Kirjoittaja Aihe: Muistihäiriöt  (Luettu 11417 kertaa)

Syyskuu 12, 2012, 17:20:53 ip
Vastaus #15

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Koko jääkiekkoilun saisi minun puolestani lopettaa.

Yksi ääni lisää Aarnen ehdotukselle.

Kolomas ääni täältä.
Kommentteja uuninpankolta.

Syyskuu 12, 2012, 17:40:17 ip
Vastaus #16

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Sanonpahan taas. Vaikka joittenkin meilestä on hauskaa katella kun miljonäärit hakkaa kepillä toisiaan, on kuitenkin myös silleen että jos niille antas niitä kiekkoja tarpeeksi niin ei tarttis niistä riidellä. Yhen hammassillan hinnalla sais kaikille kiekkoja tarpeeksi. Toisaalta, jos ottas ne kepit pois niin voisi tehä tyroksista sellasia kauniita ja koristeellisia kiekkoja joka ukolle repullisen. Luistelisivat kaunoilla pitkin kenttää ja reppu selässä helevetin tyytyväisiä saaliiseensa. Se on satana kun ameriikan poika keksii urheilun, oli se sitte kiekkoa tai soikeeta jalkapalloa niin ukkelit on suojuksissa varpaista pääkoppaan, ja silti ne on 35 vuotiaina ihan romuna. Mitä helevetin urheilua tollanen on. Meilläpäin sitä sanottiin tappeluksi. Paitsi jos takaapäin kimppuun niin sanottiin raukkamaiseksi. Ja ne jokka ei uskaltanu tapella oli kaumpana heittämässä kiviä sekaan. Ei helevata, ei mene jakeluun tämä.

Ukkelit jumalauta polvihousuissa ja henkseleissä koettaa olla miehen näkösiä ja  takoo toisiaa turbaaniin ja saavat ferrarinsa sillä. Tääkö se on se miehen työ ?

Syyskuu 12, 2012, 19:09:04 ip
Vastaus #17

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Koko jääkiekkoilun saisi minun puolestani lopettaa.

Jos ei ite pidä niin ei sitä siksi tarte mollata!
Minä ainakii oikein tykkäsin lajista kun kävin 1973 Kalpan pelissä, taijampa ihan joskus käyvä toisenkii kerran. :P

Enhän minä mollaa, totesin vain, että sen saisi minun puolestani lopettaa.
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Syyskuu 13, 2012, 05:18:14 ap
Vastaus #18

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Ei jääkiekko ole sen väkivaltaisempi kuin mikä tahansa muukaan laji,
tahattomia hipaisuja vastapuolen pelaajaan voi tietysti joskus sattua kun mailalla tai kädellä haetaan tasapainoa pelin tiimellyksessä. :-\

http://www.youtube.com/watch?v=uVtNnZAhX4g&feature=player_detailpage#t=34s
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 13, 2012, 05:21:21 ap kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Syyskuu 13, 2012, 09:01:21 ap
Vastaus #19

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Siitä tuollasesta tahattomastakin hipaisusta vois tuomita maalin ... tahallisesta kaks.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Syyskuu 13, 2012, 17:19:20 ip
Vastaus #20

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuomareilla ainakin osalla pitäisi olla keltanen liivi ja siinä "järjestyksenvalvoja-ordningsvakt" teksti.

Pippurisumute olis kans varmaan hyvä olla.
Kommentteja uuninpankolta.