yrittäjiks, eli ihan henkisesti jäkeenjääneitä ihmisiä hekään eivät olei. Viekö aktiivihiihtäminen jotenkin ymmärrystason nolliin, kun ei kuule eikä näe mitään? Ihme on, jos asioista ei urheilupiireissä ole puhuttu: kumma, kun kukaan ei tunnusta edes sitä

Hyvä pontti!

Se on kyllä kumma, että ammattiurheilijalta kun kysyy doupingista, niin ovat ihan ymmällään. Tavan tallaajalta kun kysyy, niin osaa melkein oikealle lääkärille ohjata. En enää muista prosenttilukuja, mutta huima on kuntourheilijoiden douppaus prosentti. Kumma jos "oikeat" urheilijat ei ole koskaan edes kuntourheilijalta douppaamisesta kuullut. Tai lukenut lehdestä....

Syyskuu 28, 2012, 14:39:18 ip
Vastaus #21

Vesa Ukkola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joskus 70-luvulla yksi työkaveri oli innokas kehäänheittäjä kunnallisella tasolla, en muista miten pitkälle hän keihään nakkasi.
Kaveri oli harteikas ja oikein urheilullinen ulkonäöltään, ehkä siinä edesauttoi työpöydän laatikossa olleet muutamat pilleripurkit.
Ei ne putkit aspiriinia ainakaan sisältäneet.
Ompa yksi entinen tuttava tuonut pilleripurkkeja mukanaan ulkomaanmatkaltakin, mutta eihän ne huippu-urheilijat mitään tiedä.

Syyskuu 28, 2012, 21:50:52 ip
Vastaus #22

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olin vuonna 77 - 78 kaartissa intissä ja meidän tuvassa oli yksi ammattilais nyrkkeilijä Eelis Askin tallissa ja joka viikko Eelis toi valmennettavalleen kilon purkin jotain nappeja ja antoi sen vartiossa oleelle saman tuvan kaverille toimitettavaksi suojatilleen
Miksi hän ei antanut sitä purkkia siellä salilla valmennettavalleen kun joka päivä siellä harjoittelivat ?
Tämän kysymyksen kanssa minun on nyt elettävä loppu elämäni

Syyskuu 29, 2012, 08:35:53 ap
Vastaus #23

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En oo urheillu justiinsa siittä syystä, että joutus käyttään pian touppinkia.

Kommentteja uuninpankolta.

Syyskuu 30, 2012, 10:30:45 ap
Vastaus #24

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi!

Mitähän "toopinkia" tämä mummo käytti painihommissaan.

Kuvan teksti: Suomalainen paini-mestari neiti TYYNE AALTONEN

Vai menikö ihan ruisleivällä vaan...kaikkine sivuvaikutuksineen?

t. Markku

Syyskuu 30, 2012, 13:48:13 ip
Vastaus #25

Markku Hakola

• Vieras
En oo urheillu justiinsa siittä syystä, että joutus käyttään pian touppinkia.

Mulle taas eno mainitsi, että "urheilu on pilannut monta hyvää viinamiestä ja  urheilu ja viina sovi yhteen", siispä lopetin urheilun,
noh, taisi siinä olla muitakin syitä.