Miksi alkaisin haaskaamaan kallista aikaa siihen että koodaisin jonkun sivuston joka kertoo Trialista? Nyt tuntuu vähän siltä että et edes halua nähdä omaa surkeuttasi kun et varmaan edes lukenut yksityisviestiäni.
Kenties tarjosit hommia väärässä paikassa nuorille. Itse voisin jopa ottaa hommat vastaan mikäli ovat viellä tarjolla. Tai sitten nuorillakin oli jokin syy mikseivät ottaneet tarjousta vastaan...
Ehkä sinun olisi aika myöntää se tosiasia että aika on ajanut sinusta ja hikisesti koodatusta nettisivustasi ohitse. Jupiset vilkkusivusta vaikka omalla sivullasi tausta on valkoinen ja teksti kirkuvan vihreää. Ei riitä vakuuttelut että osaamista löytyisi. Näytä se. Nyt taisinkin hoksata mistä tuo ylimielisyytesi pursuaa, asut lähellä Helsinkiä. Kyllä minäkin juoksen nopeammin kun Usain Bolt kunhan vaan jaksaisin todistaa sen....
Olet Aleksi oikeassa, ei kannata lukea kaikkea, millä ei ole mitään merkitystä.
Olen varmaan surkea, mutta et edelleenkään laittanut linkkiä sivulle, jossa on enemmän tietoa suomalaisesta trialista.
Aika varmaan on ajanut ohi sivustosta, mutta edelleenkin se on ja lähitulevaisuudessa tulee olemaan sivusto, jossa kerrotaa suomalaisesta trialista. On todella sääli, että et (nuorena) henkilönä näe eroa vilkkuvalojen ja datan välillä.
Epäilen suuresti, että uhoat, kun sanot, että voisit ottaa homman hoitoosi. Olet arvostellut sivustoani rankasti, mutta oletko huomannut yhden pienen seikan? Siellä EI ole mainoksia tai mainostajia. En kumartele kenellekään, koska maksan homman omasta pussistani. Olet siis halukas osallistumaan? Epäilen.
Ihmettelen nettisivujen lukutaitoasi. Kerro minulle edes YKSI suomenkielinen päivälehti, joka EI käytä valkoista pohjaa.
Minulla EI ole valkoinen pohja, vaan taustakuva, joka liittyy johonkin. Mutta ilmeisesti Sinun käyttämä v.....n selain ei sitä näytä. Sorry.
Vihreä teksti EI ole kirkuva vaan MINUN valinta ja hyvin rauhallinen. Kannattaisi varmaan vilkkuvalosivustojen tekijöidenkin harkita.
Mikä muuten on lähellä Helsinkiä. Mahtaako Sinua harmittaa, että Helsingin lähellä on PALJON asukkaita. Ehkä ei kannata tehdä LIIAN radikaaleja oletuksia ip-numeroiden perusteella.
Olen edelleenkin valmis keskustelemaan lasten kanssa näistä asioista.
Paavo