Noh, voin varmaan lopettaa pelleilyn tällä kuvitteellisella henkilöllä.
Todellinen tilanne on se, että olen hankkinut autotallin täyteen osia joista on kovaa vauhtia kasaantumassa pohjoismaisten sääntöjen mukainen kilpuri. Kyseessä on -87 GSX-R 750 tehdaspyörän replica. Runko on sääntöjen mukainen -88 GR77A , moottori on sääntöjen mukainen -87 R705 HUOM! 750cc! Suhtautuminen sääntöihin taholla joka myöntää suomessa konekortteja on vain jokseenkin nuivaa.
Jos oikeasti kilpailuetua hakisin, niin pyörävalinta olisi todennäköisesti ollut Yamaha FZR 1000 päivitettynä exupin hilppeillä.
Minä nyt vaan olen aina ollut GSX-R miehiä, ja tollasen replican rakentaminen tuntui mielenkiintoiselta.... tyhmä minä!
keke#(409?)
ps. Harrin kanssa samoilla linjoilla, että annettaisiin ihmisten harrastaa ja todellakin tehtäisiin sellaiset säännöt joista se harrastajakin saisi jotain tolkkua. Ei voi olla mahdollista että säännöt muuttuvat sen mukaan kuka ja missä niitä tulkitsee. Minulla tämä touhu on puhtaasti hauskanpitoa, 90% harrastukseen käytetystä ajasta menee rakenteluun ja radalla käyn fiilistelemässä 3-4 kertaa kesässä. Pyrkimyksenä nauttia noista harvoista ratapäivistä ja ajella herrasmiesmäisesti kilpaa. Ja nyt tämä avautuminen loppui tähän

kiitos ja anteeksi, keke