No Keijo, tässä on hiukan muutakin elämää kuin mp-juttujen hoitelu, esim. kukkien kastelu jne.
Koskapa viittasit henkilökohtaisiin sähköpostiviesteihimme, niin voin kertoa, että jos pystyt osoittamaan Yoshimuran käyttäneen valukappaleita -87 tehdas Suzukin rungossa, kuten on -88 rungossa, voimme ilomielin antaa ko. kortin. Samalla viestittämme muulle maailmalle, että hurraa jokkis on tullut myös classic-racingiin.
Yhteispohjoismainen classictouhu voi hyvin, Suomalaiset (-nen) yrittää hoidattaa omia asioitaan ruåtsalaisten kautta (huonolla tuloksella) ja svenssonit valittaa meille Suomeen, että norjalaisilla on laittomia pyöriä ja osia vehkeissään, hmm??? Josta taas norski kaivaa nipun valokuvia suomalaisten pyöristä ja osoittelee, että on teilläkin!
Mun järjellä tästä päästään eteenpäin vain sillä, että Suomalaisten tekninenvaliokunta pitää narut just niin kireällä kuin on tarpeen. Eli vielä kerran, jos -87 pyörässä oli valettuja runko-osia ja se vastaa -88 tuotantopyörän runkoa, kuten replican (KOPIO) tuleekin olla, lähetämme konekortin onnittelukortin kera. Olet onnistunut hankkimaan tietoa, jota Suzuki Motor Co. ei tiennyt.
Se, että säännöt tulevat muuttumaan jollaikin aikavälillä, on selviö, mutta niinkuin kahdenkeskisissä maileisamme kerroin, vain Odin ja Ukko tietävät koska.
Suomessa ratakapasiteetti kestää useampiakin formuloita lisää, mutta minkä kustannuksella? Missä ovat pikkupyörät?
Olin itse tuomassa -87 laitteita Suomen classic sääntöihin 2006 tai 2007, koska muillakin skandeilla oli ja ne tulivat, mutta nyt vituttaa oikeasti. Lyhyet kisat, yleensä 6-10 rundia, jäät n. 2/3 tästä jonkun lähes amitsuikäisen muoviluodin vuoksi. Superbike kiinnostaa kyllä, ei siinä mitään, katselen niitä tv:stä.
En kommentoi tähän mitään enenpää.
Ismo # 14 ja samalla romulla vuodesta 1983 asti.