Kirjoittaja Aihe: Muistihäiriöt  (Luettu 11425 kertaa)

Syyskuu 11, 2012, 09:00:15 ap
Luettu 11425 kertaa

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Onkoon kysseessä ollu muistihäiriö vai toimeksianto, kun on pitäny olla lapulle kirjoitettuna "hakattavat" ?
Tietysti jos kohteita on ollu enemmälti niin listalta on heleppo seurata kenetkä on jo hakannu, ruksaa vaan niiden nimet jotka on jo käsitelty, niin ei tule epähuomiossa toistoja.  :P

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/velanperintaa-kuopiossa-uhri-sai-valita-katkaistavan-sormen/1242847
-pena-

Syyskuu 11, 2012, 09:21:20 ap
Vastaus #1

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Jos saa valita katkaistavan sormen, pitäis saada valita myös vesuri millä katkaistaan. Samoin jos on mukilointi tulossa, niin varsta millä mätkitään. Hakkeluksen tekoon ei voi välinettä valita, on vaan tuo potun ja lantun listijä.

Napahulluna on hyvä olla.

Syyskuu 11, 2012, 10:00:13 ap
Vastaus #2

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Jos saa valita katkaistavan sormen, pitäis saada valita myös vesuri millä katkaistaan. Samoin jos on mukilointi tulossa, niin varsta millä mätkitään. Hakkeluksen tekoon ei voi välinettä valita, on vaan tuo potun ja lantun listijä.

Valinta:
Kassaroista oikeenpuolinen, näyttäs olevan steriilein terä.
Varstoista vasen, muut on niin kotitekosen näkösiä, niistä mennee lapoihin tikkuja.
Ja listjää ei pysty nuista vaihtoehtoloista muita valihtemmaan kun tuon ainoon.
-pena-

Syyskuu 11, 2012, 10:43:51 ap
Vastaus #3

Paavo Harola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En lukenut ollenkaan tuota uutista, niin ei pääse kukaan syyttämään, että kirjoittaisin samasta asiasta.
Ei ole vesuri hyvä, kun siinä on tuo koukku. Saattaapi koukku vastata pöydän kanteen tai seinään, ennen kuin
mitään on ...
Sen sijaan tuo vasemman puoleinen kassari t. hakokirves on hyvä. Ei sillä kaukaa ylety, mutta jos asianomainen yrittää
karkuun, niin koukulla saa nypättyä takaisin.

Ne ovat muuten savolaiset melko raakaa porukkaa.

Syyskuu 11, 2012, 10:54:58 ap
Vastaus #4

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Ne ovat muuten savolaiset melko raakaa porukkaa.
Jokunen osa saattaa olla, vaan tiijän minä yhen rehellisen väkivallattoman syntyperräisen savolaisen mustalaisen. :P
-pena-

Syyskuu 11, 2012, 10:59:02 ap
Vastaus #5

Paavo Harola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei tietenkään pidä yleistää. Tunnen minäkin yhden savolaisen. Sen nimi on Väänä ...  ja se alkaa olla jo melko kypsä.

Syyskuu 11, 2012, 11:10:12 ap
Vastaus #6

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Ei tietenkään pidä yleistää. Tunnen minäkin yhden savolaisen. Sen nimi on Väänä ...  ja se alkaa olla jo melko kypsä.

Niinpä, ei sitä saakkaan yhen romanin tai savolaisen takia leimata koko heimoo! :P

Mutta urheiluharrastus se on se joka kasvattaa ihmisestä semmosen raa´an väkivallan kaihtajan ja vastustajan. ::)

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288498390855.html
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 11, 2012, 11:12:57 ap kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Syyskuu 11, 2012, 11:13:46 ap
Vastaus #7

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Koko jääkiekkoilun saisi minun puolestani lopettaa.
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Syyskuu 11, 2012, 11:23:48 ap
Vastaus #8

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Jos ei ite pidä niin ei sitä siksi tarte mollata!
Minä ainakii oikein tykkäsin lajista kun kävin 1973 Kalpan pelissä, taijampa ihan joskus käyvä toisenkii kerran. :P
-pena-

Syyskuu 11, 2012, 12:06:58 ip
Vastaus #9

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin

Kannatetaan ! Olen samaa mieltä !
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Syyskuu 11, 2012, 12:26:10 ip
Vastaus #10

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä

Juuri näin. Mitä urheilua " tapa se" oikein on. Ja katsojat vielä hurraa, kun toista lyödään.
Kahden pytyn loukussa.

Syyskuu 11, 2012, 12:55:57 ip
Vastaus #11

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Elämäni ekan NHL-matsin näin "paikan päällä" v. 1998. Seuraavan parin-kolmen vuoden aikana taisin käydä yhteensä neljässä pelissä työnantajan "edustustehtävissä". Siellä jo silloin tappelut alkoivat suht säännöllisesti, 1-2 per erä siinä erän puolenvälin jälkeen tavallisesti ja yleensä ilman sen kummempaa syytä, ja paikallinen tapa oli että silloin noustaan seisomaan ja hurrataan. Tosin en kiakosta niin paljon ymmärrä että osaisin katsoa milloin miehet mukkelehtii ja törmäilee laitoihin "oikein" ja milloin "väärin".

Jenekkilästä on peräisin myös tuo mitä kai Suomessakin nykyään harrastetaan, eli kansallislaulu pelin aluksi. Ei sentään käsi sydämellä tartte veisata niinku amerikassa paikalliset tekivät (minen veisannut, eikä ollu käsi sydämellä, seisoin kyllä asennossa ja seurasin lippua katseella ::) ).

Ei sieltäkään nyt ihan kaikkea tarttis kopioida.

Niin ja kun joskus kesken pelin ääneen ihmettelin että helkkariakos se seepra kuppaa kiakko kourassa eikä aloita peliä, niin joku valisti että tää lähetetään suorana ja nyt on telkkarissa mainoskatko. Ne mainokset näytettiin siinä hallin katossa roikkuvassa kuutiossakin, joten kotitelkkariin verrattuna ei menettänyt mitään ;D

Muuten kyllä ihan hianoo show-meininkiä, kuten baseballikin, ilotulitusta, räiskettä ja meteliä. Itse "urheilu" oli enempi sivuosassa.

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Syyskuu 11, 2012, 13:47:31 ip
Vastaus #12

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Pikaperinnässä perittävän paikoillaan pitämiseen peukaloruuvin puuttuessa pitäisin parhaana puuvartista pokarata.

Pokara

Napahulluna on hyvä olla.

Syyskuu 11, 2012, 15:20:57 ip
Vastaus #13

Timo Terho

• Vieras

Yksi ääni lisää Aarnen ehdotukselle.

Syyskuu 11, 2012, 17:46:51 ip
Vastaus #14

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Yksi ääni lisää Aarnen ehdotukselle.
Pitääkin ruveta verryttelemään, kun kohta alkais jääkiekon kuivaharjottelu-tunti (kuntonyrkkeily)...